sorry beetje off topic.. wij hebben nog een kortingsbon van prenatal voor centerparcs. nu willen we begin december daar een midweekje heen gaan met onze uk en mijn ouders en zus. maar wij zijn eigenlijk nog nooit in centerparcs geweest. welk park is een aanrader? ik zag wel dat eemhof geen plaza heeft dus zal die al afvallen. ik denk omdat onze uk nog maar 7 maandjes is we vooral moeten kijken wat voor hem leuk is maar ook voor ons, we willen ook onze honden meenemen dus mischien ook een wandelplek voor de hondjes. er zijn zoveel parken dat ik niet weet welke nou echt leuk is,
Vossemeren in België is heel mooi, zijn we afgelopen augustus geweest en gaan over 3 weken naar het heijderbos. In principe zijn alle parken mooi en vaak bosrijk. Kempervennen schijnt ook heel mooi te zijn
En meerdal is ook erg mooi en leuk! Mooi groot bos aan de rand van het park waar je alleen met je sleutel in kan en waar de honden heerlijk kunnen lopen..
In jullie geval moet je vooral naar jezelf kijken. Jullie kindje vind elk zwembad waarschijnlijk een succes.
Wij zijn begin oktober in Eifel geweest, in Duitsland. Erg mooi park, wat kleinschaliger. Ook niet een heel groot zwembad, maar de kleine man vond de stroomversnelling leuk
De Eemhof heeft inderdaad geen overdekt plaza, maar wel alle faciliteiten ervan (het is alleen niet overdekt). Is een erg mooi park, maar ik vond de Hutteheugte mooier. De huisjes daar waren ook ruimer (met name de woonkamer) en dat terwijl we bij de Eemhof een huisje hadden voor meer personen. Met de overige parken heb ik geen ervaring.
huttenheugte en kempervennen zijn mooie parken zowiezo! vorig jaar nog hutteheugte geweest. over 3 weken gaan we weekendje port zelande, eens kijken hoe het daar is.
bedankt voor de reacties. ik had altijd gehoort dat hutteheugte best wel saai was maar dat is het dus niet als ik het begrijp. wij vinden het ook fijn als er buiten het park nog een leuke omgeving is. en voor de honden ook belangrijk dat ze ergens lekker los kunnen lopen. ( hihi niet veeleisend verder hoor )
Wij zijn vorig jaar naar de Kempervennen geweest, erg mooi park. Begin deze maand naar Port zelande zou er zelf niet meer heen gaan, beetje saai vergelegen met de Kempervennen.
Park Hochsauerland. Gaan we weer heen. Leuk park, mooie omgeving, schone huisjes. Andere parken ken ik trouwens niet, dus ben niet geheel objectief...
Port zelande is leuk omdat het dichtbij strand/zee is. Kan je ook leuk blokarten. Huttenheugte is leuk park en dichtbij dierentuin Emmen. Met zo'n kleine ga je nog niet een hele dag zwemmen vaak, dus ook leuk om nog is een dagje wat anders te doen.
Heijderbos is leuk. Eemhof vind ik tegenvallen. geen plaza wat overdekt is. Wij gaan in december naar het meerdal! En oh ja over die bon: hier heb je dit site: Exclusief Felicitas aanbod Je hebt helemaal geen bon nodig! dus gewoon altijd naar center parcs met korting kan iedereen boeken!
Ondanks dat we 10 minuten vandaan wonen, zijn wij met onze Stijn toen hij 9 maanden was naar de Kempervennen geweest. Enorme hit voor onze jongen, zwembad vond ie fantastisch, leuke kinderboederij en mooi autovrij park in de bossen. Tip: neem een VIP huisje.
Ik vind de meeste parken erg leuk en zeker voor de kleine maakt het weinig uit. Afgelopen jaar in de Eemhof geweest, ik vind dat een van de mooiste parken, maar als je een bos wilt voor de hondjes kan je denk ik beter naar de Kempervennen gaan. Wij hebben nu met de felicitas korting geboekt voor volgend jaar mei en gaan dan naar de Kempervennen. Die codes zijn overigens niet voor alle huisjes, wij wilden graag 6 persoons vip, maar dat kan niet. Daarom nu maar 4 persoons gedaan (we zijn ook maar met zn 3-en).
ik heb de bon van prenatal. dan ga ik naar Center Parcs de felitasbrief stond dat hij maar 4 weken geldig was. ik heb de prijzen vergeleken apart op de website van gewoon naar centerparc of met bon maar het scheelde echt 40% ik dacht dat ik wel vip zag staan voor 6 personen maar weet het niet zeker.. zal nog eens kijken. mischien verschillend per park. wat ik overgens niet kan vinden is het aanvinken van honden?
Ik had geboekt met die bon, omdat de prenatal bon in mei niet meer geldig is. In sommige parken kan je inderdaad wel 6 persoons vip huisjes boeken, maar in andere niet. Ligt er dus aan waar je heen wil. Wij zijn vorig jaar ook met de prenatal bon gegaan en het scheelt echt super veel!