old gold.. 100% katoen maar ik verkoop terra dus niet heb 2 doekjes verkocht dus weer even voldoende voor nu vind ik hehehe
Blozekriekske.nl - De leukste draagdoek, draagzak, rugdrager en ringsling koop je bij Blozekriekske! hier is een tabel waar de maten en mogleijkheden goed word aangegeven
Hallo allemaal, Ook ik wil straks aan de draagboek. Helemaal super lijkt het me. Ik ben begonnen met het lezen van dit topic, bij pagina 1... Maar al snel begon het me te duizelen. Al die soorten doeken en merken. Is er iemand die mij in het kort even kan uitleggen wat de verschillen zijn tussen geweven doeken, de slam ofzoiets, en tricot, enzo? Even een "draagdoek voor dummies", want ben nog helemaal groen op dit gebied. Kan wel leuk gaan kijken naar kleuren en motiefjes, maar moet eerst snappen wat de verschillen zijn tussen al die doeken en waar ik op moet letten. Hellup! Thnx!! Liefs, Wil
hoi wieweet teneerste gefeliciteerd met je zwangerschap. ik zou even gaan orienteren op www.dragen-en-voeden.nl hier is een link voor de verschillen tussen geweven doeken :: Dragen en Voeden - Forum voor natuurlijk ouderschap tricot is voor de hele kleine pasgeboren baby een fijne doek heb ik begrepen. maar ik heb er zelf geen gehad dus vind ook niet dat ik daar iets over mag zeggen ...eigenlijk!
Thnx, maar als ik me wil aanmelden op dat forum en mijn gegevens invul krijg ik te lezen: sorry maar dit emailadres is verband Naast dat het een taalfout is (het moet verbannen zijn), snap ik het ook niet... Pixie, kun je het kopieren en plakken misschien? Liefs
nope! sorry. maar ik kan even nagaan bij de mods daar hoe het komt dat jou email adres 'verband' is, zonder dat je er ooit aangemeld ben geweest.
tricot draagdoek: doek ideaal voor pasgeborenen, tot kilo of 7, dan hangt doek door. lekker zacht maar ook erg warm geweven doek.. ook voor pasgeborenen maar doek kan veel langer worden doorgedragen tot jaar of 3.4 zelfs door didymos: doeken in verschillende wevingen.. indios, doeken die lekker zacht worden nino's en waves: worden ook heerlijk zacht , zijn wat dunner dus lekker zomers standaard strepen: wat dikker, ideale doeken voor peuters hoppediz: de normale, dikkere doeken, lekker voor beebs en ideaal voor peuters das leichte: ideale zomerdoek en zo zijn er nog veel meer
@Wieweet, moeilijk he al die doeken Zelf ben ik ook nog maar een pas dragende mama, maar wat had ik t graag bij Eva al ontdekt! Momenteel gebruik ik een rekbare draagdoek van draagdoek.nl. Tim en ik zijn er dol op! T is ff oefenen in t begin, maar dan heb je ook wat.... Ben nu aan t rondkijken voor een geweven doek en hoe en wat dat allemaal zit....voor mezelf wel een keus gemaakt qua doek. Idd ook op het DenV forum mezelf ingelezen over de ervaringen enzo. Nu alleen nog even sparen
Limmeke dank je wel !!!! Dit is precies wat ik zocht. Even een grove indeling van de doeken. Wat is waarvoor bestemd , en natuurlijk heb je allerlei merken maar daar kijk je pas in 2e instantie naar. Thnx thnx !!