tjongetjonge.. sommige D...rs heeft er op ebay doek te koop staan.. lijkt op indio geel/oranje? mooie doek om zo te zien.. die brabbelt wat dat er geen middenmarkering op zit etc. dus ik mail en vraag of wel een didy label op zit en zo ja welke kleur.. krijg ik een pissige reactie terug dat ik beter moet lezen.. want hij had gezegd geen middenmarkering.. heb dus net een hele lieve reactie gegeven dat een didymoslabel iets anders is.. ik heel goed kan lezen en dat ik hem veel geluk toewens met zijn verkoop. eikel
maar kan die doek nog niet thuisbrengen.. hij verwijst naar sonnegelb.. maar die is toch geel.. en niet geel/oranje?
Tragetuch Didymos Jacquardwebung Orange Größe 5 NP 100? bei eBay.de: Tragetücher (endet 16.11.09 01:00:33 MEZ)
Dacht dat jij niks kon met een 5? Wel een mooie, maar geen idee welke het is en ik heb heel mein kleiderschrank uitgepluisd.......
met 5 kan ik toch rugdragen? en het ligt er ook aan hoe 5 uitvalt.. met tulpe kan ik een fwcc, met scilla niet behalve als ik heeeeeeeeeeel diep inadem en niet meer uitadem.. met nati wol zou ik ook een fwcc moeten kunnen is me verteld, ik ben benieuwd. ik heb vernomen dat je gewoon van alle maten wat in huis moet hebben dus mijn eerste 2tje is ook onderweg en ik kon hem bij kleiderschrank ook niet vinden, maar ik blijf er bij dat het niet die sonnengelb is.
Nee Sonnengelb is het niet.......... Ik heb maar 1 maatje 5 en dat is zimt/kobalt... Ik heb meestal 6 of 7, als het een superdoek is die ik niet groter kan vinden mag een 5 ook, 3 en 4 sla ik echt over maar maat 1 of 2 is dan weer prima......
een 3 zou ik ook nog kunnen gebruiken voor die heupdracht, maar 4 is idd weer te lang voor dat en te kort voor de rest.. wat zou het toch fijn zijn om die lichaamsbouw van Ingrid te hebben hahaha, die kan met een 6 gewoon een volledige jurk knopen
Stash: Didymos Cashmere Silk Ellipsen Didymos Ellipsen Piselli/Orange Didymos Ellipsen Schoko met wol Didymos Ellipsen Toscane Didymos Hortensia Didymos Indio Azurblau Didymos Indio Bleu/Natur Didymos Indio Iago met linnen dyed Navy Didymos Indio Kiesel/Grau Didymos Indio Kupfer Graphit Cashmere Didymos Indio Mandarine met linnen Didymos Indio Schwarz/Türkis Didymos Indio Silber/Natur linnen Didymos Indio Smaragd Didymos Indio Sonne/Natur Didymos Indio (Silk) Sea Green Gradation Didymos Indio Viola Didymos Indio Zimt/Kobalt Didymos Jim das Elegante (schwarz/rot) Didymos Jim Jade met linnen Didymos Millefiori Grün/Rot Wrap Conversion Didymos Wellen Aqua Didymos Wellen Cassis Didymos Wellen Minze seide dyed RS Ellevill Jade Peachy LE Ellevill Jade Royal Ellevill Zara Green/Blue LE Girasol Donau Nati Bamboo Türkis OTW: Didymos Indio Ultramarin shorty Didymos lichtblauwe beertjes Pre-ordered Ellevill Caelum She ISO: Bijzondere shorty Didymos Goldfish Ellevill Caelum He Didymos Indio Zimt/Kobalt 6 of 7
jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa esthertje doet niet meer kopen maar nu doet mannetje het!!!
stashupdate CB chocolate symphony Bebina pink Didymos Tom Didymos indio Tulip Didymos indio braun/natur Didymos indio Flamingo Didymos indio Scilla Didymos indio Koralle Zara LE Rusty OTW Natibaby red wool Natibaby greece violet Didymos indo terracotta/natur Tom shorty Iris shorty v/w indio
Violett of Viola? En welke maat? Als het een 6 of een 7 Violett is..........DIBS? Ja ik heb Zimt/Kobalt al maar da's een 5! Kan ik een FWCC in de punten mee, maar dan spant 1 rail niet goed.. En op de rug draag ik SHBC of Double Hammock, dat red ik niet met een 5..