Ik heb dan 2 geweven doeken maar heb nu ook al voor keur hoor. Ik vind mijn Didymos erg dik. Hij is dus heerlijk als het koud is maar ik kan daar niet zo lekker mee knopen als met die CB. Doe ik iets fout? Vind het eigenlijk wel zonde nu.
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die liever een dunnere doek hebben. Vandaar de grote liefde voor Zara's, Indio's enzo die je op DenV vind. Er zijn ook topics over dikke knopen zeg maar.
hi! Heb lims al gesms-t maar nog geen reactie dus maar even berichtje hier. Draagdoek van draagdoek.nl gaat teveel meerekken en loopt dus niet lekker meer! Zoek dus een nieuwe stevige draagdoek.. (geweven?) Wie helpt me door de bomen het bos weer te zien? Heb zitten googlen maar er komt zo'n zee van informatie op je af! Hij moet dus: -geweven zijn -ook in de zomer te dragen zijn (niet te dik dus) Wie oh wie heeft een tip/aanrader voor me zodat ik gericht kan gaan shoppen?
heb geen smsje gehad natjes! wil jij een nieuwe of gebruikte doek? je kan gaan voor linnen doeken.. die zijn niet dik en lekker in de zomer.. (didymos) of een dunne katoenen indio (ook didymos) je kan ook kijken voor ellevill zara... vond ik zelf heel fijne doek of hoppediz das leichte.. maar dat is een echte zomerdoek en minder geschikt voor koudere dagen
oh shit niks gehad? Ha ha naar wie heb ik het dat gestuurd.. Ha ha. En gebruikt of nieuw maakt me niet zoveel uit eigenlijk! Lim jij had toch ook aantal te koop?
smsje is om 7 uur binnengekomen... weet niet hoelaat jij het verstuurd hebt? en ik heb vrijwel alles verkocht..dus heb nog maar weinig over. er zijn wel allemaal doekenmarkten waar je kijken kan voor 2ehands.. en anders bij de reguliere leveranciers zoals DIDYMOS Tragetuch - mit Ihrem Baby auf Tuchfühlung
Goedeavond allemaal! Heb ik dit topic even gemist! Sinds mijn zoontje in Juni is geboren draag ik hem vaak in de draagdoek. Ik heb geen heuse "stash" zoals de meeste van jullie maar 1 tricotdoek. Afgelopen maanden is het zo koud geweest dus is het niet gebruikt en nu is mijn mannetje te zwaar voor de tricot (dus rekbare) doek. Nu ben ik op zoek naar een andere niet rekbare doek. Het liefst 2e hands om dat te kunnen uitproberen... Is er hier misschien iemand die zijn niet rekbare doek niet meer gebruikt?
hey natjes! persoonlijk vind ik altijd de hoppediz een erg fijne (ookgoed voor de zomer) doek om mee te knopen. en ook niet duur!! ik heb nu ook net een ellevill zara gekocht, ingedragen is ie heerlijk licht, zacht, soepel maar ook draagkrachtig!! (heb nog niet binnen maar heb met een leendoek geprobeerd en ga vanuit dat het hetzelfde is )
Grrrrr....Mijn fluffymail is niet op komen dagen.....shoot! Nou maar hopen dat ie morgen in de ochtend komt. We gaan de hort op. *moet nog steeds gaan zoeken naar het dikkedoekendraadje*
Hoeraaaaaa Ik heb de Hoppediz Acapulco binnen! Zie nu alleen in dat boek weer andere knooptechnieken staan dan dat ik altijd deed bij die van draagdoek.nl.... Ff oefenen dus!
Hopelijk komt het toch nog vlug aan. Lang geleden dat je het besteld hebt? Ik heb ook weer wat onderweg, allemaal schorty's. Jim en Bjorn van de doekenmarkt op denv. En dan nog een shorty vlinders van Didy, heb ik gekregen van m'n man. Vorige week ook nog m'n schorty van de Trageschule in ontvangst mogen nemen. Nu zie ik vanochtend dat petite princesse bij Essie nu ook te preorderen is, maar ik heb echt geen geld meer over voor nóg een doek. En ik wou die zó graag, zat al zo lang te wachten tot hij uitkwam.
Wat heb je besteld Elmo? Welke doek? Vervelend hè dat wachten op de post, ik zie ook net weer de postbode wegrijden zonder pakketje....zit te wachten op mijn eerste luiertjes
Binnen! Ik heb een rode rekbare draagdoek.nl via D&V Ben benieuwd hoe deze het doet naast mijn 2 geweven doeken en een MT. Elmo Kathy, Ja, tis een keertje op he! Of wat andere te koop zetten...dat kan je alsnog ff klikken
Hmmm, ik kan moeilijk afscheid nemen van doeken. 't Zal dan maar een beetje afwachten worden, tot er weer doekcentjes zijn hé.
oo natjes.. je nieuwe doek geweven knoopt idd anders dan rekbare doeken, maar je zal al snel zien, dat dat heel fijn knoopt yeah elmo, fijn dat doekje alsnog binnen is gekomen. balen kathy dat je al die tijd gewacht hebt op doek en nu je centjes op zijn.. dat je kan pre-orderen. over afscheid van doeken.. heb er echt veel verkocht.. nog maar 5 over.. en ik moet zeggen dat verkopen net zoveel plezier geeft als kopen ( misschien nog wel meer)
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb nu een draagdoek van draagdoek.nl en een hoppediz montreal. Ik vind ze allebei lekker knopen. Alleen vraag ik me af of deze doeken niet te warm zijn voor in de zomer. Wat zijn nou lekkere betaalbare zomerdoeken? groetjes Tanna