hij maakte zeer misplaatst "grapje" die bij mij echt helemaal verkeerd viel.. en dat ontaarde in een mega ruzie die nog niet is bijgelegd.. en dat grapje... dat komt altijd als hij ziet dat ik boos word... dus ik betwijfel erg of het wel grapje was. kga zo fotos van die treinen van hem maken en dan zet ik ze op marktplaats net zoals op de reclame met die handtassen zeg ik daarna ook.. grapje
Dat heb ik hier ook regelmatig hoor. Soms zijn doeken gewoon lang onderweg. En doeken die ik dan heb gekocht op momenten dat we het konden missen, komen dus soms aan op momenten dat we het níét kunnen missen. Met een lading commentaar tot gevolg. Maar goddank heb ik het hem inmiddels uit kunnen leggen en is het goed zo. Hij is voor de rest alleen maar blij dat ik eindelijk ook een hobby heb, dus..... Maar wat heb je allemaal te koop gezet dan?
Heb direct de Hoppediz Lille besteld en net binnen! Misschien dat mijn knopen nog niet de schoonheidsprijs verdienen maar ik draag een hele happy dochter op mn buik Wat een mooie doek trouwens!! Dank voor jullie hulp dames
aha, zie dat mijn vraag hier, die ik stelde in t oktober topic, beantwoord wordt haha... Wat een onwijs mooie doek trouwens. Enne dames, ik merk wel dat het dragen nu al verslavend is! Ben nu namelijk stiekem aan t rond kijken voor een geweven doek......niet tegen manlief zeggen hoor Maar ik zie door t bomen het bos niet meer! Wat is het verschil tussen al die merken en types????? Welke is echt fijn en waar kun je een goede 2ehands scoren, want ik vind ze nieuw echt veel te duur!
Odess, KEURIG geknoopt hoor! Verbazingwekkend netjes zelfs voor een eerste keer! Tip: spreid de banden op de schouders ietsje meer, dat draagt nog comfortabeler!
Dank je wel Ga ik doen, dank je voor de tip! Hij is nu net in de was geweest en hoop dat hij snel droogt. Vond het heerlijk en ons meisje ook Alleen de volgende keer doen we maar even alleen een rompertje aan binnen Het valt me echt mee hoe lastig het is, het boekje wat erbij zit is super duidelijk en de knopen zijn ook goed te doen. Ik ga hier nog veel plezier van hebben denk ik Hoe doen jullie dames het trouwens als je weg gaat? Het lijkt me ook makkelijk om haar in de stad te dragen maar ja, ik zie mezelf (ik moet met de auto) niet daar knopen ipv haar in de kinderwagen doen
wen: lid worden van het dragen en voeden forum en daar staat een topic die het verschil in de geweven doeken uitlegt. daar is ook een doekenmarkt waar je 2e hands doeken kan kopen. ook kan je hier vaker de stash van esther of mij in gaten houden, want wij posten onze doeken die we verkopen ook hier. ook duitse ebay is mooie plaats om doeken 2ehands te scoren. met name didymos en hoppendiz doeken.
ehm.. ik knoop wel pas als ik op plek van bestemming ben... hang de punten van de doek op de autostoel zodat ze niet op grond liggen en hang hem om. als je paar keer geknoopt hebt.. is het secondenwerk.. kinderwagen uitklappen is meer werk. en netjes geknoopt hoor... zo lief zon slapende beeb
Nee hoor! Maar een FWCC is zo geknoopt hoor... Voorlangs-kruislings achterlangs, beeb uit maxi-cosi en in de doek, spannen, knopen, klaar!
FWCC... Ehm... Lijkt dat op wat ik hier had Ik moet nog even oefenen denk ik Ik had op youtube trouwens een mooie manier gevonden maar daarvoor is de doek te kort Ik heb een 4.60 doek en ik weeg op dit moment nog 85 (ahum...) kilo - de zwangerschapskilootjes ben ik nog niet kwijt Misschien dat het me straks wel lukt want het lijkt me dat ik toch geen maxi doek nodig heb
Ja lieverd jij had ook een FWCC (met gespreide banden) geknoopt... Maar doek te kort? Kan het me niet voorstellen. Ik weeg 90+ kilo en kan (behalve double hammock) alles met een mt6/4.6m!
Haha oke wowie YouTube - Draagdoek omdoen Deze lukte me toch echt niet terwijl hij me wel fijn lijkt Of kan deze alleen met een rekbare doek en doe ik nu iets heel raars
Die knoop staat in de handleiding van zo'n tricotslen inderdaad, maar kan het je niet aanraden...... Beter zo: YouTube - FWCC (front-wrap cross carry) (Nederlands) Da's de FWCC zoals jij die ook had geknoopt. Makkelijker vind ik het om eerst voorlangs en kruislings achterlangs de doek te positioneren voordat ik beeb erin gooi...
Aha - die zal dan misschien nog een beetje meerekken - nu moesten mijn vetjes meegeven Hmmm ja dat ziet er ingewikkeld uit - ik heb mn beeb er ook pas in gedaan toen ik de doek al kruislings over mn schouder had hangen. Maar ik ga eerst nog wel even een paar keer thuis oefenen denk ik voordat ik in de stad ga lopen martelen