draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb ook nog geen oplossing :(
    Draagjassen.... ik vind ze zo duur.
    Poncho's ... dan zit ik met mijn tas (als er geen mouwen in zitten)
    Heb nu een wollen cape/jas die ik los laat hangen, maar echt handig is het niet.

MamaEs... welke jassen heb jij?

2. MvN

MvN Niet meer actief

hmmm ik kan zelf ook gewoon een heel dik vest aan doen en haar daaromheen en haar gewoon een jas aan doen en muts op

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik hijs haar in een soepele winterskipak, wel een soepele niet zo eentje waarbij je baby een ster wordt, en als het wat warmer is dan nu, dan zij in een vest met warme schoentjes en een kleine warme deken ertussen. Ik heb een draagdoek, dus dat wil prima dan.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb een draagjas gekocht.. en geen moment spijt van.

MaM Coat zwart - €119,95 : Slings & Things

echt heerlijk.. dochterlief zit er prins heerlijk in zonder dat ik haar dik aan hoef te kleden, ze zit droog, en als het waait, trek ik hem iets hoger zodat ze daar geen last van heeft.

vorige week toen het zo koud en nattig was met die gure wind, lag ze lekker in jas te slapen.. stond naast me bij stoplicht een papa..
    met kind in baby bjorn,
    kind stijf in skipak
    met gezicht naar voren
    kaarsrecht in dat ding gepropt
    oogjes tranen van de wind
    gezichtje stijf bevroren
    toen genoot ik helemaal van dat warme hoofdje dat zo lekker op mijn borst lag.

ja, 120 euro is niet goedkoop, maar heb het er nu al dubbel en dwars uitgehaald.

ik heb ook een poncho aangehad.. vond het niet fijn.. plus dat door een poncho heen de wind gewoon waait.

als je een jas echt te duur vind... en je bent handig met de naaimachine... er zijn heel goede patronen voor een draagjas te maken.. is niet eens zo heel veel werk... en je hebt nix nodig dan een warme jas ( van zeeman zijn erg favoriet) en een fleece dekentje..

5. Limmeke... dat is inderdaad een mooie jas!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja, en is ideaal om voor of achter op rug te dragen en zonder insert is jas ook goed zo draagbaar

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    das idd een mooie jas, maar ik zou hem zelf niet klopen voor die prijs, vind het te duur voor de periode die ik hem zou gaan gebruiken. maar zie hierboven, zo wil het ook prima.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je kan het ook zien.. als je van plan bent 2 jaar te dragen.. en je koopt de jas nieuw... kan je hem na je draagperiode weer verkopen want er is enorm veel vraag naar 2e hands.
    op duitse ebay gaan ze gemakkelijk weg voor 60 tot 70 euro.. als ik dat er weer voor terug kan krijgen.. heb ik goedkoop een paar jaar lekker warm gedragen.

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
  10. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey draagdoekmoeders!

Ik had even een vraag ik ben voor mijn mopje opzoek naar geweven doek, draag nu met de rekbare van babylonia, erg fijn ( gebruik hem al sinds L. geboren is... ) maar heb ook nog een dreumes van 16 maandjes die ik graag af en toe ook nog zou willen dragen en dat ga ik niet eens proberen in een rekbare... maar welke doek raden jullie aan voor de winter???

Groetjes een newbee draagdoekmama...

11. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Interesse in mijn lekkere warme, peuterproof, prachtig koraalrode Indio Koralle mt 6? :D

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn aller eerste knoop met kind!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

en zijn heerlijke tevreden bekkie

14. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Aaaaaaaaaaaaaahh wat een schattie!!!

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb m'n draagjas weer verkocht, omdat ik er te weinig naar grijp.
    Ben nu bezig een draagcover aan het maken. Eentje kopen is ook best betaalbaar

Mooie foto, Elmo!

16. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0

Haha... hij is eerste instantie voor mijn kleine meisje... de dreumes gaat er denk ik maar heel af en toe in... hoewel gisteren in de rekbare gehad en hij wou er niet meer uit....;)

Maar is het een fijne doek?? Is zo`n doek heel duur... ben echt nog een newbee als het op geweven doeken aankomt dus jullie kunnen me alles wijsmaken....:(

17. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Wat ligt Ruben er trouwens lief in!!! Heerlijk...

18. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Daarom roep ik ook Koralle! ;) Echt een mooie meidendoek vind ik, en toch heel unisex (ik heb 'm voor mijn zoontje gekocht) waardoor je 'm de komende vier jaar kan blijven gebruiken! ;) Het is een erg fijne doek; het is een wat dikkere Indio, heel geschikt voor de winter en met een dikkere doek kun je je nog eens wat knoopfoutjes veroorloven zonder meteen drukpunten te krijgen!:) Koralle moet €77,50 ex verzenden opbrengen, maar ik ben eventueel wel bereid om het af te ronden op €83 inc.

19. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Okay, dat moet ik even met manlief overleggen want ik moet hem nog overtuigen van het feit dat ik echt een geweven doek nodig heb :D hij vindt dat ik Larissa best nog wel heel lang in de rekbare kan dragen... dus als ik hem dan ook nog vertel dat zo`n doek +- 80 euries kost...... ;) maar ik heb het er graag voor over dus je hoort het nog van mij!

20. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Hahaha ik heb doeken van boven de 200 euro meid, en gisteren op ebay is er een doek voor 3510 euro verkocht! :p 80 Euro is dus een koopje! :D ;)

Deel Deze Pagina