is een kleiner maatje.. en ja, is een violet...helaas geen 6 of 7 pff, zit me op te vreten hier.. jongste is nog niet uit school.. en zijn foon ligt thuis... had normaal al bijna uur thuis moeten zijn. oudste was hem nergens tegen gekomen. en er zijn 40 fietsroutes van school naar huis.. en hij wisselt elke keer.. wat haat ik dat als ze te laat zijn
Oei, kan me goed voorstellen dat je daar best een tikkie gestresst van raakt ja!! Ik heb dat ook hoor: Yashyra is om 15:00 klaar op school en die is steeds pas tegen half 5 weer thuis..........
maatje 4.. jaja, het maatje waarvan ik nog niet weet wat ik ermee kan.. maar het was zooooo goedkoop... en oud en aparte doos enzo..
Jammer! Als het een 2 was geweest had ik ook nog wel willen DIBSen... Maar een 4, daar heb ik echt niks aan.
*breekt in* Meiden graag zou ik even gebruik maken van jullie ervaringen! Ik hoop dat jullie me willen helpen. Ik wil graag een draagdoek aanschaffen en ga denk ik voor de hoppediz maar twijfel tussen een das leichte en een gewone. Ik verwacht hem ook veel binnen te gebruiken en vraag me af of een gewone dan niet veel te warm is? Aan de andere kan gaan we wel gewoon de winter in dus een gewone is ook geen gek idee. Hoe warm zijn die doeken en wat zouden jullie doen? Ik twijfel overigens tussen de cairo en lille, als jullie nog een mooi adresje hebben waar ik die kan vinden... Kom zelf niet verder dan babybij, chouschous of slingomama - maar vind maar eens net de juiste kleur! Dank jullie wel! *breekt uit*
als je binnen draagt is een das leichte prima.. wil je naar buiten zou ik toch voor een dikkere gaan zou zowieso ebay in de gaten houden, daar gaan ze voor weinig weg 2ehands.. lekker ingedragen dan al. Hoppediz Baby-Tragetuch lang 4,60m bei eBay.de: Tragetücher (endet 15.11.09 16:49:21 MEZ) Babytragetuch Hoppediz wie neu!!! bei eBay.de: Tragetücher (endet 15.11.09 20:01:13 MEZ) Hoppediz Tragetuch 4,60 x0,70 m bei eBay.de: Tragetücher (endet 15.11.09 21:44:36 MEZ)
Ik wil de doek voor allebei gebruiken - lastig ben ik he Bij de links staat dat ze alleen naar DLD verzenden of maakt dat niets uit en kan je hierop toch bieden? Ik zie zo'n draagdoek helemaal zitten maar mn man gruwelt ervan. Naja, het lijkt mij echt een uitkomst om je handen vrij te hebben als je kleintje weer eens een huildag heeft! Dank voor je hulp!
je kan er gewoon op bieden.. als ze het hebben afgeschermd voor buitenland krijg je melding. verzenden naar NL is 8,60 met DHL.. die verzendkosten moet je dus zelf toevoegen als je een doek gewonnen hebt.
Hoi meiden, Wat een leuk topic! Ik ben bij mijn tweede dochter begonnen met het dragen met doeken en ben volledig verkocht. Ik draag nog regelmatig en kijk er nu al naar uit om brusje ook in de draagdoek te 'slingeren' Ik draag nu C groter is vooral op mijn rug, of voor kleine stukjes pak ik wel eens de ringsling. Ik heb een MeiTai, een ringsling (Zolowear Bella), een Neobulle Manon Rouge geweven draagdoek en een GM (heet nu Wrapsody) Orion. Je zou denken genoeg dus, maar heb nog genoeg leuks op mijn lijstje staan hoor liefs Elea
is jammer dat die groen/witte je neus voorbij ging gisteren staat op tbw nog een mooie shorty... een ouwe tri blauw... maar die gaf geen reactie op PM
Ja, die groen/witte...... Om die kan ik echt wel janken!! Ik was met opzet vroeger begonnen op m'n werk zodat ik voor 16:19 achter de laptop kon zitten en verDOMME toen bedacht ik me om 16:32 pas dat ik te laat was......... :'-( En dan is 'ie ook nog eens spotgoedkoop weggegaan!! :'-( Tri Blauw is ook mooi maar die lui vragen iedere keer de hoofdprijs, daar begin ik niet aan...
Hoezo herrie dan? 90 dollar is idd niet veel, maar op het moment voor mij toch téveel denk ik. Verkoop schiet niet op.
nee, is niet het moment om te moeten verkopen.. kheb gisteren hele lading doeken op NM geflikkert na aanvaring hier thuis... en nu is die bezig hoe leuk die het vind dat ik doekenhobby heb en vind die doekjes ineens mooi... pfff laat ze maar te koop staan.. wie weet hoe die morgen weer denkt.