@ Sab; okee, dan zou die maat voor Lotte ook wel prima zijn. Ik heb het nog even gevraagd en dan ga ik morgen denk ik jurkje bestellen (of 2 want kan ook echt niet kiezen denk ik; alhoewel ik 30 euro ook wel erg veel vind.... maar ook zo mooi... even denken nog maar en nachtje slapen )
Oh man wat een mooie spulletjes weer allemaal....... Ik moet maar gewoon ff stoppen met overal te kijken want ben eg wel blut en beebie is er nog niet eens....... MAar wil zooo graag klikken op petite prince......
ooooohw sandra, je bent echt geweldig!wat onwijs leuk geworden! Daimy gaat er helemaal blij mee zijn! (en ik helemaal ) Sabman zit mee te kijken en die vind het ook helemaal leuk
Ja, vanavond ook nog maar Stef was me net voor las ik net..... Zij twijfelt over de maat dus heb een pm gestuurd dat als er 1 terug komt, ik die dan wil. Maar nu twijfel ik dus of ik die andere dan zal nemen. Vind ze allebei super, maar deze eigenlijk te duur. Maar ach... zo schattig....... Welke heb jij nog in een maat groter gekocht. Ook de cherry.. versie?
ja ik heb de cherry een maat groter genomendie vond ik meteen al leuk maar idd wat duurder he, dus ik had me ingehouden. maar geloof mij nou maar, als je die andere zou hebben dan wilde je daarna deze ook dus ik zou deze doen en als die andere dan nog komt heb je er 2of van die goedkopere de grotere maat doen, dan kan ze die aan als de cherry te klein word lekker op de groei
je kan nu ook de goedkopere 18-24 maanden kopen en de cherry in 12-18(gratis verzenden nu), als die goedkopere dan nog terugkomt kun je altijd nog iets ruilen/terugsturen(nee ik heb echt geen aandelen)
Hahahaha..... ik ga al bijna twijfelen. Maar 2,50 verzenden vind ik nog wel te overzien. Is inderdaad goede optie... maar vind het niet zo'n winterjurk en straks valt 18-24 helemaal in de winter. Is dan wel beetje zonde. Maar heb jij ook gekocht dus jij denkt dat het ook in de winter kan? Of heb je hem gekocht voor volgende zomer??
de 12-18 maanden die ik nu heb past goed, maar hij valt een stuk korter als op de foto's van de site vind ik, maar dat vind ik ook wel schattig! ik hoop eigenlijk dat de 18-24 maanden alleen wat langer is en verder niet heel veel scheelt in de breedte, zodat ze die misschien nu ook al kan dragen. En hopelijk past hij dan volgend voorjaar nog, ze groeien tenslotte niet meer zo hard maar misschien is hij in de winter best leuk met een legging en en t shirtje eronder, de jurk heeft wel een onderrokje, dus is niet heel dun ofzo.
Zo, heb er alweer een nachtje over geslapen.... niet gedroomd over de jurkjes dus wacht eventjes af Ben benieuwd naar je andere jurkje, krijg je hem vandaag denk je? Groetjes weer!
Even snel, want ik moet weer weg! Ladi: gefeliciteerd met jullie kleine wondertje! Wat een prachtige namen! (Milan zou Isabella hebben geheten als 'ie een meisje was ). @ Sab: wat leuk, die poppensling voor Daimy, zal ze vast heel blij mee zijn @ Sandra/Kroepie: wat een leuke sling @ Dafje: vandaag gaan oefenen met rugdragen? Spannend! Ik vond 't de eerste paar keren echt best eng. Maar nu gaat 't al best goed. @ Marijntje: wat leuk dat ze 't nu wel fijn vond! Kan je lekker vaak gaan dragen @ Draadje: leuk, een meeting! Ik ben zeker van de partij! @ Degene die ik ben vergeten: sorry!
Hihi! Mijn vriend was me echt superraar aan 't aankijken toen ik aan 't begin van de week de hele tijd in de buurt van de deur was, om 't postmeneertje niet mis te lopen. En steeds als ik een auto hoorde rijden sprong ik op om te kijken of 't toevallig m'n doekjes waren. Ben wel heel benieuwd hoe je 't dragen gaat vinden hoor. Als 't maar niet tegenvalt (kan haast niet!!).
Ik hoop ook dat 't me niet tegenvalt, maar denk dat 't wel meevalt Ik loop nu ook de hele dag bijna met 'm te sjouwen. Ik krijg gewoon spierballen!! Denk dat ie nog wat last van zijn prikjes heeft of zo, hij is zoooo jengelig Morgen hebben we kraamfeest, dus ik hoop dat mijn doekie komt, dan kan ik 'm daar morgen lekker in hangen... heb ik mijn handen vrij, hoeft 'ie niet bij Jan en alleman op de arm en is ie er toch lekker bij
Hier is de pakjesmevrouw ook nog niet gekomen, door de weeks is ze altijd best vroeg... Misschien komen ze wel niet op zaterdag en dan wordt het maandag pas... Neeee
@kroepie, ik heb je het track en trace nummer gemaild kun je zien of de tnt al naar je onderweg is of............
TNT is vanmorgen hier al wel langs geweest, helaas niet voor doeken, want ik vind dat ik eerst met Kairo goed moet oefenen voordat ik mag kopen en ik wil eerst een MT voor ik weer een doek mag van mezelf Maar we hebben wel een fietsdrager gekregen van het tnt-mannetje Leuk voor de vakantie iig!
Mijn allereerste draagdoek ( Didymos Ellipsen Lavender met Zijde) is eergisteren binnengekomen. Wat een prachtig compleet pakket, alleen ziet het knopen er nu nog ingewikkeld uit. Maar dat zal een kwestie van wennen zijn. Misschien dat ik nog een ringsling erbij koop voor "ff snel", al zat er bij het kraampakket van VGZ al een soort sling. Maar dan met gesp... weet niet of die zo geweldig is, ach, het is leuk dat ze het er bij doen.