Draagdoek mama's 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Wicjuh, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, dat is echt balen zeg!
    Hoe kan zoiets toch kwijtraken...er staat toch nb een adres op!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zou door de sneeuw komen. Ik weet het niet hoor...
    tIs mijn tweede pakje uit engeland... En bij twee bedrijven waar het altijd wel goed ging.

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

ik heb even een paar vraagjes aan jullie,

ik heb al even een beetje in dit topic gelezen net, maar ik snap eigenlijk echt nix van de afkortingen haha.

Maar mijn dochtertje huilt eigenlijk best veel, en komt steeds maar niet zelf in slaap.

ik ben nu van plan om een draagdoek aan te schaffen, voor als ze weer moeite heeft om te slapen.

ik ben niet van plan om haar er elke dag in te dragen, want anders ben ik bang dat ze niet meer in haar wiegje en op het kdv wilt slapen, en alleen maar bij mama, en dat lijkt me niet de bedoeling.

maar welke doek raden jullie me aan? wat is handig, wat is niet handig, ik ben er totaal een leek in dus zou niet weten wat wel of neit fijn is.

iemand tips/trics voor mij? alvast bedankt!

groetjes Sannehai

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    er zijn heel veel doeken, ligt eraan waar je zelf de voorkeur aan geeft.. geweven doeken, tricotdoeken, maar ook meitais.
    het beste zou zijn als je keer bij iemand kon gaan kijken die meerdere doeken heeft zodat je kan bepalen wat je wel of niet prettig vind.

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk dat je voor jezelf eens een lijstje moet maken met wat je wensen zijn en wat je helemaal niet wilt hebben.

Zoals Limmeke zegt, je hebt zoveel verschillende dragers.

Tricot (rekbare) doeken, geweven doeken, mei tai, beco carrier, ergo carrier, manduca enz.
    Hoeveel wil je max. uitgeven voor een drager?

Mijn voorkeur gaat uit naar een niet-rekbare geweven doek. Ik vind het zoveel fijner dragen dan een tricot doek.
    Mei tai en dergelijke zijn gewoon niet m'n ding, omdat ik toch telkens weer grijp naar m'n knoopdoeken.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    stashupdate

Didymos indio terracotta/natuur 7
    Didymos indio violet/wit vintage 4
    Didymos indio groen/wit 2
    Didymos lilien rozenquartz 4
    Didymos wollen vogels 6
    MT blodyn Ooiebeest
    Didymos indio loden/natuur 6
    Didymos petrol visjes 6
    Didymos linnen kobalt/rouge 6
    Zara rusty LE (unieke doek) 6 ( gereserveerd)
    RS SB artisian orchid bloom (te koop of te ruil)
    Natibaby ocean turkis 6 ( te koop)

zo, en nog meer doeken verkocht :) er blijft steeds minder over :$ en ik heb alleen maar drang meer te verkopen ipv te kopen.. hoe erg is dat??
    die laatste 3 didies liggen in doos in kast.. vind ze echt niet mooi.. nog erger hehehe.
    dus ik heb echt nog maar een hele kleine bescheiden stash van 5 doeken eigenlijk... mannetje dacht al dat ik ziek was hahahahahaha.
    heb geen klikdrang meer, erger me rot aan niet gebruikte doeken.. ik ben genezen!!!!

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben ook serieus aan het overwegen om een paar bijna niet-gebruikte doeken, gewoon de deur uit te doen, maar over één heb ik echt twijfels. Blijf het een prachtige doek (didy simon) vinden, maar ik gebruik bijna nog enkel maatje 5 en dat is een lange 6 en daardoor blijft hij ook liggen. De schaar erin zetten, vind ik dan ook weer zo'n zonde.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    probeer hem te ruilen dan tegen simon 5

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Daar heb ik ook al zitten over denken.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind nl altijd zonde als doeken ingekort worden.. of nog erger.. geverfd... brrr :)

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dat vind ik ook. Vandaar dat ik er ook m'n schaar niet wil inzetten.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Had ik al verteld dat mijn MT van Daisy binnen is en dat hij heeeeeel fijn draagt!
    Zowel die grote als die kleine hebben er al in gezeten. Die grote maar een paar tellen binnen hoor, om te proberen. Die is dragen niet gewend en volgens mij ook veel te onrustig om te dragen. Lopen en Uit zal hij constant brullen denk ik...hahah

13. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Wat fijn dat de MT een succes is.

Ik ben nu momenteel bezig met een project, waarvan ik tot gisteren dacht dat ik het nooit zou doen.
    Ik heb de schaar in 1 van m'n doeken gezet en ben bezig een wrap conversion aan het maken, tot nu gaat het prima.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Geld terug gekregen. Pakje uit engeland is nog steeds weg. Helaas....

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Balen zeg!
    Geld terug is oke, maar je had liever het pakje!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mijn hemp was toch echt een succes :D

17. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Mijn zwartwitte Indio ook..! :D

Maar verder heb ik ook 'al' mijn geverfde doeken eruit gegooid. Snap Limmeke's reserveringen wel. Een doek moet je hebben omdat 'ie helemaal klopt voor jou, niet omdat je het idee wel wat vindt en 'm vervolgens nog moet verven om 'm voor jou kloppend te maken.

@ Daisy, wat fijn dat je zonder zeuren je geld terug hebt gehad! Al had je natuurlijk liever je pakje gehad... :(

@ Kathy, niet knippen hoor!! ;)

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    MamaEsther: het kwaad is al geschied, mijn doekie is verknipt en ik ben bijzonder tevreden met het resultaat. Tegen m'n verwachtingen in.

Ik heb m'n Indio Rubin/apricot met zijde omgetoverd naar een wrap conversion.

Ik stond sterk te twijfelen of ik hem zou verkopen, want de klik was er niet voor 100%.
    Ik weet niet of je m'n draadje op D&V enige tijd geleden gelezen hebt, ivm de draden die verschoven waren in de doek? Uiteindelijk heb ik het kunnen herstellen, maar op 1 of andere manier kon ik de doek daardoor niet verkopen. Of ging ik toch niet kunnen vragen ervoor wat ik wou.
    Dan heb ik gisteren in een gekke bui dan maar beslist om hem te verbouwen in de hoop dat de klik er misschien toch nog zou komen.

Foto's volgen nog.

19. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ooooooooohh my goodness, are you serious?! :O :O :O Ik ben heeeeeeel benieuwd naar het resultaat, maar met een heel dubbel gevoel.......

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ben erg benieuwd naar de resultaten.. een indio als wrapconversion. gebeurt toch niet zo vaak?

Deel Deze Pagina