Oh die Angelpack is echt mooi!! Ik wil ook heel snel een mei tai!!! boehoehoe, mamsje kom nou terug van vakantie, dan kunnen we aan de slag!!
GRRRR berichtje weg. Ik heb net een stukje gewandeld met Jayden in de Tricot Slen (buik tegen buik) en nu heb ik toch wel wat last van mijn onderrug. Hij zit er dus rechtop in... voetjes in kikkerpositie ...en zoals ik kan zien zitten de banden goed (volgens de plaatjes) Mooi uitgewaaierd over mijn rug. Zou ik 'm niet goed geknoopt hebben? Niet strak genoeg? Iemand?
Zelfde was bij mij ook wel bij de beco; ik voelde het ook wel in mijn rug na een eindje wandelen.... maar heb geen tips voor je (sorry...)
Marijntje, ik heb hem besteld bij een Engelse webwinkel. Voor zover ik weet is hij in nederland niet te koop. Als je wil kan ik de link wel opzoeken... Kroepie dat had ik ook in mijn tricot draagdoek, misschien omdat het een rekkende doek is? Ik heb met Pim nog niet ver gewandeld in de Didymos dus kan je ook niet vertellen of het dan beter is... Wil het wel voor je testen
ooohw wat superlief Yara in de doek en Pim in de angelpack! en wat issie mooi draadje! veel mooier als op het plaatje van de site! wauw (neesabdiewiljenietjehebtgenoegechtwaarjaechtwaar.) de rest ga ik zo bijlezen, ik heb een naaimachine gekocht!!!woehoe en morgen word hij bezorgd dus dan ga ik zelf eens aan de slag even een spam voor marijntje
Wat een gaaf jurkje!!!! Het is dat die van mij al zoooooo groot is, maar anders Ik wist 't wel. Draadje, wat was die site ook al weer van die Angelpack????
kroepie ik heb geen idee eigenlijk? ik heb geen ervaring met een tricot slen..welke knoop had je gedaan?
Dat vraag je mij??? whahahahaha Uhm... even kijken of ik 't uit kan leggen. Midden van de doek voor mijn buik langs, dan kruislings over rug, baby in het nestje (midden van de doek) beide zijden er over heen en dan achter kruisen en voor knopen... snap je het nog?
een fwcc dat vind ik juist de fijnste knoop die is er is zat Jayden niet te hoog of te laag? en strak genoeg tegen je aan?
Kroepie: Angelpack ECO Baby Carrier : Big Mama Slings, Baby Slings and Baby Carriers, Buy from the UK's Best Sling Shop Sab: Moooooooooiiii!!!
Misschien moet ik nog even variƫren met hoog/laag. Hij zat wel strak genoeg volgens mij Nog tips voor sites met instructies? Heb er al veel voorbij zien komen, maar ik kan ze niet meer terugvinden
Je kan op youtube goed kijken naar instructiefilmpjes. Effe fwcc draagdoek intikken Sab tis net een fotomodel hihi, lief hoor! Wie vroeg het ook alweer over de doek? ... ehm... Nou ja anyway, het is idd een zomerdoek. Hij is goed te doen, maar als het boven de 25-27 graden is, is het alsnog wel warm hoor. Dat warme lijfje tegen je aan maakt het toch wel warm.
@sab, wat leuk je meisje in die mooie jurk, geweldig! Leuk joh een naaimachine, wat ga je als eerste maken? Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel! @draadje, wat geweldig mooi die angelpack, echt helemaal mijn smaak. @kroepie, bij mij scheelt het altijd een eind om Lizz hoger te dragen en inderdaad goed strak!
hihi als de nieuwe jurkje(s) er zijn krijg ik die en Daimy word model op de site! dus binnekort meer spam mijn eerste project met de naaimachine word een jurkje trouwens heb er zin in! en Dafje ik vind het ook hoor, hoe dun de doek ook is, zo'n humpie tegen je aan maakt het toch wel warm ik ben zoooooooooooooo benieuwd naar mijn sling die morgen komt!!!
Ik zag je post voorbij komen Super cool man hahhahahah Ben ook zo heeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de RS!!!
Sab dat is leuk zeg! Je kleine fotomodel Kroepie las op de mei-hyves dat je een buidelsling zoekt. Ik heb mijn Buidelsling op MP staan Ik weet niet wat voor een je zoekt? Jullie liggen beiden alweer klaar op de mat dus?!