Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje (2) , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (2 en 1 OTW), Noatje (OTW), Kroepie Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther, Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther, Kroepie Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke Miel&Malice: Mijkeltje zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen) Nati Bamboo Türkis toegevoegd.... wat istie moooi!!!
ooo mag zometeen naar het postkantoor mijn nieuwe doek gaan halen!! even een vraagje voor in de winter wil ik graag een poncho voor over de draagdoek maar ik vind ze nogal prijzig iemand tips? xxxxxxxxxxxxxxx
sept 08: wellen cassis aare met wol katja met wol lelies petrol blauwe visjes indio sonne met wol indio sonne-terra met wol voor mama poncho... er zijn ook betaalbaardere voor 69 euro ongeveer.. verkrijgbaar bij Mamabutterfly - MAMA-BABY-FLEECE Tragejacke zijn ook nog goedkopere, maar ben site van winkel kwijt
Didymos Tragetuch Indio "Sonne rot m. Wolle" Gr. 5 bei eBay.de: Tragetücher (endet 05.10.09 20:04:43 MESZ) dit is trouwens 1 van geboortedoeken sept 08.. en het is dat ik het geld niet heb, maar wat is die waanzinnig van kleur! *kwijl*
wow die is echt super super mooi heb er ook even het budget niet voor maar ga hem zeker onthouden en wil je die link van de winkel nog eens zoeken? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje (2) , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (2 en 1 OTW), Noatje (OTW), Kroepie Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther, Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther, Kroepie Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke, anno103 Miel&Malice: Mijkeltje zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen) even mijn nesthakchen erbij gezet hij zit nu in de wasmachine en dan als ie droog is uitproberen!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo, Ik kom hier even inbreken. Ik heb een tricotslen doek, maar mijn zoon wil er niet in! Hij houdt zijn hele lijfje gestrekt en ontspant dus echt niet. Ook vind ik niet echt dat het nekje goed ondersteund wordt door de band die je over het kindje moet trekken. Ik zou heel graag een draagdoek mama worden, maar dan moet mijn kindje het ook wel willen! Hebben jullie misschien handige tips?
Die van mij moest eerst ook even wennen, maar vond 't daarna heerlijk. WAt ik heb gedaan is eerst tillen, lekker knuffelen tot ie ontspannen was en dan de doek er omheen geknoopt. Succes!