draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whaha sabje:D Ik ga toch eens even op die site neuzen.

Dafje, zag je doek al op de cam, maarrr: SPAMMEN!

Mijn doek komt volgens Sab vandaag aan... (euh nee.. Sab, ik heb gewoon in mijn bed geslapen:p)

Maar zo anti BB is nou ook weer niet nodig he dames:p

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Goed gedaan allemaal! Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is ;).

En Dafje: foto! Ben zeer benieuwd.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Oeh Rach: spannend, kan je de hele dag niet van huis, anders mis je je fluffy mail ;). Wel een foto hè, als 'ie er is.

4. mn man is alleen het weekend weg met de camera, dus ff geduld;))

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en en en rach issie er al???

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

Hoi, ik krijg hem altijd wel strak, wat ik doe is dat ik begin zeg maar om mijn borsten, dus niet buik, dan langs de rug kruissen en weer naar voren door de doek langs je buik, dan goed aantrekken en dan verder knopen. Dan zit ie vrij strak en dan je kindje er in. Mocht eht dan te strak zijn kun je de knoop wat losser doen zodat alles wat losser komt te zitten.

Succes!

7. nee..:(

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ahh vervelend zeg, als 'ie vandaag niet meer komt moet je gelijk wachten tot maandag, dat duurt echt nog een eeuwigheid!

Mijn doek die verslingt gaat worden is inmiddels aangekomen bij de andere draagmama. De ringen zijn besteld, die komen waarschijnlijk dinsdag binnen, dan gaat ze woensdagavond naaien en donderdag stuurt ze 'm op. Misschien heb ik 'm al wel voor volgend weekend! :)

Inmiddels ben ik hard op zoek naar een mooie zomerdoek, alleen het probleem is: ik vind er té veel mooi. Ik denk dat 't een Jim een Vatanai gaat worden, maar welke?? Pfff....moeilijk joh!!

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum

NEE NEE, misschien wil ze die van mij wel kopen:D:D:):p

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Waaaaaaahhh ik heb een draagconsult gekregen alvast voor mijn verjaardag! Van mijn schoonmoeder!

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Pffffffff.......ik moet nog steeds gaan oefenen met mijn girasol maar het si steeds zooooo heet en ik ben zoooo moe en slap (mede door lage bloeddruk icm warmte) dat het er maar niet van komt.

Heb inmiddels een pop te leen van iemand want zag me met mijn bekkenpijn ook nu niet aanrommelen met een peuter van 2,4 jaar...

Pfff.klink wel echt zeurend zwanger he???:D

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum

WAUWWWWWWW dat wil ik ook zooooo graag, maar er zit niemand hier in de buurt:(

Veel succes en plezier!

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier ook niet, maar nu maken mijn man (die rijd) en ik er een leuk dagje uit van!

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal!
    Ik ben esther 30 jaar en mama van 2 meiden,van 6 en bijna 9 maanden;)
    sind seen 2,5 maand draag ik.
    begonnen met tricot slen ,ringsling en nu veel mei tai.
    Op het moment heb ik 2 mooie doeken te leen een dydimos violet en een dydimos wellen aqua..het liefst draag ik met hufschlinge en High sucure back carry...mijn eigen geweven doek gaat beslist komen..de kinderwagen gebruik ik bijna niet meer!

15. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Noatje: superleuk zeg! :) Geweldig cadeau! Welke knoop wil je gaan leren?

@ Allwoman/Esther: ik dacht dat ik jou ook al had gezien op DenV (vrij actief toch?) Ik "herkende" je aan de namen van je dochters. Wat een ontzettend mooi meisje heb je, zo leuk dat staartje! :)

16. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Zo me ook even aangemeld bij DenV, zal eens wat mee gaan lezen voor ik ga kiezen.

Sabrina; hoe bevalt jou buidelsling van lilybalou. Ben daar ook al weg van en lijkt me ook wel luchtig voor de zomer. Klopt dat?
    En kun je het ook lang volhouden met dragen en zo ja in welke houding(en)?
    Mijn dochter is nu 10 weken.

Groetjes Saskia

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Linda: ik wil graag leren rugdragen, aangezien tygo alweer 7 maanden is en hij straks een beetje te groot is voor op de buik ;)

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Noatje, wow wat een lieve schoonmoeder heb jij zeg!
    Wat een supercadeau! Ben heel benieuwd naar het resultaat, maar je gaat ongetwijfeld wel foto's maken als het zover is he?;)

Allwoman welkom hier, wat een mooie namen heb je meiden!
    en ik ben benieuwd wat je 1e geweven doek gaat worden ;)

Lilly lukt het oefenen een beetje met pop? ik vond het met kind wel een stuk makkelijker ;) gelukkig word het al een beetje koeler :)

Marijntje, ik ben helemaal verliefd op mijn lilybalou! Gebruik hem, zeker nu heel veel! Het is inderdaad dun katoen, dus niet warm .Mijn dochter is 6 weken en die ligt alleen nog in de buidel zegmaar, maar ze zou ook al rechtop kunnen, alleen heb ik dit nog niet geprobeerd omdat ze liggen zo fijn vind :) Mijn dochter is ruim 5 kilo en die hangt de hele dag aan me , ze heeft reflux en kan dus bijna niet plat op haar rugje liggen omdat het zuur dan omhoog komt, en in de doek slaapt ze dus uren.
    Als ze echt groter worden zal het misschien wel zwaar zijn omdat je aan 1 schouder draagt, maar het is wel fijn dat je de stof mooi over je schouder kunt uitspreiden. En je kunt er ook mee heupdragen natuurlijk :) Sorry, ik heb eigenlijk geen reden voor je om hem niet te kopen :D
    op de site staan trouwens alle draagmanieren omschreven met duidelijke uitleg en foto's ;)

19. Bekijk bijlage 2701

Hier de hoppediz das leichte Kairo, met Yara erin. Krijg nog niet altijd de perfecte knoop en houding, maar ik wordt steeds behendiger. Yara spartelt als ik haar erin hijs, das soms best lastig, dan gaat ze hangen of zit ze scheef.

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    klopt idd ;) kleine wereld haha

Deel Deze Pagina