draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Sab als je dat wilt doen, graag! Ik heb nog niet beslaoten welke Beco het wordt, moet ik nog even goed voor in beraad ;)

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leuk dit topic, ik sluit mij hier graag bij aan.

Momenteel heb ik een Néobulle Louis, maar er is nog een Hopp. Das Leichte Panama onderweg.
    Zou graag nog een RS Néobulle 'le petit prince' hebben, maar eerst wat sparen. M'n man is precies niet zo gelukkig met m'n nieuwe hobby.
    Had geen idee dat doeken zo verslavend konden werken :)

3. linda86: gecondoleerd! wat jammer dat hij de verjaardag van je zoontje niet heeft kunnen meemaken.:(
    Ik vind 'troostdoek' dan wel weer een grappige benaming en ik zie dat je al maarliefst ruim 11 maanden borstvoeding geeft: super goed!

draadje: jeetje zeg, jou opa ook al! gecondoleerd ook voor jou!

Sab heeft een klikvinger, volgens mij heeft ze vette spierballen op dr wijsvinger:D

en mis ik iets... adopteren, inwonen, maatjes, heimwee, bezoekregelingen...?
    jullie zijn maar druk met jullie babykind-doekjes.:D

Maar in elk geval, ik kom me afmelden hier;)
    Ik houd het waarschijnlijk bij 1 doek (of 2 max) en wil er niet meer.
    maar houd de spamfoto's in de gaten, dat vind ik altijd leuk:)

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #364 sab85, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009

er heeft toch niemand gezegd dat je met 1 of 2 doeken niet mee mag praten hier hahaha gekke rach:D
    je hebt je doek nog niet eens gespamd hier toch? ;)
    vast uit pure zelfbescherming dat je hier wegblijft hihi :D

kathy welkom hier, ik vind le petit prince van neobulle ook echt heel mooi! en hopp das leichte is een favoriete doek hier geloof ik, zijn er meer hier die hem onderweg hebben of al hebben;)
    en schaam je maar niet voor je verslaving, er zijn veel ergere dingen om verslaafd aan te zijn als doekjes:D

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    nee.... mijn beco is er nog niet. maar pas vanaf 4 maanden??? dat was niet de planning, lotte is nu 3 maanden.... we zullen zien, hoop dat ie morgen komt!
    Jullie horen het....!

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    'Net Jenna van 7 weken in de beco gehad, en dat zat prima ;) zelfs een beetje strak met die inzet erin! maar ze is dan ook wel 5,5 kilo nu.
    Denk dat die 4 maanden vooral zijn omdat ze dan hun hoofdje goed recht kunnen houden ,maar Jenna lag lekker met haar hoofdje op mijn borst en dat ging prima :) zal zo even fotootje uploaden :D

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oke, niet de allerbeste foto hihi maar Jenna had honger;)

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    moet dat nou mam;)

9. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Super Sab, bedankt! Mooi meisje heb je hoor :)
    Leuk om een leeftijdsgenootje van Pim erin te zien! Pim is nu ook 5,5 kilo dus dat is goed vergelijkingsmateriaal.

We gaan in september op vakantie naar Kreta en daar lijkt hij mij ideaal voor, dus ik denk dat ik hem zeker ga bestellen. Maar eerst maar weer even wachten tot de geldboom gespekt wordt :)

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mooie foto's hoor!

Zal ook dringend wat actiepics moeten maken, geloof ik. Maar hier alvast 1-tje van m'n zoontje in de doek.

11. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Oh ja, ik heb al één gevulde schouderband af ven de MT, woehoe!

12. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Kathy mooie foto! Lekker mannetje :)

13. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bedankt! :)

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Draadje: wat een vervelend nieuws zeg! Sterkte! (ik ben trouwens ook girasol fan)

@foto's: wat een schatjes zie ik voorbij komen!

@all: Joehoeeeeee ik heb een Girasol ER geklikt :D

15. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Sab: foto van Indio volgt, ik was alweer thuis toen ik je berichtje zag, maar ik denk dat ik vanmiddag nog even naar de kermis ga, kan m'n zusje mooi een foto maken! :)
    Is het nog gelukt met de lilia-schommel? Onze schommelstang is inmiddels binnen, maar nog niet in gebruik, ik ben stiekem bang dat er een doek doormidden scheurt ;). Zou wel heel zonde zijn natuurlijk!
    En wat een leuke foto's van Jenna + beco, echt schatjes allebei ;)

@ Draadje: wat goed dat je begonnen bent! Lukt het een beetje?
    En hoe was 't bij je opa? Wij gaan vanavond kijken :( vind 't wel moeilijk hoor. Ik heb in m'n leven al heeeel veel overleden mensen gezien (papa is begrafenisondernemer), maar nog nooit iemand die ik zelf ook kende. We gaan ook de kist dichtmaken vanavond met de familie, VL en ik gaan alleen niet helpen, dat kan ik echt niet.
    @ Kathy: leuk dat je hier mee komt kletsen! En die Neóbulle is echt een hele mooie doek! :) (Ik had je volgens mij ook gezien op DenV?) Wat is een schatje heb je ook, heel mooi mannetje!
    @ Rach: gewoon lekker mee blijven kletsen hoor! Met één doek ben je ook een draagmama!
    @ Marijntje: hopelijk komt je beco vandaag! Ben heel benieuwd naar de actiefoto! :)
    @ Noatje: grr, je was me voor ;). Veel plezier met je nieuwe aanwinst! :)

Ik zit weer eens op m'n klikvinger. Ik moet echt moeite doen om niet te klikken op Pfau (naakte of Violet) of Vatanai. Moeilijk, ik wil ze allemaal, maar m'n doekenbudget is nu wel echt op.

16. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Hihi, wat leuk!
    Komt wel goed dan met onze kleine. Lotte weegt nu denk ik 4800 gram en zal 57 cm zijn naar mijn verwachting, is niet zo'n groot/zwaar kindje. Maar heb nu bijna 4 weken niet gewogen dus we zullen zien donderdag. Dan weer prikjes tijd :(.

Hoop TNT over 45 min. te verwelkomen (komt meestal stipt op dezelfde tijd en sinds Lotte is de webwinkel favoriet....;)).

Heb gister over een draagdoek gedroomd. Beco is onderweg maar stiekem vind ik het zo jammer dat ik dan nog geen knoopdoek heb. Dus ja, denk dat er nog wel eentje gaat komen.... ben in aug. jarig dus misschien leuk cadeautje ;).

Groetjes!!

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Linda: dat heb je goed gzien hoor wat DenV betreft ;)
    Vandaag m'n hopp das leichte binnengekregen en ben nu al verliefd.
    Die doeken zijn echt verslavend!

18. Goedemorgen draagdoekmama's,

Hier nog geen draagdoekmama, maar wel een draagdoekmama to be ;)
    Ben dus naarstig op zoek naar eentje, maar weet door het grote aanbod niet wat ik moet kopen!!

Hebben jullie advies?
    Welke draagdoek heb je en waarom?

Alvast bedankt,
    Net

19. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Kathy: idd, heel verslavend! Er zullen er ongetwijfeld nog meer bij gaan komen. Wat komt de TNT trouwens vroeg bij jullie! Fijn! Hier komt 'ie op z'n vroegst om 2 uur ofzo altijd.

@ Kroepie: ik heb zelf meerdere draagdoeken (het werkt vrij verslavend ;)), maar ik vind m'n Didymos en Girasol het fijnst. Wil je langere tijd gaan dragen, dus ook nog als je kindje ouder is dan 6 maanden? In dat geval zou ik iig voor een geweven gaan. Er is idd erg veel keus, en wat 't fijnst draagt is eigenlijk voor iedereen anders. Ik zou dus gewoon kijken wat je mooi vindt en daar een keuze uit maken.
    Qua maat: 4.6 meter is standaard, daar moet je in principe alle knopen wel mee kunnen maken. Als je heel klein of slank bent heb je gewoon aan 4.2 meter en als je heel groot of stevig (vanaf maat 48 volgens mij) bent kan je voor 5.2 meter gaan.

20. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Vraagje;
    Zijn er ook winkels waar de draagdoeken van Girasol/ Elleville verkocht worden??

Google-afbeeldingen is al een favoriet adres van me. Om al die namen op te sporen die jullie allemaal noemen..... haha

Heb TNT nog niet langs zien komen..

Deel Deze Pagina