Gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik heb gisteren Indio Mineral (eindelijk!) binnengekregen en damn wat een pracht van een doek zeg! *kwijl*
http://i78.photobucket.com/albums/j86/darienne_yashyra/IMG_2540.jpg http://i78.photobucket.com/albums/j86/darienne_yashyra/IMG_2542.jpg
gelukkig nieuwjaar allemaal zeg esther.. crisis is voorbij? zie nieuwe doek? ben aan het uitzoeken welke doeken ik nog weg wil doen.. ik weet het niet zucht
Hallo mag ik ook iets om naar uit te kijken?! Besides, ik ben te laat. Kan wel janken. Enige doek die ik EVENTUEEL had kunnen bekostigen. Mispoes. Klotezooi.
Ik ben mij en niet iemand anders en ik vind het klote! Ah well, ik ben iig blij dat ik eindelijk een Ellevill Jade LE heb waarmee het liefde is..
ben blij met vogels... die prikt niet, is warm en zacht.. wil nog wat doeken kwijt, vervangen voor anderen.. komt een wildrose bij die ik voor spotprijs kan gaan ophalen uber die grense.. weet niet welke ik dus nog weg zal doen.. een orange tag nino twijfel ik nog over.. zit te denken SB RS weer weg te doen.. ooo twijfel twijfel.. met beetje mzzl heb ik mijn keuze gemaakt 1 jan 2011
Had vogels ook wel gewild..... Helemaal mijn kleuren, ben gek op wol. Maar geen centjes, helaas. Wildrose voor een spotprijs is altijd goed he hahaha! Ben benieuwd welke doeken uiteindelijk vertrekken.. Welke orange tag Nino bedoel je?
hop cairo 4,2 storch ulli 5,2, cb M, bebina pink 4,6, anna MT, natibaby greece en ocean die moeten weg!
ik heb vannacht over deze gedroomd.. gewoon helemaal random..geen reden voor dat ik over deze zou dromen. heb er geen wens voor, nooit gezien zelfs... en raar, ik wist niet dat ie lavender was... paars dus!! vind hem wel mooi nati bamboo Lilababy: Geweven draagdoeken - Nati Pearl Bamboe Lavender
@Esther, mooie doek idd! Jammer dat je net misgreep op de doek...en van mij mag je dan best ff vloeken hoor @Pixie, dat is ook wat dromen over doeken hahaha... Zo erg is het hier nog niet, maar of dat zo blijft.....
stashupdate Didymos Lisa 3 (verkocht) Didymos Lena 3 Girasol nr 6 2x MT Ooiebeest *vliefd op Girasol Symphuo maar twijfeltwijfel over de maat* Ik loop vooralsnog wel achter op de stashes, ook al hier