oktober 2007: Nino lachs, Nino natuur met wol de eerste is nog te verkrijgen zowel 2e hands, maar ook nieuw in de zwitserse didymos shop november 2009: lilien lime met wol nachtswarmer met linnen
*update* Stash: Hoppediz Miami Didymos Indio Lachs/Natur Didymos Indio Lile (geboorte doek oudste) Storchenwiege Inka Roze Ringsling BB Backpack Wishlist: Ellevill Zara Ocean Visjes Indio Kobalt/Rouge
vlinder: die haaltjes in je doek zijn op zich niet gevaarlijk, alleen erg lelijk. gebroken draad kan je terugweven
Ahhh dank je Limmeke. Ok niet onveilig dus. Ik ga vandaag eens even een uurtje terugstoppen en eens kijken wat ik met die gebroken draad kan. Thanks!
De geboortedoek van samantha is niet zo... mijn smaak zeg maar. En onbetaalbaar . Pink Silk Millefiori. (de andere doeken zijn indio's, en daar heb ik niks mee.) Dus ik doe het maar met Milliefiori Blau. Da's de doek die uitkwam toen ik of stopte met de pil, of zwanger teste? zoiets? Ook goed .
hoi meiden, willen jullie hier eens kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/199317-knopen-jullie-draagdoek.html
Ik weet dat het een rekbare doek is van bamboe geloof ik, en dat hij heerlijk zacht en knuffelig is voor een pasgeborene... maar ook erg warm voor de lente/zomer.
doek voor nov 2007: indio sepia http://www.didymos.de/bilder/muster-gr/sondermodelle/295.jpg doek december 2009: indio eisblau met franjes ( nog te koop) wellen alegro met wol purper sneeuwvlok met wol hemelsblauwe sneeuwvlok met wol vogels met wol (nog te koop)
Sluit me hier aan. Heb mijn Hoppediz te koop aangeboden maar plaats hem hier ook even. Wil ook wel graag ruilen tegen een geweven doek met meer kleur. Bekijk bijlage 61821 Vraagprijs 35 euro (heb ik er ook voor betaald nl.)
Stashupdate DD.nl M (uitgeleend) Didymos Eva 3 (uitgeleend) Didymos Lena 3 Girasol Riemu 4 Girasol Pacifica (OW) 5 Girasol Krookus (OW) 6 Ooiebeest MT black&white Ooiebeest MT army DIY MT roze/paars (te koop/te ruil) CB yummy olive M Even bijgewerkt maar weer.
Zo had ik hem ook een beetje gekocht maar hier wil hij ook niet dragen. Ben dus opzoek naar meer kleur. Ga ik hem zelf maar dragen