Jullie weten vast allemaal nog dat de Aktiebaby in Breda een tijdje terug failliet is gegaan. Ik heb het een beetje in de gaten gehouden en nu blijkt dat de boel verkocht is! Er schijnt een heel ander bedrijf in het pand te komen en daarom moet de hele zaak leeg. Ik ben gisterenmiddag geweest en je krijgt standaard 30% korting op alles, maar als je dan aan de kassa staat, dan halen ze vaak nog meer van de prijs af. Ik heb bijvoorbeeld een borstkolf gekocht van 60 euro en die kreeg ik mee voor 25 euro! Als je nog een bestelling had staan, gewoon even vragen of je kamer/box/kinderwagen er toevallig staat. Ik had een kinderwagen en maxi-cosi in bestelling staan en heb deze gisteren mee kunnen nemen voor 300,- (ipv 630,-)! De moeite waard om even te gaan kijken lijkt me!
Pas op met wat je koopt. Met executie verkoop vervalt de garantie. Dus mankeerd er wat aan het artikel dan heb je geen garantie.
Jahoe!!!! Ga meteen morgen!! Weet jij of er een site is of iets dergelijks waarop de openingstijden staan? Groetjes Elke
Op www.trosradar.nl onder het kopje forum en dan op de zoekfunctie aktiebaby intoetsen en dan de laatste pagina daar staat een bericht van het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de executie verkoop.
Heb het volgende gevonden: Aan de gedupeerde klanten van het onlangs failliet verklaarde Aktie Baby Breda De inboedel van Aktie Baby in Breda is inmiddels verkocht. En onder de naam Negen Maanden Outlet zullen de spullen de komende tijd met fikse ortingen worden verkocht vanuit het oude pand van Aktie baby aan de Grenssteen 13 in Breda.Klanten van Aktie baby die door het faillissement van Aktie Baby hun aanbetaling kwijt zijn geraakt zullen hun claim bij de curator moeten neerleggen. Ik begrijp dat u het vertrouwen in Aktie baby heb verloren maar wellicht het vertrouwen kan terugwinnen met Negen Maanden Outlet en als klant komende weken kan verwelkomen. Vanaf woensdag 29 april 2009 opent Negen Maanden Outlet zijn deuren. Ook op koninginnedag zijn wij geopend van 10 tot 18:00. De andere openingstijden zijn maandag van 13:00 tot 21:00 , dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 21:00 , zaterdag van 10:00 tot 1700. Shop ze...
Ik wil je nog even bedanken voor je tip over de leegverkoop bij Aktiebaby! Wij zijn er gisteren geweest en hebben nog leuke spulletjes op de kop kunnen tikken. Ik zou er geen hele grote aankopen doen om de reden die jewe al noemde (geen garantie), maar wij hadden die grote dingen toch allemaal al. Wat we wel hebben gekocht met 30% korting zijn bv een Aerosleep matrasje voor het ledikant, nog wat kleertjes (heel veel leuke merkkleertjes, Mexx, BabyBarb enz), muziekmobile voor de box, nog een hoop leuk boxspeelgoed en opbergmandjes voor de babykamer. In totaal hadden we 120 euro korting, dus de moeite!
Graag gedaan! Ik was zelf helemaal blij dat ik nog één en ander goedkoop aan had kunnen schaffen, dus dat wilde ik toch even met jullie delen! Fijn dat je nog zoveel hebt gevonden naar je zin.
Ik ben er afgelopen zaterdag heen geweest voor nog wat kleine dingen en heb dus de uitzet zo goed als compleet nu Thanks Ellen voor de tip
Wat een super tip! Zullen we nu snel deze topic verwijderen, anders is er niets meer over wanneer ik er eindelijk heen kan .
Ik ben vrijdag ook geweest en heb veel te veel gekocht Kleertjes van babybarb, name-it en mexx en een buggy van maclaren voor veeeeeeeeel minder dan tijdens de mamamazzeldagen (ben blij dat ik m toen niet gekocht heb). Echt de moeite waard om even te gaan kijken want het scheelt een hoop centjes!
Van mijn baas hoorde ik een week of 6 tot maximaal 8 weken. Het pand is weer verhuurd aan een andere zaak. Er komt geen babywinkel meer in zei hij.
Weet iemand of de openingstijden nog kloppen. Ik lees dat ze elke dag tot 21:00 open zijn maar net stonden wij voor een dichte deur. of zou dit te maken hebben met bevrijdingsdag ?? Ik hoop dat een van jullie het weet
Hoi Zonnetje, Ze hebben tegen mij gezegd dat het afhankelijk is van de drukte. Als het druk is loont het voor hen om open te blijven. Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, dan zou ik overdag gaan. Ik ben gisteren ook nog een keer terug gegaan. Het loopt al aardig leeg. De man gaf wel aan dat volgende week weer een nieuwe lading, waaronder 80000 stuks babykleding binnen komt. Groetjes Elke
Wil morgen misschien nog even gaan kijken maar ben benieuwd wat er dan nog staat, ik wil graag een campingbedje kopen maar zal dat er zijn? Het is niet super ver van mijn woonplaats maar toch even rijden en vind het zo zonde als ik voor niets ga.
@ Ilona: ik heb er vorige week niet naar gekeken of er nog campingbedjes zijn. Vorige week vrijdag stond het nog goed vol in de winkel (buggy's, kinderstoelen, boxkleden, kleertjes) maar ik begrijp van Elke dat het al aardig leeg loopt. Misschien van te voren even bellen? Of anders gewoon rijden en hebben ze geen campingbedje dan ga je toch naar Prenatal of babyplanet op de woonboulevard? Edit: op het forum van radar staat dit mailadres kidsoutlet@upcmail.nl Misschien dat je het daar kan vragen Ilona.
Afgelopen zaterdag waren er nog genoeg campingbedjes (ook best veel verschillende modellen), maar da's natuurlijk alweer 6 dagen geleden... Hoop dat je nog een leuk koopje kunt doen!
Hallo, Ik ben vandaag nog geweest en heb nog leuke spulletjes kunnen vinden. Ik heb campingbedjes gezien. maar omdat wij het niet nodig hebben verder niet op gelet of het er nog veel zijn. ze sluiten idd zodra het rustig wordt. Evelien veel suc6