Vanaf morgen ga ik weer beginnen met afvallen met Sonja Bakker. het zal niet makkelijk worden zo voor de vakantie maar we gaan er gewoon helemaal voor. Ik ben er al eerder in totaal 28 kilo mee afgevallen na me zwangerschappen. Nu moet er nog 15 kilo af. Wie doet er met me mee? Misschien kunnen we elkaar ondersteunen als we het even niet zien zitten! Ik ga beginnen met boek 1. Bereik je ideale gewicht.......
Ik sluit me bij je aan, morgen de kickoff In eerste instantie ga ik voor -/- 20 kg. Dit ga ik doen met behulp van het eerste boek....... ik overweeg nog om er Alli bij te gaan gebruiken, maar daar ben ik nog niet over uit.
In ieder geval 6 kilo, maar het liefst zou ik 10 kilo af willen vallen. Morgen ga ik beginnen. Ik doe 'gezond genieten met Sonja'...al had ze wel een andere titel mogen kiezen, want ik heb nou niet echt bepaald genoten , maar goed, we gaan er gewoon weer tegenaan. Mijn man gaat ook meedoen.
Ik moet ook niet te lang over die 20kg nadenken, niet echt een leuk vooruitzicht Over Alli was ook een topic gestart in de lounge, dat zijn pillen die helpen bij afvallen....voor iedere 2 kg die jij afvalt doet de pil zn werk er 1 bij. alli| Effectieve dieetcapsules als hulp bij gewicht verlies Ik weet niet of je xenical kent, maar dat is hetzelfde alleen dan in een hogere dosering.
leuk dat je ook mee doet meis! Fijn dat je man ook meedoet, mijn mannetje houdt dat echt niet vol haha, maar goed die kan het ook allemaal wel hebben dus ook niet nodig. Ik zal het hier thuis echt helemaal alleen moeten doen!
Ik ook niet hoor haha. 10 kilo oke, maar 15 word al erg veel haha....Maar goed we gaan er gewoon voor met zijn allen dan komt het vast goed! Ja ik heb even gelezen! Ben weer bij haha....
Hallo meiden, Ook ik sluit me aan! gezellig zo samen toppicen En elkaar steunen, zullen we soms vast nodig hebben8) Uhmz tjah, ik wil er zeker 7 kilo af, vanmorgen gewogen en weeg nu: 79.5 dus zeg dat ik na de vakantie 80kg weeg dan wil ik er 7 af! Want uhmz.... 73 weeg ik ongeveer al 2 jaar... daarvoor met SB 69 bereikt, maar dat was zooo zwaar om te houden..... dus ik doe maar 73 aanhouden.... maar 10kilo d'r af is ook heel mooi Wil alleen wel echt stoppen als ik zwanger ben, want dan is het minder goed las ik net! ((word het nog spannend 10juli mijn nod whahaha)) Dus ik wil 7 kilo kwijt met sonja bakker: zomerslank Vanaf 12juli start ik!
ik moet ook leren om veel meer te drinken want ik mag ook blij zijn als ik een liter haal! En bewegen haha dat doe ik ook niet zoveel meer, dus zal savonds toch maar weer aan de avondwandeling moeten geloven. Merk wel dat als ik elke avond loop mijn spijsvertering veel sneller werkt en ik ook veel makkelijker afval. En als het goed is ga ik met een vriendin op Zumba 1x in de week......Veel vooruitzichten nu nog waarmaken haha!
Hoi Jo en Mandy...oops vergeten tegen jongmoedertje te zeggen...hoiiii Hier gaan man en dochter ook gewoon meedoen, alleen dan in andere hoeveelheden. Heb geen zin om verschillende maaltijden te koken, vind ik ook niet echt nodig bij SB, zijn toch volwaardige maaltijden die je krijgt.....behalve dan het toetje, die eten zij wel en ik neem een glas crystal clear als toetje. Een vriendin van mij is met de xenical en aangepast eten 40kg afgevallen, daarna weer 20 gegroeid toen ze weer ging snoepen, maar goed toch nog 20 in de min. Het middel zorgt er voor dat het vet uit het eten sneller je lichaam verlaat, dus te vet eten betekent diaree....dan laat je de vetten vanzelf staan, want daar zit je niet op te wachten Je lichaam moet daardoor zn eigen vetten gebruiken voor de verbranding.....zeggen ze
Heej meiden, misschien een overzichtje handig Ik heb hier even een opzetje gemaakt..... Succes allemaal! Sonja Bakker meiden, lijstje: * Mandii1987: Gewicht 79.5 - streefgewicht 73kg. START: 12/7 *
Mijn kids zullen ook hetzelfde meerendeels eten wat ik eet alleen dan wel in andere hoeveelheid haha. Hm oke lijkt mij niet echt wat voor mij persoonlijk, maar als jij er baat bij hebt moet je het doen!
Sonja Bakker meiden, lijstje: * Mandii1987: Gewicht 79.5 - streefgewicht 73kg. START: 12/7 * Jo79: Gewicht 74,7 kilo - streefgewicht 65 kg. START: 4/7
Oh ja, ik wil er in ieder geval een kilo of 6 af, dat ik 68,5 weeg, maar nog wat extra er af zou nog mooier zijn, beetje speling . Ben net terug van vakantie en 1,5 kilo aangekomen , moet zeggen dat ik me ook een slag in de rondte heb gegeten.
Weetje, dat is het stomme. Ik eet zo mega weinig, nouja weinig. Maar op een normale dag eet ik: yogurt/2 cracottes, 2 snee brood/tosti, avond eten *niet mijn favo eten van de dag vaak* Dus ja niks teveel... maar de dokter zei al, dat als ik meer zou drinken dat ik dan al vocht moest kwijtraken, en uhmz, misschien indd die tussendoortjes nemen dat je dan minderl snel naar iets anders grijpt... al ben ik echt geen zoet eter, drink nooit alcohol of frisdrank met prik, koffie, suiker, koekjes/chips en taart alleen op een feestje... en snoep//chocolade eink nooit... dus ja waar t dan door komt?? Heb alleen we 2jaar niet meer gesport en ga nu de komende 6 weken 1x per week en daarna wil ik 2/3 x per week gaan... Komende 6 weken moet ik 40uur per week maken, terwijl ik normaal maar 20uur werk, dus word erg pittig Nou meiden, we gaan er met z'n allen voor Helaas zou mijn vrienflief nooit mee doen:x
mijn kids krijgen deze week vakantie en 2 weken later krijgt me mannetje vakantie. En dan zal het moeilijk worden haha. Als me mannetje elke dag thuis is och dan heb ik heel wat verleiding die ik moet weerstaan. Me mannetje snaait elke dag wel die kan het cht hebben, ik niet want dan ben ik straks wel 100 kilo haha en dat moet maar zeker niet! Deze maand beginnen ook alle verjaardagen weer tot en met januari, dus zowiezo niet zo super periode om af te vallen, maar ik ga er gewoon voor. na de geboorte van me zoontjes beide in december geboren ging ik gewoon lijnen voor en tijdens de kerst en dat ging ook goed, dus dit moet ook goed komen!
Hier nog iemand die te weinig eet, ik vind wat ik bij SB moet eten echt veel. Normaal eet ik max 2 keer per dag en niets tussendoor en drink ik redelijk. Waarschijnlijk leg je daardoor je eigen stofwisseling helemaal plat. Daarbij heb ik pco en helpen de hormonen erg goed om aan te komen. Tijdens SB drink ik na iedere toiletgang een glas water bovenop mn normale vocht. Meiden het gaat ons lukken!!!