Jaa.... de beco is besteld en betaald dus hoop dat ze hem snel verzenden! Zag op de beco site ook hele mooie kleurtjes maar helaas niet in NL te bestellen. Dus Sab; tis dezelfde als de jouwe geworden! Waar heb jij die Indio vandaan dan? Is inderdaad een hele mooie kleur en stof. Ik wil over poosje ook zeker een doek kopen, want krijg ook wel knoopkriebels als ik al die leuke kiekjes hier en op D en V zie. Vind je indio ook echt super sab (lees; jaloers...). Leuk SandraLizz dat je zelf doeken maakt. Ik ben ook wel crea maar niet met een naaimachine Doeg!
De foto's van de stofjes van de MT moeten even wachten, mijn opa is helaas vanmiddag overleden. Ik hoop hem nog wel voor de begrafenis woensdag af te krijgen, ik wil Pim dan heel graag lekker bij me dragen.
Ahh Draadje! Wat een vervelend nieuws zeg! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Een goed idee om Pim lekker dicht bij je te dragen woensdag! Ik hoop dat het nog op tijd lukt met de MT. Milan gaat niet mee naar de crematie dinsdag, hij is daar veel te druk voor en ik zou 't vervelend vinden als 'ie hard begint te huilen omdat 'ie het stilzitten zat is. @ SandraLizz: mooie Ringslings zeg! Vooral die met dat blauw vind ik heel mooi. Ik had ook al even een kijkje genomen op je site, maar daat stonden ze nog niet op. @ Marijntje: spannend, ik hoop dat je beco er snel is, kunnen jullie lekker gaan dragen!
Dank je Linda. Pim die slaapt nog veel dus die blijft denk ik wel rustig tijdens de dienst, maar anders gaat mijn man wel even met hem naar buiten. De begrafenis is in het Westen en wij wonen in het Oosten dus ik wil hem niet een hele dag missen. Vraagje; Welke doek heeft jullie voorkeur; een Girasol of een Hoppediz? Volgens mij ben ik ook besmet met het doekenvirus, dankzij jullie
Draadje; gecondoleerd...! Kan je geen advies geven m.b.t. de doeken maar als ik zo her en der lees; zou ik voor een girasol doek kiezen. Lees soms dat die heel zacht zijn? Maar anderen zullen je vast goed kunnen inlichten, zijn zoveel verslaafden Groetjes Saskia
Draadje, gecondoleerd! Ik kan me inderdaad voorstellen dat het fijn is om je knulletje dan dicht bij je te hebben. @Linda, de blauwe is ook mijn favoriet tot nu toe! Ik heb ze inderdaad nog niet op mijn site staan. Binnenkort krijg ik als het goed is een "echte" webshop. Nu is het nog een veredeld fotoalbum en de mensen moeten mij een mail sturen als ze een bestelling willen plaatsen. Aangezien ik het zelf ook fijner vindt winkelen in een overzichtelijke shop moet dat de volgende stap dus zijn! Ik ga ze 1 dezer dagen in de winkel zetten, dan wil ik er nog wat meer afhebben. Maar ik moet nog even aan het rekenen voor de verkoopprijs. Wat hebben jullie zoal betaald voor een ringsling? Liefs, Sandra
draadje gecondoleerd met je opa sterkte de komende tijd! en ik zou ook voor een girasol gaan, maar ik ben dan ook girasol fan marijntje mijn indio komt van een amerikaans draagforum hij zal dus nog even onderweg zijn, maar dat heb ik ervoor over is je beco er al? ik had hem de volgende dag in huis sandralizz welkom hier , en mooie ringslings maak je hoor! ik heb nog nooit een rs gekocht maar volgens mij zijn de prijzen toch wel tussen de 40-70 euro, al zijn dat wel vaak ringslings van geweven doek. Dus van 'zelfgemaakte' heb ik geen idee wat dat kost, zal ook wel van het materiaal en de tijd die erin zit afhangen denk ik zo mamamerel van d en v verkoopt ze ook , misschien kun je op haar site een kijkje nemen. Linda sterkte dinsdag bij de crematie.
@ Draadje: ik snap helamaal dat je Pim er graag bij wil hebben hoor! Had ik op die leeftijd ook zeker gewild, helemaal als je er bijna de hele dag voor weg bent. Hier is 't gelukkig wel in de buurt en Milan is natuurlijk al wat ouder, maar misschien dat we 'm toch maar meenemen. Ik heb een Girasol en een Hoppediz en ik moet zeggen dat ik ze allebei heel fijn vind en met dragen niet veel verschil merk. Maar Girasols zijn mooier vind ik. Ik zou gewoon even kijken welke je mooi vindt en die dan nemen. @ SandraLizz: kijk hier eens: slingeraapje, ook zelfgemaakte Ringslings. @ Sab: ik zag 't ja, van de kast van Maxe, verleidelijk! Heb jij al geklikt? Ik wil op Jim Pink of Amazonit klikken, maar ik twijfel nog. Heerlijk hè dat koude weer? Ik ben er ook echt blij mee. Vandaag lekker naar mijn vriends andere opa geweest (die gaat hoogstwaarschijnlijk 't eind van 't jaar ook niet meer halen, dus we wilden nog even foto's maken met Milan), en Milan daar lekker gedragen en in 't bos wezen wandelen! Milan zat prinsheerlijk op mijn rug in Mojito, bwcc!
Toch geklikt! Op Jim Pink (ook al hebben we geen dochter ). Ik vind 'm zoooo mooi! En voor dat geld kon ik 'm niet aan m'n neus voorbij laten gaan. Ik moet nodig aankomen, want met m'n volle gewicht op m'n klikvinger gaan zitten heeft tot nu toe niet veel effect gehad . En als ik dan heeeeel dik word kan ik weer nieuwe doekjes kopen, omdat de oude allemaal te kort zijn, daar moet VL wel mee akkoord gaan .
Haha jullie zijn echt doekverslaafd! Hebben jullie een geldboompje in de tuin staan ofzo?! Ik heb mijzelf beloofd dat ik een mooie Girasol mag uitzoeken als eerste geweven doek, MAAR pas als mijn MT af is Goede deal, toch? Dus als iemand weet waar ze het goedkoopst of in de aanbieding zijn hoor ik het graag! Oh ja, ik ben begonnen met de stof voor mijn MT te knippen, dan kan ik morgen aan de slag met het in elkaar zetten
whahahahaha je moet er wat voor over hebben he, nieuwe doekjes ik heb niet geklikt, ik heb nog niet zoveel met kortje doekjes..vind maat 6 toch wel het fijnst. *zei ze stoer* maar jim pink is wel heel mooi!! en zeker niet te roze voor een stoere knul als Milan hoor
Sab85, dankje! Ik heb haar site even opgezocht, wat een mooie site zeg! Echt prachtige doeken verkoopt ze! De prijs hangt zeker af van de kosten van het materiaal, ik ben al even aan het rekenen geslagen en voor de doeken die ik tot nu toe heb gemaakt zal ik zo'n 35,- tot 40,- rekenen dat lijkt me best wel redelijk bij wat ik tot nu toe aan prijzen gezien heb. @Linda86, leuk adres en vooral leuke naam dat slingeraapje! Ze rekent mooie prijzen voor de slings. Ik kan alleen nergens een kvk- of btwnummer vinden dus ik verwacht niet dat ze een "echt" bedrijfje heeft. Misschien ook wel natuurlijk, maar dan zouden dit soort gegevens te vinden moeten zijn. Nou maakt dit niet uit, alleen qua prijs natuurlijk wel! @Draadje, bij mij moet die geldboom ook eens gaan groeien geloof ik, ik verbaas me net als jij wat men uitgeeft aan verschillende doeken. Ik ben nog niet verslaafd genoeg geloof ik.
@ Draadje: hier idd een draag- en doekverslaafde! Een geldboom hebben we helaas niet, dus ik denk dat 't nu weer even gaat duren voordat ik weer ga klikken. Ik heb als alles binnen is 9 doeken (incl. RS), dus ik kan even vooruit. Girasol is een goede keuze! Ik heb de Mojito (van Slingomama.nl) en die bevalt erg goed. Was ook al lekker zacht toen ik 'm kreeg! Waar ze 't goedkoopst zijn weet ik niet, volgens mij zit er niet echt verschil in... Ben heel benieuwd naar je MT, wel actiepics als 'ie klaar is hè! @ Sab: ik vind een langere doek tot nu toe ook 't fijnst, ik gebruik meestal maat 5, daar kan ik eigenlijk alles mee knopen. Maar met 3.7 meter kan ik vast ook wel wat leuks, en anders verkoop ik 'm gewoon weer of ik laat 'm verslingen ofzo. Valt me een beetje van je tegen dat jij niet geklikt hebt, maar volgens mij heb jij hier nog wat klikkies op te biechten . @ SandraLizz: volgens mij is degene van de site die ik gaf ook net pas begonnen, dus ik denk niet dat ze al ingeschreven is. Maar het was idd meer om een idee te krijgen wat andere mama's er voor vragen. Ik denk dat 35-40 euro een mooie prijs is hoor!
hahaha linda, ik zal vande week wel een hele mooie stash foto maken en een jim pink rs klinkt idd ook niet verkeerd zeg! Jammer dat mijn boom nu echt kaal is, hopelijk groeit ie snel weer aan zal hem wel extra water geven
Ben echt heel benieuwd naar jouw stash-foto! Ik wacht vol spanning af! Mijn boompie is helaas ook helemaal kaal, ik heb nog zoveel doeken op 't oog. Maargoed, komt allemaal nog wel over een tijdje. Eerst maar eens indragen wat ik al heb en wat er nog onderweg is. 't Is trouwens wel rustig vandaag , Draadje is denk ik druk aan 't naaien . Wij gaan zo lekker naar de kermis met Milan in de doek (denk Indio Violet)!
Nee ben nog niet aan het naaien helaas. Alles is wel al geknipt Ben vanmiddag eerst naar mijn opa in het uitvaartcentrum geweest, wou hem toch nog wel even zien. En nu ligt Pim heerlijk bij me te slapen in de buidelsling dus kan ik niets anders doen dan computeren natuurlijk Maar ik ga straks echt met de MT aan de slag hoor, beloofd! Ik zit nu op de site van Blozekriekske de Beco te bekijken en ik moet zeggen ik ben in 'love' Ik denk dat ik ipv de Girasol een Beco bestel... Is wel wat meer geld maar ik denk dat ik (en manlief ook) daar veel meer gebruik van ga maken. Sab, jij hebt er een toch? Bevalt die goed? Jouw jongste dochter is bijna even oud als Pim, heb je haar er al in gedragen? En heb jij hem ook bij Blozekriekske besteld? Zo ja, hoe lang duurde het voordat je hem binnen had? (sorry veel vragen )
Linda veel plezier op de kermis! Laat VL even een fotootje schieten van milan in de indio violet! Draadje, ik heb een beco en ik ben ook in love maar ik moet wel zeggen dat ik hem eigenlijk voor de oudste gebruik, er staat bij dat er een pasgeborenen inzet bij zit, maar op de doos staat dat ze er vanaf 4 maanden inkunnen. Ik heb Jenna er nog niet ingehad maar als je wil kan ik het vanavond wel even proberen en een fotootje schieten? Hij draagt in ieder geval heerlijk , daimy weegt 10 kilo en dat voel je gewoon niet. Ook kun je ze eerst erin zetten voordat je hem op je rug doet, dat vind ik ook wel makkelijk. En ja hij komt van blozekriekske, ik had hem de volgende dag in huis welke heb je op het oog? ik kan wel aandelen nemen , ikhelp iedereen aan een beco Jenna ligt nu ook lekker in de buidelsling bij me trouwens
haha linda, over ingedragen gesproken, daar heb ik ook nog wel wat werk aan nou ja ze worden hier ook als dekentjes en hangmat gebruikt dus daar worden ze ook wel soepel van en ga vanavond even kijken of ik lilia om kan toveren tot schommel