Bekijk bijlage 62741 Jim Zyklam binnen wat een prachtig magische doek is nog wel beetje stug, maar ben van plan daar wat aan te doen door veel te dragen ermee hihi :d ik heb ook van draagdoek.nl een AQUAcarrier gekocht. @Daisy leuk actie
Ik heb even naar de geboorte doeken gekeken. Van zoon lief ga ik denk ik maar opzoek naar de verwekkingsdoek (Indio Kiesel with linen) deze vin ik echt super mooi. Zijn geboorte doeken niet. Van Dochter lief vind ik de Nino Lachs erg mooi. Nu nog even flink sparen om ze te kunnen kopen. Nu gaat al het geld nog naar het nieuwe huis. groetjes Tanna
Vandaag heeft hier de papa gedragen. In de blauwe CB. Voor het eerst vond paps het ook echt heel leuk. Nog een paar kilo kwijt en hij kan de MT van Daisy zonder problemen gebruiken
Deze vraag is hier vast vaker gesteld maar met de zoekfunctie vond ik geen duidelijk antwoord. Wat is een handige 'beginnersdoek' voor een zomerkindje? Mijn kindje verwacht ik eind mei/begin juni. Zeker de eerste maanden wil ik hem graag in een draagdoek dicht bij me hebben. Welke doek kunnen jullie me aanraden? Omdat ik nog niet weet hoe het bevalt wil ik er niet meer dan ca. 60 euro voor uitgeven. Eerder in deze draad las ik dat je moet kiezen of je geweven of rekbaar wil (mijn gevoel zegt geweven maar ik heb er geen verstand van) en je er dan gewoon een moet uitkiezen. Maar ik heb totaal geen idee van merken en (web)winkels, dus waar kan ik uit kiezen dan?
Stash update: BB Slen Blue Curacao 4,9 Binana Rouille 5 Calin Blue Mystic Cloud 4,2 DD.nl Aquacarrier 5 Didymos Millefiori Blau 4,6 Didymos Aida 4,6 Girasol Krookus 4,6 Girasol Lemmie 4,6 Gypsymama Wrapsody Stretch Aphrodite 4,6 Gypsymama Wrapsody Stretch Cybele 4,6 Hoppediz London 2,6 Hoppediz Timbuktu 4,6 Neobulle Manon Rouge 4,5 RS Chicken Scratch Denim RS Girasol ER RS Storm op Zolder Zwemsling paars/paars SSC Manduca Petrol SSC Boba Organic Carrier Chesnut Storchenwiege Inka 4,6 Vatanai Aialik 4,6 Onderweg: RS Ellevill Karma
Dit stuk klopt, om het lekker gemakkelijk te maken . Merken: Hoppediz, Storchenwiege, Didymos, Ellevill, BB Slen, Vatanai, Calin Blue, Gypsymama, ehm... wil je er nog meer?? Ik zou je adviseren om eens op het dragen en voeden forum te kijken. Ik weet niet of ik de link mag plaatsen. Daar is een tweedehandsdoekenmarkt, waar je misschien wel een doek binnen je budget vindt. Als je wel een nieuwe wilt dan blijft eigenlijk Hoppediz over. Een goede degelijke maar ook betaalbare doek. Voor webshops kun je ff googlen, er zijn nl. veel die hoppediz verkopen. Voor de prijs hoef je niet alle sites af, want de prijzen zijn nagenoeg gelijk. BabyBij Slings & Things SlingoMama
Goede keuze Xaph! (ik raad als beginnersdoek eigelijk altijd een Hopp aan omdat dat goede kwaliteit voor niet al teveel geld is. Er is dan niet heel veel keuze aan dessintjes enzo maar dat is denk ik voor een eerste doek ook iets minder belangrijk. Veel draagplezier gewenst!
@Vlinderbloem Ik vind het geen probleem om uiteindelijk wat meer geld uit te geven voor een doek, maar het is mijn eerste kindje dus ik heb nog geen idee of het bevalt. En doeken bijkopen gaat snel genoeg, als ik dit forum mag geloven
Precies, dat bedoel ik ook. Stel dat het dragen op de een of andere manier niet bevalt (onmogelijk natuurlijk ) heb je in ieder geval geen 150 euro uitgegeven.
Ik heb mijn Antigua verkocht, was meer de kleur keus van DaisyMan. Mijn tweede doek (die ik 10dagen later al kocht ) was Timbuktu. Is even weggeweest, maar weer terug in stash.
Timbuktu is ook leuk! Doet me een beetje denken aan die sjaals die vroeger zo hip waren met die dunne streepjes. Goede associatie mee.
@Daisy OT: Ik zie dat we precies gelijk uitgerekend zijn Straks allebei zo'n kleintje in een draagdoek, leuk hoor!