Hallo, Kom hier even langs voor goede raad. In februari verwacht ik ons tweede kind en daarnaast hebben we een hond. Dit houdt in dat ik (met name in het verlof) regelmatig een eindje ga lopen met 2 kinderen. Jasmijn heeft tot drie maanden in de kinderwagen gelegen, daarna heb ik ook een Babybjorn gebruikt. Nu is Jasmijn nog geen 2 als de nieuwe baby komt dus ik verwacht dat zij bij het uitlaten nog wel in de wandelwagen of buggy zal zitten. Ik wil de baby nog niet meteen na de geboorte in een babybjorn dragen, heb ik bij Jasmijn ook niet gedaan tot ze haar hoofdje zelf recht kon houden. Heb al wel rondgekeken wat ik dan wil en ben uitgekomen op een ringsling. Deze kunnen we namelijk beiden gebruiken en het is toch voornamelijk voor korte stukjes. Maar dan komt mijn vraag: welk merk raden jullie aan? De keuze is reuze op het internet... En weten jullie of er bij mij in de buurt (Twente) ergens de mogelijkheid is om een ringsling uit te proberen? Alvast bedankt! Yvonne
hallo boni ik wil je als eerst het advies geven om de babybjorn uit de deur te gooien want als je een doek koop wil je die onding niet meer gebruiken snap dat je je oog op een ringsling hebt maar overweeg toch om een doek te kopen en te leren knopen.. je zal het dankbaar zijn.. ook omdat je een 2 jariger hebt rond lopen.. verder kan je op www.dragen-en-voeden.nl rondneuzen.. daar zijn ook vaak wat mensen die bereid zijn om een doek of ringsling of mei tai of wat dan ook uit te lenen!
@ boni001: je mag eventueel mijn ringsling van me kopen. Ik gebruik namelijk alleen mijn doeken en laat de ringsling dus steeds liggen...
Mijn ukkie heb ik in het begin ook in de Ringsling gehad (van Sandralizz) dus dat gaat heel goed! En ook buik tegen buik (met voetjes er in) kan heel goed als ze klein zijn...
Ik vind de TRIpurple en de TRIpink wel mooi, maar daar ga ik mijn zoon niet in vervoeren! Die andere twee zijn echt niet mijn ding.
Stash: Calin Bleu Teal Blue TE KOOP!!! (€45 ex verzenden) Didymos Cashmere Silk Ellipsen Didymos Ellipsen Schoko met wol Didymos Indio Mandarine met linnen Didymod Indio Zinnober met wol dyed Choco Didymos Silk Indio Sea Green Gradation Didymos Wellen Cassis Didymos Wellen Hellblau met zijde Girasol Mojito Nati Bamboo Red TE KOOP!!! (€70 ex verzenden Nati Bamboo Türkis OTW: Didymos Indio Zimt/Kobalt Didymos Jim das Elegante (schwarz/rot) Pre-ordered Ellevill Caelum She Girasol Donau ISO: Didymos Indio Graphit Cashmere Didymos Jim Jade met linnen (geb.doek van DS) Ellevill Zara Niike
@mamaesther: helaas kan ik de Calin niet van je over nemen... Heb nu een andere baan aangenomen (uit noodzaak omdat ik niks anders kan vinden) Waar ik de helft minder verdien, dus even geen centjes voor doeken
Stash: Calin Bleu Teal Blue TE KOOP!!! (45 ex verzenden) Didymos Cashmere Silk Ellipsen Didymos Ellipsen Schoko met wol Didymos Indio Mandarine met linnen Didymos Indio Sea Green Gradation (Silk) Didymod Indio Zinnober met wol dyed Choco Didymos Jim das Elegante (schwarz/rot) Didymos Wellen Cassis Didymos Wellen Hellblau met zijde TE KOOP!!! (120 ex verzenden) Girasol Mojito Nati Bamboo Red TE KOOP!!! (70 ex verzenden) Nati Bamboo Türkis OTW: Didymos Indio Zimt/Kobalt Pre-ordered Ellevill Caelum She Girasol Donau ISO: Didymos Indio Graphit Cashmere Didymos Jim Jade met linnen (geb.doek van DS) Ellevill Zara Niike
stash CB chocolate symphony Tom pink bebina pink Indio Flamingo Wellen Holunder zooo is nog maar weinig van mijn stash over Wellen is fixed, haaltjes zijn zo goed als weg en Wellen is nog steeds for sale!
Hoi allemaal, Ik ben aan het kijken naar een geweven draagdoek, nu nummer twee op komst is. Ik heb al een tricot slen, overgenomen van mijn schoonzusje (én nog eentje van een tante), waar ik opzich prima mee uit de voeten kan. Alleen in de zomer vind ik die echt te warm en mijn zoontje past er nu echt niet meer goed in met ruim 20 maanden. Tot ruim 9 maanden ging hij er vaak in, ook op de rug, maar daarna minder omdat hij toch snel naar beneden zakte. Daarom dus een geweven doek. Maar wat raden jullie aan? Of is het handig om gewoon meerdere doeken te 'passen' om te kijken wat het best bevalt? Welke zijn geschikt voor de zomer en welke minder? Ik hoor het graag
MamaEsther: De calin bleu die je te koop hebt ben ik diep over aan het nadenken, al langere tijd, maar ben er nog even niet uit... HOe draagt hij op de schouders? (heb snel last van mijn schouders/rug) En de kleur, komt die overeen met de foto's? Een beetje zo'n turqoise kleur?
ik zou zowieso gaan voor minimaal 2 geweven doeken voor als 1 in de was zit bv. zomerdoeken zijn de CB, die is heel dun en anders geweven dan de andere geweven doeken, heel fijn dragen maar vraagt wel secuur knopen. de didymos wellen is ook een luchtige doek en hoppendiz heeft das leichte, ook heel geschikt voor zomerse dagen. de didymos indio zitten ook veel dunnere luchtige doeken bij. dus keuze genoeg
Hahahaha jaaaaaaaaa WOW is-ie zeker!!!!! (Heb 'm binnen!!) En dan is het ook nog eens de geboortedoek van Naeyyssa..!