Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje (2) , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (2 en 1 OTW), Noatje (OTW), Kroepie, Vlinderbloem (OTW) Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther, Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther, Kroepie Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke Miel&Malice: Mijkeltje zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen)
Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther (TE KOOP!) Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (1 en 1 OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje (2) , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (4 en 4 OTW), Noatje (OTW), Kroepie, Vlinderbloem (OTW) Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther (OTW), Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther, Kroepie Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke Miel&Malice: Mijkeltje zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen)
*STASH-UPDATE* Stash: Nati Bamboo Red Calin Bleu Teal Blue TE KOOP!!! (45 ex verzenden) Didymos Wellen Cassis Didymos Ellipsen Schoko met wol Didymos Cashmere Silk Ellipsen Girasol Mojito Didymos Indio Mandarine met linnen OTW: Didymos Indio Zinnober dyed Choco met wol Didymos Silk Indio Sea Green Gradation Didymos Wellen Hellblau seide Didymos Jim das Elegante (Schwarz/Rot) Pre-Orders: Ellevill Caelum She Girasol Donau ISO: Didymos Indio Zimt/Kobalt (geb.doek van DD'07) Didymos Indio Graphit Cashmere Didymos Jim Jade met linnen (geb.doek van DS) Ellevill Zara Niike
Nou ... ben weer wat wijzer geworden (soort van). Tis wel een nieuw project aan worden hoor, dat dragen. Ik denk nu aan een didymos of een storckenwiege. Heeft iemand evaring met beide? Wat is het fijne aan de een en de ander? Verder wordt mn kindje ergens in februari geboren (ws ). Kan ik dan het beste voor een gewone doek gaan of een zomerdoek? Ik denk dat ik de eerste weken mn combicotti ga gebruiken: die is lekker zacht en prima voor binnenshuis (maar waarschijnlijk moet ik ook dan 2x per week Mirre van PSZ halen en dat doe ik dan het liefste met zoon in draagdoek en Mirre lopen/in wagen).
ik zou gaan voor een niet te dikke doek.. zoals een didymos wellen, of een indio.. en nog niet voor een echte zomerdoek zoals das leichte van hoppendiz of calin blue.. persoonlijk bevalt didymos mij het beste.. en dan met name de indio's.. die worden zo gruwelijk zacht en floppy... heerlijk gewoon
didymos heb ik geen ervaring mee maar tussen hoppediz en storcheweige vind ik hoppediz fijne dragen en zachter
dames ik heb een didymos draagdoek en vroeg me af... het doek zit onder mn jas, en de jas komt over haar beentjes heen meer niet ... moet ik haar straks ook nog een jasje aan doen? ze komt nu al vaak heel warm en soms bezweet uit het doek vandaan
Ik zie dat jij een ISO van mij onderweg hebt. De Didymos Wellen Hellblau seide (geboortedoek van DL). Waar heb je die vandaan?? Ennuh...als je toch al zoveel doeken hebt, kan ik die dan niet van je overkopen ? Zo niet dan DIBS!!!!!
:: Dragen en Voeden - Forum voor natuurlijk ouderschap hier staat wat je je kind aan moet trekken sylvia bij welke temperaturen.. als je je jas open hebt.. word de rug niet verwarmd, en moet ze het doen met alleen jouw lichaamswarmte aan voorkant.. doe je doek over je jas.. dan valt ook de lichaamswarmte weg.
Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther (TE KOOP!) Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (1 en 1 OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje (2) , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (4 en 4 OTW), Noatje (OTW), Kroepie, Vlinderbloem (OTW) Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther (OTW), Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther, Kroepie Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke, anno103 Miel&Malice: Mijkeltje zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen) had gisteren mezelf al bij nesthakchen gezet maar die lijst is niet meegenomen zo te zien
nee pix, of ik moet hem heel goedkoop via ebay weten te kopen. en dan gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar een poncho... hoeft niet waterdicht te zijn omdat als het regent, ik niet met beebje ga wandelen.. ik vind die Mjassen vreselijk lelijk... hou niet van die jacks.. heb wel hele mooie andere gezien.. gewoon vrouwelijke sjieke jassen van wol.. maar die zijn helemaal onbetaalbaar ( stond er laatst 1 op ebay, maar was jammer genoeg mijn maat niet)