Dafje wat een mooie zeg (iets duidelijk dan je cam haha). Toen had je Yara er dacht ik anders in, of niet? ziet er heel comfi uit. is ie ook luchtig, met dit weer? Het word vanaf morgen weer koeler..
Rach, hij is zeker lekker luchtig. Ik kon Yara's romper er ook doorheen zien haha. Inderdaad voor de cam had ik em anders idd, toen had ik hem gekruist. Met dit weer is het op zich nog redelijk te doen. Ik ben benieuwd wat voor weer het in Duitsland wordt, schijnt te kunnen regenen, maar ook zon is mogelijk.. lekker duidelijk haha. We gaan dinsdagmorgen weg.
Hallo dames, Ik heb mijn nieuwe draagdoek binnen. Het is de Calin Blue Tempting Green geworden, en wat ben ik er blij mee !! Natuurlijk direct gewassen en gauw laten drogen in het zonnetje, zodat ik hem zo snel mogelijk kon testen En wat is die fijn en zo lekker luchtig met dit weer. Echt veel beter dan de doek van draagdoek.nl. Vind de Calin Blue ook makkelijker strak knopen dan de draagdoek.nl Nigel vind het helemaal geweldig en mamma ook Maak gauw een foto zodat jullie hem kunnen zien. @ Noatje Wat een ontzettend leuk kado @ Dafje wat een mooi meisje heb je
wassen jullie de draagdoek allemaal eerst voor gebruik? had ik niet eens aan gedacht. ik dacht dat de stoffen in/van de diek absoluut niet schadelijk zijn? liftrasa, fotooooo! daf, veel plezier in duitsland!
@ Dafje: mooi zeg! En een hele mooie foto van jullie! Ik heb de gewone Hoppediz Caire (dus niet Das Leichte). @ Liftrase: die cb is ook mooi! Nu nog een foto!!! @ Rach: ik was ze niet van tevoren, ben een beetje bang dat ik ze dan verpieter, ik ben niet zo'n goede huisvrouw . Ik stop altijd alles maar gewoon bij elkaar enzo. Volgens mij is 't ook niet nodig. En ik denk dat ze daar minder zacht van worden, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn . @ All: hier een RS onderweg (maar dat had ik al verteld volgens mij) en nu ook een Didymos Iris mt5 (gescoord op de doekenmarkt van DenV). En ik heb zo'n stang besteld voor in de deur, zodat Milan ook kan schommelen in een doek. Meteen een goed excuus om nog een mooie doek maat 6 te kopen.
@ Sab: heb jij geklikt op de eva??? Jaloers!! Zo'n mooie doek, 't is dat ik geen meisje heb. Veel plezier ermee. Weet je trouwens al wat je met die maat 3 wil gaan knopen? Ik zat er ook aan te denken een maat 3 te kopen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat je daar mee kan...
hihi Linda, zo grappig, ik heb echt lang getwijfeld over die iris maat 5! maar 5 is eigenlijk net te kort voor mij om een fwcc mee te doen. En mijn vinger deed klik op eva 3 ja was zo'n koopje ook! wat je ermee kan? dat moet ik nog uitvinden...tafellaken, dekentje, aankleedkussen,hangmat, picknickkleed...van alles oh knopen bedoel je?8)hihi dat moet ik nog uitvinden, ik wil proberen om er een fcc mee te doen, maar nog geen idee of dat gaat lukken en anders is hij mooi om rugdragen mee te oefenen denk ik. Als t niet bevalt laat ik m verslingen denk ik Rach, ik heb lilia nog steeds niet gewassen, maar vond hem wel een beetje stinken...ik kon hem alleen geen 1,5 uur missen om hem te wassen maar inmiddels is er flink in gekwijld dus hij moet er binnenkort aan geloven linda , leuk he die stang! Heb er ook naar zitten kijken, maar Sabman wilde toch liever gaten in de deurpost boren mannen
JA!! Hier zijn we!! OOHhhhhhh ik moet nog veel leren hoor....jullie praten al zo veel over doek dit en doek dat en als die knopen die ik nog niet ken.... Heb gisteren geprobeerd zoonlief op de heup te knopen maar hij ging er echt niet mee akkoord Dat word dus wachten op de baby voor ik echt mee kan doen8)
Hahaha! Ik heb zelf een girasol 33, nog niet zo lang overigens. Toen mijn zoontje heel klein was had ik een rugzakje, maar dat was geen succes. Veel te weinig steun en snijdende bandjes. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet altijd de draagdoek gebruik, hij zit ook regelmatig in de kinderwagen. Mijn zoontje vind het niet fijn als hij lang in de doek moet zitten, ik denk omdat hij het niet gewend is. In de kinderwagen kan hij meer spelen enzo, ik denk dat het daar aan ligt. Maar ik vind de draagdoek wel heel fijn! Ik doe hem standaard om om met de hond te wandelen, en ook naar de markt enzo is het ideaal.
Hallo draagdoek mama's! Vraagje aan jullie.. Ik verwacht in december ons 2e kindje. Ik wil graag de 2e spruit gaan dragen in een draagdoek.. Nu heb ik 0 komma 0 ervaring met draagdoeken en dacht.. Ik kan vast aan jullie raad vragen... Dus mijn vragen: - wat voor een soort doek heb ik nodig (ook omdat t dan winter wordt/is)? - en waar kom ik aan info hoe ik kan knopen? Ik wil de kleine eigenlijk zo snel mogelijk in de draagdoek bij me dragen (heb nl ook nog een zoontje van dan 21 maanden rondlopen..) Alvast dank! Groetjes Miekje
Foto komt gauw In de gebruiksaanwijzing stond dat je hem beter eerst kon wassen omdat ze daar zachter en soepeler van worden.
Miekje, je mag je baby vanaf dag 1 in een draagdoek dragen, dus dat is geen probleem. je kunt kiezen tussen een geweven of een elastische draagdoek. Elastische vinden de meeste vrouwen fijner voor een kleine baby, maar met een maand of 6 a 7 worden ze daar wel vrij zwaar in en zul je moeten overstappen op een geweven. Je kunt ook vanaf het begin voor een geweven doek kiezen. Over het knopen hoef je je geen zorgen te maken, er zit altijd een handleiding bij. En desnoods ga je even naar youtube, daar vind je filmpjes van het knopen. Geweven draagdoeken krijg je overigens in allerlei diktes, voor de zomer en ook voor in de winter. Dat ligt eraan van welk materiaal hij is. Je krijgt overigens ook jassen waar baby en mama tegelijk in kunnen, al heb ik zo'n jas zelf nooit gehad. Ik kleed mijn zoontje gewoon wat dikker aan als het fris is.
Ik zou me ook graag hier willen aanmelden, ik heb me van de week ook op Dragen en Voeden aangemeld en las dat jullie daar ook actief zijn. Ik heb nu een TricotSlen, er is een Hotsling onderweg (komt morgen binnen als het goed is!) en ik ga van de week beginnen aan een MeiTai. Genoeg te doen en dragen dus
héhé! vanmiddag is mijn girasol (nr 12) eindelijk geleverd Ik moest even 1,5 uur weg en ik dacht: het gaat me niet gebeuren dat ik de tnt'er misloop. Dus briefje op de deur dat hij hem moest afleveren bij de kroeg tegenover. En ja hoor toen ik thuis kwam lag mijn pakketje daar al klaar. Helaas had mijn dochtertje helemaal geen zin om mee te werken en was moe, dus heb ik me moeten redden met een oefenkind/ijsbeer-knuffelbeer, dus die staat nu ook op de foto haha. Bekijk bijlage 2860
Ik dacht eerst bij het zien van de foto; Wat een leuke slofjes haha! Zag daarna pas dat je een ijsbeer draagt Mooie doek hoor!