hihi hier ook geen boompje helaas, was het maar waar! Ik verkoop ook van alles en nog wat via markplaats altijd en dat doe ik met een aparte rekening, wat ik daarmee 'verdien' koop ik dan weer andere dingen van , kleertjes en doekjes enzo zo kom ik nooit over mijn 'budget' dus dat is ideaal. Moet alleen nodig weer wat VERkopen na al die doekjes van deze week haha
Zo heee ben de hele dag bezig geweest om bij te lezen Ben dan ook een weekje weggeweest haha. Wat is er weer veel geklikt haha Ik heb afgelopen week genoten van mijn Kairo. Heerlijk met Yara erin. Ze vind het ook geweldig Vandaag nog weer even een wandelingetje gemaakt naar de suup en Fenna in de buggy, ging prima. Van de tricot heb ik een hangmat gemaakt in de box, alleen ze vind dat nog niet altijd helemaal geweldig. Heb Fenna net geprobeerd op de rug met de Kairo, maar dat ging niet, zat te prutsen met knopen. Heb ff een filmpje gekeken op youtube, nu weet ik wat ik verkeerd deed. Dus morgen weer proberen, nu ligt ze te slapen.
Dafje leuk dat je Kairo zo bevalt, heb je ook actiepics? Nou mijn MeiTai is gebruiksklaar! Alleen nu ligt mijn proefkonijn in winterslaap dus dat wordt morgen testen... Hij is dus bijna helemaal af, ik moet de tailleband nog doorstikken, maar moet eerst nieuwe garen halen want die is op Dus hij is nog niet helemaal mooi afgewerkt, maar als je hem om hebt zie je dat gelukkig niet (zit al wel superstevig in elkaar!) Ik kan hem morgen bij de begrafenis gelukkig gewoon gebruiken. Hij is echt supermooi geworden, manlief is helemaal trots op mijn maaksel en kan ook niet wachten om Pim te dragen Zo, nu eerst een lekker biertje na mijn noeste arbeid Morgen post ik (actie)pics, beloofd!
Hij is mooi sab! En wat zijn je kids toch schattig! Draadje, actiefoto's laten nog even op zich wachten. Ze zijn er wel, maar die staan bij mijn pa op de cam en die zit in tjechie, dus dat schiet niet zo op. En onze batterijen weigeren op de een of andere manier allemaal dienst in onze camera Dus heb ook nog geen foto's kunnen schieten daarmee. Ik ga mijn best doen om nieuwe batterijen te scoren en foto's te schieten.
Leuke foto's Sab! Ik had ze al gezien op DenV, echt schatjes! Vanaf nu ga ik weer meeschrijven! Ik had 't gisteren even best moeilijk (met de crematie enzo), en ik heb hier dus een heleboel gemist (jullie schrijven ook zoveel!). Maar ik ga nu weer goed m'n best doen... Ik ben op zoek naar een troostdoek (Old Rainbow was al verkocht ), hebben jullie nog leuke suggesties? @ Draadje: jij heel veel succes vandaag bij je opa!
@Linda86, kan ik me voorstellen dat je het moeilijk had. Is alles wel verlopen zoals jullie graag wilden?