whaha sabje heb ze even bekeken en ze zijn inderdaad echt iets voor jou! Ik ben nog zoekende.. Zal tzt wel een foto van mezelf plaatsen als ik de ware gevonden heb (trouwens.. gezellig zo.. met zn 2en hier haha)
Ik draag al sinds de kraamweek. Ben begonnen met een draagdoek.nl, mobywrap en tricotslen. Ben toen overgestapt naar geweven doeken (hoppediz). Inmiddels heb ik een hele verzameling draagdoeken incl. verslaving...
Upper-de-up, het is veel te rustig hier! @ DaisySanches: jij zit ook (onder dezelfde naam) op 't dragen en voeden forum toch? Volgens mij heb ik jou daar voorbij zien komen... Leuk!
Ik heb je ook voorbij zien komen Wie was t ook alweer die de buidelsling gebruikte?? Ik wil weten of hij ook geschikt is voor de zomer? Ik ben namelijk begin september uitgerekend dan kan het zowel warm als koud zijn....
Ik ben Ergo Carrier mama Zoonlief heeft alleen een periode nu dat ie er niet graag in wil Hij gaat van de zomer mee op de rug in de bergen en in z'n ergo in het vliegtuig. Kan niet wachten
Daisysanches, ik ken jou nog van de nod forums en had je idd ook op denv gezien, leuk hoor al die 'bekenden'! Lilly dat was ik met die buidelsling het hangt er denk ik wel vanaf welk merk/materiaal je hebt, ik heb een lilybalou en die is gewoon lekker dun katoen,het is ook het enige wat ik op het moment gebruik met die hitte, maar dan nog is het warm. het is niet echt draagweer geloof ik en dan heb ik nog wel van die mooie doekjes onderweg rach, al iets naar je smaak gevonden? Linda , nog die doek gescoord om een sling van te maken? (kwam je tegen op de doekenmarkt ) en dames, ik wil MEER actiefoto's ! patje, ik las dat je bevallen bent van zoon Pim, van harte gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is gegaan. Nu hup in die hoppediz dat ventje
en chebu welkom hier, ik heb ook even getwijfeld over de ergo, ziet er comfertabel uit! Het is hier een beco geworden. Lijkt me inderdaad ideaal op vakantie en in het vliegtuig!
Ik wilde eerst ook een beco, maar ik vond die wat slapjes op de een of andere manier (zal wel aan mij liggen). Daarna een Manduca geprobeerd en dat was 'm ook niet helemaal. Ik kwam uit bij de Ergo. Ik vind 'm alleen niet ideaal bij kleine baby's met dat verkleiningskussen.
Jullie willen me vast wel even helpen In 't babyuitzet-gedeelte wil iemand een babybjorn aan gaan schaffen volgens mij... We moeten d'r overhalen tot iets anders.
ja Felice, mooi is ze he en helemaal goedgekeurd al ik las het ja, dat ze hem gratis voor je gaat maken, wat een supergoeie deal ga nu mijn bedje zoeken maar kom morgen weer mijn hele verhaal ophangen hoor daar bij babyuitzet dit mogen we niet laten gebeuren natuurlijk
Ja, hij is binnen! Hij is mooi, en fijn Nu alleen nog een fotootje plaatsen, maar de batterijen van de camera zijn leeg. Allemaal! Niet handig...
Pffff.... dat was even lezen zeg! Had Sabrina gemaild om te vragen welke doek zij had op de eerste foto. Na het antwoord pas deze berichten gaan lezen. En wordt er al helemaal enthouiast van. Wat een keuzes!!! We gaan volgende maand op vakantie dus voor die tijd wil ik gekozen hebben. Het moet er in elk geval 1 worden die fijn is in de zomer. Vind die van jou Sabrina ook super (de Beco Butterfly). Is die niet zo dik en warm? Ga jullie vast nog meer vragen stellen. Maar nu gaat de PC even uit want Lotte zal zo wel wakker worden denk ik.... dus nog even snel wat drinken! Groetjes Saskia
hey saskia wat leuk dat je je door ons topic hebt heengeworsteld inderdaad een hoop keuze he, en het is allemaal zo mooi je hebt ook speciale zomerdoeken(oa hoppediz das leichte, calin bleu, en nog veel meer) En je zou inderdaad ook voor een ergo drager kunnen gaan, zoals mijn beco butterfly, maar er zijn er meer (ergo, manduca , bondolino ) je zou eens op www.slingomama.nl moeten kijken en ook op www.dragen-en-voeden.nl is enorm veel info te vinden. gewoon een hoop lezen en bekijken en dan weet je vanzelf wat voor jou het fijnste is. op dragen en voeden zijn ook vaak mama's uit de buurt waar je altijd wel doeken/ergo dragers mag komen proberen! De beco butterfly vind ik niet warm dragen, het is maar 1 laag stof wat tegen je kindje aanzit en aan de zijkanten is hij natuurlijk 'open' . Hij lijkt me zeker voor vakanties ideaal! En ik weet niet of je man ook wil gaan dragen, maar ik denk dat een ergo drager dan wel een goede optie is, veel mannen zien toch wel tegen dat knopen op (ondanks dat het echt heel erg meevalt hoor) en een ergo is gewoon erg makkelijk. maar maak je maar geen zorgen, als je eenmaal met dragen begint komen er vast meer dragers dus wees gewaarschuwd succes met je keuze!