TNT is niet langs gekomen........ Dus vandaag geen beco. Had er goede hoop op omdat ie bij jou, sab, zo snel binnen was! Zag zara lavender niet meer bij babybio. Daar had ik toch een oogje op. Maar, Linda, misschien was er maar 1 en dan is ie onderweg naar jou toch? Wat een enige foto's van je kleine meiden sab. Je bent echt een meisjesmamma, net als ik. Fan van lieve meisjesspullen volgens mij, roze..... paars..... heerlijk!! Ik zal als de beco binnen is snel een actiepic sturen. Hoe moet ik dat dan doen zodat ie meteen in het scherm komt? Mijn bestanden zijn altijd te groot, hebben jullie dat probleem niet? Ga weer effe verder met voeden, lotte komt weer in actie na haar uitrustmomentje haha En wat betreft al die namen; Ik heb steeds 2 vensters open. Hetgeen ik aan het lezen ben met alle namen. En daarnaast google-afbeeldingen. Ideaal, dan weet ik steeds meteen waar het over gaat. Maar.... de keuze wordt er steeds moeilijker van want alle stoffen zijn zo mooi.
@Linda: Sorry maar ik kon ER niet voorbij laten gaan @Kroepie: Qua zomerdoek is een Hopp das Leichte fijn... als gewone doek een Girasol, vind ik @Marijntje: Girasol:babybij & slingomama (webwinkels) Ellevile: De kast van Maxe @wendy: Ik zou dan een gewevendoek kopen, en dan afwisselen.... oudste in de buggy, kleine op de buik of oudste op je rug en kleine in de wagen... Al vind ik dat kleine babytjes niet in de wagen maar bij mama horen dus mijn voorkeur gaat naar grote in de buggy De babybjörn moet je maar weg doen, koop dan maar een manduca.... babybjörn is slecht voor de heupstand en ruggetje voor je kleintje... De manduca is een ergonomische drager en die kan ook nog eens op je rug. Verwacht je nr2 al? wanneer? @Sab: Lieve foto's! Geboortejaar 85 van jou? hoe oud was jij bij je oudste dochter toen je mama werd? @Sandra: een gewevendoek kan je niet maken, eventueel wel een ringsling of een mei-tai (google maar eens op die namen )
@noatje: ik verwacht nog geen nr 2... maar hoop het wel snel te verwachten bedankt voor de tips meiden.. ga eens even zoeken zo
Noatje ik was 22 bij D aimy en ik was net 2 weken 24 bij J enna (ze schelen maar 13 maanden) Maar ik voel me geen jonge mama eigenlijk haha marijntje dat heb je goed gezien ben gek op roze! Hier komt de pakketpost nooit op maandag, bij jou normaal gesproken wel? Dan zal hij er vast morgen zijn hoor! spannend he hihi en bij snel reageren kun je op 'meer opties' klikken , dan zie je boven je tekst een klein paperclipje er daar kun je je foto uploaden, hij verkleint hem automatisch!
FF een manduca vraagje...... Weten jullie of je kindje er ook andersom in kan als het wat ouder is?? Veel kindjes vindne het op een gegeven moment fijn als ze een beetje om zich heen kunnen kijken... En de BEco, is die ook geschikt om langere afstanden mee te lopen??
Lilly ze kunnen er volgens mij niet andersom in, als je kindje wat ouder is kun je het op de rug dragen en dan zien ze ook genoeg en de beco of andere ergonomische dragers zijn juist geschikt voor lange afstanden! Draagt erg fijn voor papa/mama en kindje zit er heerlijk in. Billetjes/bovenbeentjes worden goed ondersteund.
even een kleine stash foto valt nog mee he maar er is nog het een ander aan leuks onderweg dus eind deze week volgt nog een nieuwe stash foto (heb felice even andersom gelegd zodat je alle kleuren kunt zien)
Tnx....... Ik twijfel.... De manduca vind ik er ook echt uitzien alsof je er uren mee kunt lopen (wij willen hem oa gebruiken voor boswandelingen en manlief is niet zo van de doek). De beco vind ik gewoon een stuk mooier er uit zien maar vraag me dan af of hij net zo comfortabel zal zijn als een manduca..... Weet iemand anders een site waar je ze beiden kunt kopen? Ik zie de beco bij blozekriekske en de manduca bij slingomama. Als er nou een site was waar je ze beiden kunt kopen zou je nog advies kunnen vragen
ik heb geen ervaring met de mancuca natuurlijk, die draagt volgens mij ook prima. weet niet of je al bent aangemeld bij d en v, anders zou je in dit topic: :: Dragen en Voeden - Forum voor natuurlijk ouderschap eens kunnen vragen wat de verschillen zijn.
TUUUUUUUUUURLIJK ikke allang actief daaro Heb er zelfs nog een verslvaing bij, wasbare luiers Heb gisteren mijn eerste lading besteld bij Twinkle... Maar wat betreft de BEco....ik hbe even op de offiele site gekeken....daar zijn ze ten eerste geodkoper, nl 140 dollar en ze hebben meer keuze maar ze verzenden niet naar NL omdat ze hier twee officiele distribiteurs hebben Blozekriekske en Le Petit Tom ® - Fashionable Luiertassen / Verzorgingstassen, Kraamkado's & Celebrity style Babyschoentjes. Musthave Kraamkado, Luiertas/ Verzorgingstas. maar ben echt verliefd op de BEco...... ff kijken of ze een leuk printje hebben waar ook ml zich in kan vinden...krijgt ie hem voor zijn verjaardag
Dees kan toch prima ook voor papa???? Ze hebben ook die met die koeieprint maar die is niet meer leverbaar
Gelukkig maar dat ze niet in NL leveren want anders dacht ik nu . Want op die site zag ik er 1 die ik mooier vond dan die ik nu heb besteld bij Blozekriekske....... (heb de carnival besteld, die Sab ook heeft. Ook heel mooi al zeg ik zelf). Maar vond die met roze roosjes nog mooier. Gelukkig vond mijn VL de bloemetjes ook mooi.
sommige amerikaanse sites verzenden wel naar nl en daar zijn ze idd iets goedkoper...maar dan heb je weer kans dat hij bij de douane komt te liggen en dat je invoerrechten moet betalen, plus dat hij wel even onderweg is. In de uk zijn ze ook iets goedkoper (117 euro) maar ook niet alle sites verzenden naar nl idd. vandaar dat ik maar gewoon bij blozekriekske heb besteld. bij www.tragemaus.de hebben ze ook leuke printjes, maar wel net zo duur als hier. Oa 1 met roze bloemen waar ik eerst verliefd op was, maar vond de carnival toch iets leuker omdat papa er ook mee moet lopen
Ik ben ook gek op roze!!! Was ik al voor de geboorte van onze kleine meid en nu kan ik me helemaal uitleven..... hihi Gelukkig vind mijn vriend alles mooi wat ik uitzoek. Dus roze boxkleed, roze lakentjes, roze geboortekaartje, roze omslagdoek, roze kleertjes (nee niet alles...), roze in de luiertas, roze in de draagzak, roze op de kamer.......... Volgens mij zou ik nu al dol zijn op jou nieuwe doek die onderweg is. Je bent wel fanatiek zeg, amerikaans forum! TNT is vandaag niet gekomen. Weet eigenlijk niet of op maandag pakketpost komt. Maar kreeg mail van Blozekriekske dat beco verzonden is dus morgen zal ie zeker komen. En gelukkig heb ik in de ochtend niks.... dus wachten maar! @ noatje; de webwinkels kende ik wel, maar vroeg me af of er doeken in gewone winkels verkocht werden. @ linda; iemand vragen is inderdaad wel een idee. Volgens mij woon ik ook aardig in de buurt van jou. Lees tussen gelderland en brabant? Ik woon in Brabant, ergens aan de A50 voor Eindhoven. Groetjes!
hahaha eindelijk een mede roze fan gevonden alles hier in huis is knalroze heb ook een groot roze kidzimpulz kleed in Daimy's speelhoek, zo leuk! en een roze babygym, boxkleed, schommel, lakens dekens speentjes kleertjes wipstoel aankleedkussen luiertas draagdoek hihi kan nog wel even doorgaan zal een kleine spam doen van J enna in haar roze schommel
Hahahaha..... onze reactie kwam tegelijk. Jij vond zeker ook deze mooi: Die vind ik echt super.....! Jammer dat ze die in NL niet hebben want die had ik zeker gekozen. Kan mijn vriend altijd wel overhalen... haha Alhoewel ik soms ook wel rekening ermee houd dat we nog meer kindjes willen en wie weet krijgen we dan nog wel een jongetje. Dan is alles roze ook weer niet zo leuk. Denk iedereen dat er een jongetje in zit Hahaha Ik vind Alison & River ook prima kunnen voor mannen. Groetjes!!
Hihi, ja inderdaad. Lief zeg, lekker zoet! Hier dus niet alles roze genomen voor het geval er nog een jongetje bij gaat komen. Dus hier: grijze wipstoel, grijs logeerbed, zwarte Maxi Cosi. Maar de accesoires.... roze! Zal eens kijken of ik een leuke foto kan sturen van mijn dochtertje. Groetjes!!