draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik zou ook voor een RS gaan met bandana, dat ziet er toch helemaal lief uit voor je meisjes......
    Maar je moet natuurlijk wel zeker weten dat je een RS handig vind en veel gaat gebruiken. En aan andere kant maar het natuurlijk niet zoveel uit, je kan hem altijd weer doorverkopen. Zie op het D en V forum dat dat vaak voorkomt en volgens mij soms ook wel makkelijk is.

Ik vind de girasol fresh grapes ook mooi, die komt ook op het kies-lijstje. Gezien de kleuren ook nog prima voor mannen. Denk dat mijn vriend de helemaal roze en paarse niet zal kiezen als hij zelf er ook eens mee rond wil lopen.
    Dus zal ook wat andere kleurtjes inbrengen.

Is Zara lavender een dikke doek? Of weten jullie dat niet?

Groeten weer!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Sab: haha, dat ga ik idd vast niet de hele maand volhouden (aangezien ik de doekenmarkt ook goed in de gaten hou). (en ik dacht eigenlijk dat 't al eind van de maand was, maar dat is dus nog helemaal niet). Ik heb die fresh grapes even gegoogled, die kende ik nog niet. Maar wat issie mooi! Zou ook nog goed voor een jongen kunnen *noteert op wishlist*.
    @ Mukje: oké, in dat geval: daar heb ik geen ervaring mee ;). Maar misschien kan je je vraag stellen op :: Dragen en Voeden - Forum voor natuurlijk ouderschap, daar zitten heel veel draagster, dus vast ook wel iemand met een binana. En nog even voor de zekerheid (weet niet of je dat al weet): met een geweven doek kan je ook vanaf dag 1 al dragen.
    @ Draadje: wat leuk dat je zelf een MT gaat maken, welk patroon ga je gebruiken? Wel een foto als 'ie klaar is hè. Ik wil heeeeeel misschien ook nog zelf een MT maken, maar dan moet ik eerst ergens een naaimachine vandaan halen, en 't liefst ook nog wat naaiervaring ;).

3. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hmmm.. maar waar is de fresh grapes dan te verkrijgen???
    Dat kan ik dan weer niet vinden....

4. Linda86

Linda86 VIP lid

@ marijntje: de zara is volgens mij niet zo heel dik, is namelijk een zomerdoek. Goed te doen voor nu dus ;).

Een RS is denk ik meer voor "erbij", even snel een boodschapje doen ofzo, je kan daar geen uren mee gaan lopen, maar het lijkt mij wel erg makkelijk. Ook handig mee te nemen, omdat het niet zo'n lange lap is.

5. 4days

4days Niet meer actief

Qua lengte is het voldoende (als je zelf een normaal postuur hebt), mijn Girasol is 4,6 meter. Op zich kun je wel een rekbare kopen hoor, er zijn veel vrouwen die de eerste maanden een rekbare hebben. Ik heb zelf met die doek geen ervaring, maar ik denk eigenlijk dat je je daar niet zo druk over hoeft te maken, zou geen reden kunnen bedenken waarom het tegen zou vallen (tegenover een andere rekbare doek).

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik sluit me trouwens bij Cossy aan! :)

@ Marijntje: volgens mij is die doek niet meer nieuw te koop, dus je zal moeten wachten tot 'ie ergens tweedehands voorbij komt :((als ik me niet vergis).

7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Jaja... gaat dat zo...
    Maar daar heb ik geen zin in om op te wachten ;)

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hij is nog te koop hoor! alleen in amerika, het is een exclusive...zit momenteel heel hard met vol gewicht op mijn klikvinger ...wie houd me tegen?

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    doe nou!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    niemand?!?

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee joh, die doek is supermooi. Ik ga je echt niet tegen houden ;). Als je 'm nu niet koopt zwicht je volgende week toch wel!

Ik denk dat m'n voornemen om deze maand geen doek meer te kopen gaat mislukken. Ik heb echt een troostdoek nodig. De opa van m'n vriend is zojuist overleden op 89-jarige leeftijd. Mijn opa's waren allebei al laaaaaang voordat ik geboren werd dood, dus zijn opa's zijn ook een beetje mijn opa's. Pff, ik heb 't er echt moeilijk mee! Hij heeft 't al maanden over Milan's verjaardag (over 2,5 week) en nu gaat 'ie 't dus niet meemaken. Elke dag zei die tegen z'n vrouw dat 'ie hoopte dat 'ie dat nog zou halen, zodat 'ie daarna tevreden zou kunnen sterven.

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    :(oh Linda gecondoleerd:( wat ontzettend verdrietig dat hij Milans verjaardag niet mag meemaken, wat oneerlijk:(
    en misschien is het ergens wel mooi als je nu een doek koopt voor Milan, waarbij je dan altijd 'jullie' opa zal denken. sterkte meid,ook voor je vriend, dit zijn echt geen leuke dingen:(

13. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @linda gecondoleerd met het verlies, en veel sterkte in de komende periode.

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh en linda, bij babybio is zara lavender afgeprijsd, mocht je daarvoor willen gaan ;) (van 95 naar 84,50 geloof ik)

15. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Linda gecondoleerd met jullie verlies.
    Helaas ligt mijn opa ook op sterven, gelukkig heeft hij Pim nog een aantal keer kunnen zien.

Ik zal zeker foto's van de MT showen als hij af is. Ik heb gelukkig al wel wat naaiervaring, maar heb mijn moeder altijd nog als back-up ;)

Sab jij hebt volgens mij een énorme klinkvinger ;) Heb je hem nog gekocht?

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    klopt ik krijg hem gewoon niet onder controle:) heb hem (nog) niet gekocht, maar dat is vooral doordat mijn oog alweer ergens anders opviel:D maar daar werk ik nog aan:D

lijkt me erg leuk om met je eigen gemaakt MT te dragen straks:) ben benieuwd!

en jij ook veel sterktje met je opa:(

17. Linda86

Linda86 VIP lid

@ All: bedankt! :) Dinsdag is de crematie en zojuist hebben 'm opgebaard gezien. Was wel heel mooi.
    @ Draadje: jij ook heel veel sterkte zeg :( Is Pim zijn eerste achterkleinkind? Wel heel fijn dat 'ie zijn geboorte iig nog mee heeft kunnen maken en dat jullie foto's hebben kunnen maken van hem en Pim! :) Onze opa heeft gelukkig nog wel redelijk van Milan kunnen genieten. We wisten natuurlijk al door z'n leeftijd dat 'ie niet meer zo lang mee zou gaan, dus ik ben elke week minimaal 1 keertje langs gegaan met Milan. Hij vrolijkte altijd helemaal op als 'ie 'm zag! :)
    Ben benieuwd naar je MT!
    @ Sab: ja ik zag 't idd, en ik wilde klikken, maar er stond dat 'ie niet naar Nl verzonden kon worden :( Dus ik heb even gemaild. Ben benieuwd, is wel een mooie aanbieding! En idd zou dat dat een mooi aandenken aan opa zijn.
    En welke doek heb je nu weer op 't oog? ;) Hihi, hier blijven er ook maar doeken bijkomen op m'n wishlist, maar m'n bankrekening raakt zo langzamerhand redelijk leeg!

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Sab: wacht nog ff met klikken joh.... na zondag weet ik of ik met je mee kan bestellen want ik heb een oogje op avalon ;) alleen ik weet dat babybij komend weekend nieuwe girasols verwacht (ssssssst ;))

@Linda: Gecondoleerd

@all: Vandaag is Ellaroo vertrokken naar een nieuwe eigenaresse... maar heb het er opeens moeilijk mee :(

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    @linda , wat raar dat hij niet naar nl verzonden kan worden?:( denk dat dat een foutje is, want ze 'adverteerd' juist met die doek op d en v;)

weet het bijna wel zeker aangezien ik nog een doekje otw heb van essie:)

mijn wishlist veranderd ook met de dag:D maar er zijn toch zeker zon 5 doeken die ik gewoon MOET hebben:D
    ik ben nu bezig met een indio raspberry:)

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0

oh dat zou wel mooi zijn noatje, kunnen we de verzendkosten delen:D alleen dan moet ik tot zondag wachten;):$ neem avalon gewoon joh, je wil hem al zolang:D *doet vreselijk haar best om op die klikvinger te blijven zitten*

(heeft babybij NIEUWE girasols onderweg? als in, die ik nog niet ken?:))

oh jee spijt van een verkoop?:(daarom laat ik geen doekjes adopteren..lijkt me echt niet leuk.

Deel Deze Pagina