Hoihoi, CB draagt prima op de schouders, zeker als je goed uitspreid. Wel moet je zorgvuldig knopen met CB, want het is een heel dunne doek en als je niet zorgvuldig bent kun je drukpunten krijgen. De kleur is een beetje petrol-achtig, heel mooi blauw. Turquoise zou ik het niet noemen, dat is altijd iets groeniger en groen vind je in deze doek echt niet terug. Als je interesse hebt, pm maar ff! Groetjes
Stash: Calin Bleu Teal Blue TE KOOP!!! (45 ex verzenden) Didymos Cashmere Silk Ellipsen Didymos Ellipsen Schoko met wol Didymos Indio Mandarine met linnen Didymos Indio Sea Green Gradation (Silk) Didymos Indio Zimt/Kobalt Didymod Indio Zinnober met wol dyed Choco Didymos Jim das Elegante (schwarz/rot) Didymos Wellen Cassis Didymos Wellen Hellblau met zijde TE KOOP!!! (120 ex verzenden) Girasol Mojito Nati Bamboo Red TE KOOP!!! (70 ex verzenden) Nati Bamboo Türkis OTW: Didymos Indio Schwarz/Weiss Pre-ordered Ellevill Caelum She Girasol Donau ISO: Didymos Indio (Kupfer) Graphit Cashmere Didymos Jim Jade met linnen (geb.doek van DS) Ellevill Zara Niike
stash CB chocolate symphony Tom pink bebina pink Indio Flamingo Wellen Holunder ( te koop 70,- ex verzend) zooo is nog maar weinig van mijn stash over en er moet nog meer gaan! Wellen is fixed, haaltjes zijn zo goed als weg en Wellen is nog steeds for sale! Is mooie doek Esther, staat goed
doeken eruit voor er weer nieuwe in mogen.. en heb een fiets moeten kopen voor oudste, dus doekencentjes waren ineens weg
een hele lading indio's zoals Lavendel, Perlmutt, papaya, primulla , die olijfgroene op natural mamas en heb 1 doek gezien die ik helemaal bloedmooi vind, maar ze zijn me gewoon allemaal te duur, maar als ik het geld zou hebben.. dan was deze op weg naar mij.. FSOT: Ellevills! Zara Fuschia 4.2, Silk She dyed Woodland 4.7 - Natural Mamas Forum die kleur van caelum... *kwijl*
Hahaha ik keek niet verder dan de eerste! Oeps! Ja, woodland brown is echt mooi..!!! Gelukkig heb ik al bruin, zodra Caelum She binnenkomt, wil ik eigenlijk gaan vragen of die geverfd kan worden zoals Niike...... Dan heb ik een zijden Niike!! [soinlove]