ik heb hem gisteren gekocht,eerst wilde ik met korte beentjes maar die serie was eruit en vervangen door deze
Ik vind hem wel leuk! Wel alleen voor een wat "kleinere" baby. Ik zou hem voor mijn zoontje niet meer kopen (maat 68/74)
Ja hoor Zo'n pakje als wat jij nu gekocht hebt, hebben wij thuis ook liggen (gekregen) in maat 68. De korte versie van het cowpakje (korte mouwtjes en broekspijpjes), een soortgelijk iets daarvan hebben wij 2 van. Wel van de h&m maar 1 daarvan is een maat 74. Kijk maar eens bij een zeeman/wibra. Daar liggen kruippakjes/boxpakjes/pyjama's er zelfs nog in maat 80
Ik vind hem erg leuk! Grappig, zal ook lekker zitten voor zo'n kleintje zo'n pakje uit één stuk. Maar wel zonder voetjes er aan zoals dit. Vanaf maat 68 vind ik het ook niet meer mooi, maar voor zo'n ukkie is zo'n jumpsuit echt heel schattig!
Ik vind 'm superleuk voor pasgeboren babietjes (idd tot max mt 62), heb 'm zelf ook wel eens als kraamcadeautje gegeven. Hoor je er echt gemengde verhalen over?
Ik heb hem met de korte mouwen en pijpjes! En het t-shirt Vind ze zo leuk, maar ben sowieso al gek van koetjes