Marijntje, heb je de beco al getest? ik wil spam! Draadje wat fijn dat je MT op tijd klaar was! sterkte vandaag ,ik hoop dat het een mooi afscheid is. Dafje fijn he, een draagdoek als je 2 kindjes hebt? Ik heb ook altijd Daimy in de buggy en Jenna in de doek , daarom staat mijn duowagen ook te verstoffen Maar ook Daimy vind het erg leuk in de doek, lekker kroelen met mama Linda begrijpelijk hoor dat je hoofd er even niet naar stond.. Gaat het een beetje? en met je vriend? Hebben jullie goed afscheid kunnen nemen? Zal nog best een moeilijke tijd zijn nu.. en een troostdoek mmmn welke kleuren mis je nog in je stash? anders een andere regenboogdoek kopen? en bedankt voor de lieve reactiesik ben ook zo blij met mijn doek! (en nog blijer met mijn meisjes) jullie moeten ook meeeerrrrrr spammen!
Oh en sandralizz, maak je ook slings op bestelling, dat je zelf de stofjes kunt kiezen? Dan heb ik wel interesse in iets rood/roze ik heb nog steeds geen sling want ik vond het toch wel zonde om eva te verslingen, maar ik vind maar geen sling waarvan ik zeg ja die is het helemaal
@kroepie, je hebt PB!! Helaas gaat ie niet door brievenbus...dus het word toch een pakketje. Als je me snel je adres mailt kan ik hem zometeen nog op de bus doen want ik ga zo naar de bieb en daar zit ook het postkantoor! Tenzij je wilt dat ik hem eerst was, dan word het morgen of overmorgen.
@sab85, ik heb er op het moment tijd voor dus dan wil ik wel op bestelling maken. Ik moet toch nog op stofjesjacht dus ik zal eens voor je kijken! @draadje, je leest dit vast niet meer voor die tijd maar ik wil je toch nog sterkte wensen. Fijn dat je je ventje nu lekker bij je kunt dragen!
Wat grappig dat er een Club geopend is voor draagmama's Voor mijn vakantie waren we druk bezig met het uitzoeken van een goededrager voor ons meisje op vakantie. Ons oog was toen gevallen op een Mai Tai, helaas konden wij deze via die website niet bestellen omdat die vrouw een aantal dagen weg was en wij nog maar 2 dagen hadden voor onze vakantie. Maar toen kreeg ik van een vrouw van een ander forum de mogelijkheid om 2 Mai Tai's te lenen zodat we het meteen goed uit konden proberen, helemaal geweldig natuurlijk en super lief. Dus "gewapend" met de MT's zijn we op vakantie gegaan. 1 was met een soort klik systeem om je middel en de ander gewoon knopen. De gene die je moest knopen had erg grote stroken en donker van kleur waardoor die eigenlijk te warm (met +35C) was en we die bijna niet gebruikt hebben. De andere hebben we wel gebruikt. Toch zijn wij er achter gekomen dat een MT niet helemaal ons ding is en ook niet echt die van Jamila. Ze vond het wel leuk hoor vooral als ze erg moe was maar als ze niet moe was ging ze lopen klieren en vond ze het heel leuk om mama in haar rug te bijten vond mama minder leuk . Maar dat is niet de enige reden dat een MT niet echt ons ding is, wij zijn toch meer types voor een snelle doek eentje die je heel makkelijk om kan doen en de kleine er snel in kan doen etc. Tuurlijk zal je meer handigheid krijgen bij veel gebruik maar voor de stukjes die wij lopen en Jamila rustig kan blijven zitten is denk ik een RingSling toch meer geschikt. Ondanks dat zullen we de MT's wel gaan missen als ze vrijdag weer naar huis gaan, ik vind het gewoon heel fijn om ons meisje lekker dicht bij me te dragen. Snel een Ringsling kopen denk ik dus maar! Zal vanavond of morgen even proberen een actie foto te plaatsen van ons meisje in de MT.
je hebt mail. sorry, was in de stad... kaartjes gehaald voor Harry Potter. Daar gaan we vanavond heen met z'n 3en. opa en oma passen op!
oh wat lief, dat zou zo gaaf zijn! kun je ze ook aan 2 kanten draagbaar maken ?(ben niet veeleisend ofzo hoor ) maar lijkt me zo leuk iets van ruitjes aan de binnenkant en bloemetjes aan de buitenkant ofzo gewoon een echte meidensling had ik al gezegd dat ik gek ben op roze en rood?
Als je iets 'snels' zoekt is een beco butterfly misschien ook wat voor je. Of een soortgelijk iets zoals een angelpack?
@ Sab; ja de beco is al geleverd! Ik moet alleen nog goed de DVD bekijken voor de babyzit. Even goed kijken hoe ik haar beentjes moet doen. Ennuh... het lukte me de vorige keer dus niet om een foto te plaatsen en weet niet waarom??? Ga snel poging wagen, met beco en al
@ SandraLizz: ja het was echt heel mooi. Opa had zelf al goed aangegeven hoe die 't wilde hebben. Alle kleinkinderen hebben een roos op z'n kist gelegd (ik 2, ook eentje voor Milan), want z'n kleinkinderen waren echt alles voor 'm! Leuk dat je ook Ringslings op bestelling maatk! Dat ga ik onthouden @ Sab: nu gaat 't wel weer redelijk. Vriendlief had 't gisteren wel erg moeilijk, maar dat is natuurlijk logisch. We hebben er na de crematie nog wel een leuke dag van gemaakt (voor zover dat mogelijk is). Met de hele familie, incl. Milan zijn we naar mijn schoonouders gegaan en daar hebben we de rest van de dag doorgebracht en ge-BBQ'ed. Lekker allemaal bij elkaar! Regenboogdoek is wel een goed idee, weet alleen nog niet welke. Maar ik ga nog even goed nadenken en dan volgende week beslissen denk ik. Is jouw anders Hopp ook al onderweg? @ B en N: welkom hier! Join the club. En ik ben 't met Marijntje eens, ik denk dat een SCC wel iets voor jou is. Een RS is ook erg fijn, maar meer voor korte stukjes. @ Marijntje: heb je de dvd al bekeken? Ik kan haast niet wachten op de foto's @ Kroepie: van jou verwachten we ook foto's hè? Toen ik gisteren thuiskwam, kwam de buurvrouw aangesneld met 3 pakketjes voor mij! Didy Iris, Jim Pink en Didy avocado-yucca waves sling! Mannetje ligt nu te slapen, dus ik zal even kijken of ik zo nog foto's kan maken.
Zodra ik er eentje heb... bijna! ...dan maak ik gelijk foto's hoor Ik heb soms 't idee dat jullie een andere taal spreken whahahhaha. Al die afkortingen en namen, ik snap er soms niets van, maar ik vind 't hartstikke gezellig
Gewoon vragen als je iets niet weet! Ik snapte er in 't begin ook niks van hoor! Al 52 pagina's 't gaat echt snel hier, gezellig! Op naar de 100.
Linda fijn dat de crematie gisteren mooi was en je hebt helemaal gelijk dat je recht heb op een troostdoek! Sab mooie doek en mooie meiden zeg ! Sorry dat ik verder niet reageer, meer is er even niet blijven hangen na zo'n dag als vandaag. De dienst was prachtig en Pim heeft zich voor-beel-dig gedragen en heerlijk op mijn borst geslapen, wat ben ik toch verliefd op mijn mannetje! Ik zal binnenkort als de MT helemaal af is betere en meer foto's maken, maar deze heb ik vanmorgen even snel voor jullie gemaakt
@ Draadje: *knuf* Logisch hoor dat je niet reageert, dat snapt iedereen hier! En wat fijn dat Pim zo lief is geweest! Is het allemaal gegaan zoals jullie wilden / jullie je voor hadden gesteld? Die MT is ook erg mooi geworden zeg, heel leuk stofje!
@sab, wat heerlijk dat je zooooo blij bent met je doek, en wat een heerlijke kids (ik kan eeeeeeecht niet wachten tot mijn beeb er is) @kroepie, dat heb ik ook vaak hoor, dat ik denk waar gaat dat nou weer over???? Als je je aanmeld op DenV dan kun je daar ook een lijst afkortingen lezen @draadje, sterkte........wat fijn dat je zo'n goed gevoel aan de dienst hebt overgehouden. @BenN,welcome! @sandralizz, volgens mij heb ik iets gemist....maar jij maakt dus zelfs RS's??????????????? Heb je ook een site of zo? Pfffffff.....ik wil zoooooooo graag mijn Beco en Calin blue bestellen maar MOET echt wachten tot einde maand anders heb ik echt een probleem....Als mijn pakje van Twinkle nou eens binnen zou komen, kon ik me daar een beetje mee troosten
Zoals beloofd een foto van Jamila in de MT (op de boot, daar was het echt ideaal, geen gedoe met de buggy etc) Bekijk bijlage 4202 En bedankt voor jullie reacties! Heb meteen even gekeken maar vind Beco Butterfly echt heel erg leuk maar wel erg prijzig, 140euro! De Angelpack ziet er ook echt heel erg leuk uit, maar ik zit een beetje met het "ruggenbijt-probleem" . Vandaar ook de gedachten om een ringsling te kopen omdat ze dan op mijn zij zit en ik haar in de gaten kan houden. Heb op vakantie gebruik gemaakt van een alternatieve ringsling, een lange doek en die vast gemaakt met een stevige knoop en Jamila daar in gehouden dat vond ze prachtig maar doek was eigenlijk net te kort. En mannetje wilde er helaas niet mee lopen (was voor hem ook te kort geweest) aangezien het knal roze was . En uhmm ben een beetje blond misschien maar zou iemand me kunnen vertellen wat een SCC is?
Linda , fijn dat het een mooi afscheid was, en inderdaad wel goed om dan even de familie bij elkaar te zijn he. Ik ben benieuwd wat je troost doek word, en wow 3 fluffy vandaag! wat goed zeg Mijn andere hoppje is nog onderweg, net als mijn indo('s) haha die kroepie, echt geheimtaal he die afkortingen draadje wat een prachtige MT heb je gemaakt en wat hangt Pim er heerlijk in!leuke draagpapa heb je daar ook Fijn dat het een mooie dienst was en dat je Pim lekker dicht bij je had ! Lilly, voor jou komen de laatste loodjes eraan he? Nog even en je kan ook lekker spammen! B en N leuke foto! zo te zien hangt ze er wel heerlijk in! een ssc is een ergonomische drager, zoals de beco butterfly, angelpack , manduca , bondolino, ergo enz enz