Hej, Ik heb besloten een Tula te kopen voor onze dochter. Nu ben ik aan het twijfelen of ik een standaard of Toddler moet kopen. Toddler is nu nog te groot (dl is 77,6cm en 9kg400) dus nog in broekmaat 80 met opgerolde pijpen. Koop ik de standaard met verbeders (waar dan hopelijk nr 2 ook in kan) of koop ik de toddler en pas ik de zit aan met een koordje? Tijdens het draagconsult heb ik de toddler gepast en deze was nu nog te groot ook zit dl graag met haar armen vrij. Ik ben ook aan het denken of ik eventueel zelf een Toddler maat ssc kan maken als ik de standaard als voorbeeld heb. Groetjes en bedankt voor het meedenken. Darinka
Gezien de maten van je dochter zou ik voor de standaard gaan. Ik heb de toddler en mijn dl heeft maat 86. En heel eigenlijk zou die wel iets smaller mogen voor haar.
Ik zou voor de standaard gaan. Ik heb deze voor mijn zoon van 9 maanden (75 cm en 10 kg) en hij zit goed. Mijn dochter van 2,5 (92 cm, 13 kg) past ook goed met verbreders. Ze kan lekker met de armen goed vrij zitten. Zoon lukt dat nog net niet. Vorige maand heeft mijn dochter elke dag bij papa op de rug gezeten. Zoon in de doek bij mij.
Ik zou ook voor de standaard gaan. Ik heb de Toddler en vind deze eigenlijk pas goed zitten vanaf maat 92. Mijn dochter is nu 27 maand (lange benen, groeicurve +1) en zit er nu pas echt perfect in.