Hoi Dames, Wij zijn al een tig keer de Prenatal en Babydump binnengestapt om wat wagens te test-rijden. Ik ben verschillende wagens gewend en ik heb wel voorkeur voor bepaalde wagens, maar ik moet toch iedere keer slikken als ik de prijs zie. Nu willen we prima investeren in een wagen. Ik zal er dagelijks gebruik van maken... Maar we bekijken ook de iets goedkopere, maar oerdegelijke opties. We zijn flink aan het dubben over de Bugaboo Cameleon ( die toch al gauw tegen de 1000 euro aanloopt ) en de Mountain Buggy Urban Jungle. Over die laatste weten we wat minder... Ik zie er ook vrij weinig mensen mee lopen. Zijn er hier mensen die er een hebben en die er enthousiast over zijn? Of wellicht zijn er mensen die de wagen helemaal niks vinden... Dat hoor ik ook graag! We gaan van de week uitgebreid alle wagens bekijken en uitproberen bij een van bovengenoemde zaken. Ben erg benieuwd op welke wagen de uiteindelijke keuze gaat vallen. Bedankt voor jullie hulp alvast!
volgens mij kan de urban niet naar je toe kijken en heeft hij een echt heel andere wandelwageninzet, kijk daar goed naar!
Wij hebben een urban jungle en zijn er zeer tevreden over. Hij is degelijk, kan makkelijk wenden en geschikt voor meerdere terreinen. We zijn een tijdje terug naar een natuurgebied (zandverstuiving, bos, grasland) en een 8 jarige wilde graag onze wagen duwen. Hij kwam met gemak de zandheuvel op terwijl een quinny zapp geduwd door afgewisseld twee ouders pas een paar minuten later boven waren. Nou is een quinny zapp natuurlijk geen buchaboo.
Nu weer in gebruik bij onze 2e dus een ouder model, jammer genoeg kan je bij ons de aasjes voor de achterwielen nog moet inschuiven scheelt toch snel 10 cm... Maar hij bevalt echt prima! Licht, heel erg goed wendbaar, stabiel, grote boodschappenmand er onder, grote reiswagen (heeft ook een tijd naast het bed gestaan)... Ons meisje is nogal klein en zou er zelfs nog inpassen, al is ze zo nieuwsgierig dat ze er acuut over de rand uit zou duiken! We hebben nu een Zitverkleiner er bij gekocht, dat zit helemaal lekker comfi, vaak zwerven ze anders in het begin zo door die wagen. Enig nadeel, hij kan alleen vooruit kijken, maar als je een nieuwsgierig kind hebt maakt dat weinig uit! O en de regenhoezen zijn echt geweldig. Ik heb niet eens gekeken naar een andere wagen, buggy wil ik eigenlijk ook niet, dan liever in een snelle draagdoek. We hebben hem getest in de Ardennen, op het strand, hij is meegewerkt naar Rome en Curaçao in het vliegtuig en hij ziet er nog als nieuw uit! (rood) Ik zou ook zeker even kijken of ik er een uit de collectie 2011 kan vinden, want behalve soms de kleur scheelt het echt niets, behalve een hoop geld dan!
Ik weet niet wat het kost hoor, maar ik zag op site van Mountain buggy(urban jungle) dat ze nu een zitting ontworpen hebben die ook naar je toe kan plaatsen.....