Die kokosmat wordt wel vervangen na vandaag... weet je hoe zeer dat doet?! potverdikkie. Het leek me wel makkelijk zo'n ding, in 1x omgooien, kind er in en klaar. Had bij D&V eentje gezien voor 25 euro. Een donkerblauwe met nog een kleur... wat voor eentje heb jij? Anders stuur me de link even van die van jou. Moet nog wel even kijken wat voor maat ik moet hebben hahahhahah
ik werd vanmorgen al om half 8!! gewekt door de tnt meneertjes met een hele stapel fluffy mail mijn naaimachine, een doos vol mooie stofjes, mijn roze rode hopp, ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn DE RINGSLING!! (met nog wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuks wat ik straks ook zal spammen, thanks sandra, superleuk en heeeeel knap dat je dat zelf maakt!!) eerst indruk: wauw, de kleuren zijn nog mooier als op de foto! Ik ben echt verliefd natuurlijk meteen getest dus let niet om mijn suffe hoofd op zon deurmat word je toch niet heel uitgeslapen wakker Daimy mag straks haar kadootje uitpakken (lief dat je het zo mooi hebt ingepakt sandra) dus die spam volgt nog
Haha.... dat was ik. En snap 'm inderdaad; in de winter is je kindje een heerlijk kacheltje (verheug ik me nu al op, ben zo'n kou-kleum) maar in de zomer... pff, samen zweten dan! Vind die Kairo wel echt heel mooi!
even een spam voor marijntje[/QUOTE] ................. hij is zoooooooo lief! * hoop dat ik er snel 1 kan kopen... * En je dochter ook, echt een lieve moppie! En die stoel; ook helemaal top natuurlijk! En al benieuwd naar je eerste zelfgemaakte creatie. Misschien kun je ook een verkoop starten als het je goed lukt. Dan ben ik je eerste koper! Maak eens een spam van je stofjes. Ik had voor wat kinderkamer aankleding stofjes online besteld. Duurde toen gewoon 3 weken voordat ze binnen waren. Dat was echt niet grapzig. Ik zal wel eens spam maken van mijn lijstjes, vind je vast heel mooi
HIJ IS ER HIJ IS ER HIJ IS ER HIJ IS ER HIJ IS ER HIJ IS ER *maakt rondedansje door de kamer* EN HIJ IS MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Zoontjelief slaapt nog, dus straks spam