2 doeken is een stash wendelaa.. over de prijs van doeken: doeken zijn nieuw erg duur vind ik.. of je moet geluk hebben met een speciale editie van didymos.. die zijn vaak goedkoper dan de standaardoeken en je bent er vrijwel zeker van dat die doek voor zelfde prijs of voor meer verkocht kan worden als je hem niet meer nodig hebt. Het is een hele sport om mooie doeken voor weinig te kopen... en over al die namen: net zoveel tijd hebben als ik om veel te lezen op fora etc... helpt wel natuurlijk
stashupdate CB chocolate symphony Bebina pink Didymos Tom Didymos indio Tulip Didymos indio braun/natur Didymos indio Flamingo Didymos indio Scilla Didymos indio zw/w hotpink geverfd (GERUILD) Didymos indio Koralle Zara LE Rusty OTW Natibaby red wool Natibaby greece violet Didymos indo terracotta/natur Tom shorty
Hoi, Ik heb nu een paar doeken gekocht via mp van denv maar wat zijn nou leuke sites om op rond te neuzen voor een nieuwe doek? (behalve slingomama en blozekriekske). Iemand hier overigens interesse in een shorty? Ik hen een Didy Julian maat 3 waar ik vanaf moet
De kast van Maxe, eBay, Tragemaus, Luna Naturversand, ........ Lotusbarn, euh, nog meer? Ik doe geen 3tjes solly!
andere sites? Mein Tragling - Trageberatung und Babytragen - Startseite TheBabyWearer.com Natural Mamas www.babybij.nl geen trio's voor esther!!!
ga van mijn tenen af! en nee, vandaag valt er weinig op tenen te trappen.. ben met verkeerde been uit bed gestapt dus mijn tenen liggen nog boven ergens
even ter verduidelijking.. je ne cest pas une pot he! *noteert in het grote boek van Sinterklaas... slaat u esther maar over, die is niet lief*
En ikke geen mafketel! Ik ben lieve Essie die de hele ochtend al zit te janken omdat ze d'r kleine meidje mist........