Ik heb ook nog geen oplossing Draagjassen.... ik vind ze zo duur. Poncho's ... dan zit ik met mijn tas (als er geen mouwen in zitten) Heb nu een wollen cape/jas die ik los laat hangen, maar echt handig is het niet. MamaEs... welke jassen heb jij?
hmmm ik kan zelf ook gewoon een heel dik vest aan doen en haar daaromheen en haar gewoon een jas aan doen en muts op
ik hijs haar in een soepele winterskipak, wel een soepele niet zo eentje waarbij je baby een ster wordt, en als het wat warmer is dan nu, dan zij in een vest met warme schoentjes en een kleine warme deken ertussen. Ik heb een draagdoek, dus dat wil prima dan.
ik heb een draagjas gekocht.. en geen moment spijt van. MaM Coat zwart - €119,95 : Slings & Things echt heerlijk.. dochterlief zit er prins heerlijk in zonder dat ik haar dik aan hoef te kleden, ze zit droog, en als het waait, trek ik hem iets hoger zodat ze daar geen last van heeft. vorige week toen het zo koud en nattig was met die gure wind, lag ze lekker in jas te slapen.. stond naast me bij stoplicht een papa.. met kind in baby bjorn, kind stijf in skipak met gezicht naar voren kaarsrecht in dat ding gepropt oogjes tranen van de wind gezichtje stijf bevroren toen genoot ik helemaal van dat warme hoofdje dat zo lekker op mijn borst lag. ja, 120 euro is niet goedkoop, maar heb het er nu al dubbel en dwars uitgehaald. ik heb ook een poncho aangehad.. vond het niet fijn.. plus dat door een poncho heen de wind gewoon waait. als je een jas echt te duur vind... en je bent handig met de naaimachine... er zijn heel goede patronen voor een draagjas te maken.. is niet eens zo heel veel werk... en je hebt nix nodig dan een warme jas ( van zeeman zijn erg favoriet) en een fleece dekentje..
das idd een mooie jas, maar ik zou hem zelf niet klopen voor die prijs, vind het te duur voor de periode die ik hem zou gaan gebruiken. maar zie hierboven, zo wil het ook prima.
je kan het ook zien.. als je van plan bent 2 jaar te dragen.. en je koopt de jas nieuw... kan je hem na je draagperiode weer verkopen want er is enorm veel vraag naar 2e hands. op duitse ebay gaan ze gemakkelijk weg voor 60 tot 70 euro.. als ik dat er weer voor terug kan krijgen.. heb ik goedkoop een paar jaar lekker warm gedragen.
Marktplaats.nl > super handige winterjas, divine ride draagjas - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken deze staat nu op marktplaats. voor begin bod 50,00 hij is maat L en valt volgens verkoper als maat 44/46. hij is zeker weten te groot voor mij wel jammer want is een goed begin bod. volgens beschrijving 2 keer gebruikt.
Hey draagdoekmoeders! Ik had even een vraag ik ben voor mijn mopje opzoek naar geweven doek, draag nu met de rekbare van babylonia, erg fijn ( gebruik hem al sinds L. geboren is... ) maar heb ook nog een dreumes van 16 maandjes die ik graag af en toe ook nog zou willen dragen en dat ga ik niet eens proberen in een rekbare... maar welke doek raden jullie aan voor de winter??? Groetjes een newbee draagdoekmama...
Ik heb m'n draagjas weer verkocht, omdat ik er te weinig naar grijp. Ben nu bezig een draagcover aan het maken. Eentje kopen is ook best betaalbaar Mooie foto, Elmo!
Haha... hij is eerste instantie voor mijn kleine meisje... de dreumes gaat er denk ik maar heel af en toe in... hoewel gisteren in de rekbare gehad en hij wou er niet meer uit.... Maar is het een fijne doek?? Is zo`n doek heel duur... ben echt nog een newbee als het op geweven doeken aankomt dus jullie kunnen me alles wijsmaken....
Daarom roep ik ook Koralle! Echt een mooie meidendoek vind ik, en toch heel unisex (ik heb 'm voor mijn zoontje gekocht) waardoor je 'm de komende vier jaar kan blijven gebruiken! Het is een erg fijne doek; het is een wat dikkere Indio, heel geschikt voor de winter en met een dikkere doek kun je je nog eens wat knoopfoutjes veroorloven zonder meteen drukpunten te krijgen! Koralle moet 77,50 ex verzenden opbrengen, maar ik ben eventueel wel bereid om het af te ronden op 83 inc.
Okay, dat moet ik even met manlief overleggen want ik moet hem nog overtuigen van het feit dat ik echt een geweven doek nodig heb hij vindt dat ik Larissa best nog wel heel lang in de rekbare kan dragen... dus als ik hem dan ook nog vertel dat zo`n doek +- 80 euries kost...... maar ik heb het er graag voor over dus je hoort het nog van mij!
Hahaha ik heb doeken van boven de 200 euro meid, en gisteren op ebay is er een doek voor 3510 euro verkocht! 80 Euro is dus een koopje!