draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AAAAAAAAAAAAHH Marijntje
    Wat een schatje is 't :D
    En cool in de Beco!!

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Thanks &
    Ja....... ik ben ook zwaar 'in love'!!
    Alhoewel ze er nu niet zo lief uit ziet.... (ligt te huilen... dus ga eens even troosten!)

3. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
    Ik moet nog even eten, net terug van de IKEA, maar ik reageer zo even uitgebreid! In ieder geval leuk om te lezen dat de slings binnen zijn!

4. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Marijntje wat lief!

Kroepie heb je mijn pb gekregen? Zie hem niet bij verzonden berichten staan... :S

5. Heb 'm!!! :D

6. Marijntje, lief je meisje in de beco, en hij is echt mooi de beco!!

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou ik zit voor het eerst in mijn leven achter de naaimachine :D ben een uurtje bezig en het jurkje is bijna af!
    maar mijn paspop ligt te slapen dus ik heb geen idee of het past haha heb ook geen patroon gebruikt :p
    en morgen ga ik hem nog even pimpen met wat zakjes en knoopjes :)

even bijlezen hoor, ik zag een heeeele mooie beco voorbij komen!!

8. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
    @Marijntje, ooooh wat mooi! Je dochter en de Beco!:)

@Sab, zo dat is vroeg, dat heb ik nog nooit meegemaakt, wel super!
    Mooie foto's zeg! Ik ga zeker nog meer poppenslings maken, aangezien ik nog meerdere ringen heb. Het staat echt superschattig!
    Heb je de slofjes al gepast?
    Heb je al patronen om het eea te gaan maken van die leuke stofjes? Ken je de patronen van farbenmix? die zijn echt geweldig! kijk maar eens op www.farbenmix.de

@Kroepie, ik zag dat je mijn mail gelezen hebt, dankje!

@dafje, kun je zelf helemaal niet naaien? Misschien kan ik je helpen?

Vandaag dus lekker naar IKEA geweest. Ze hebben echt hele leuke nieuwe stoffen! Ik heb vooral stoffen voor MT's meegenomen aangezien ze te dik/stug waren voor de slings. Een dezer dagen maar eens aan de slag voor de eerste MT!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #769 sab85, 21 jul 2009
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
    sandra, ik heb een paar patroontjes liggen van farbenmix, erg leuk! maar ik denk ik 'oefen' eerst even dus heb ik zomaar wat gedaan ;) morgen ga ik aan een patroontje beginnen, het is echt leuk om te doen!

de slofjes heeft ze vanmiddag al aangehad, ze passen perfect! en ze zijn zooooooo leuk! als ze op je site komen bestel ik er vast meer ;)
    Ik ben vanmiddag naar de hema geweest met Daimy in de ringsling en iemand vroeg al meteen waar ik hem vandaan had! ze vonden het zo leuk en gezellig eruit zien :D ik heb je site gegeven ;)

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en nog even van dichtbij:)

11. Ik blijf 't roepen, maar AAAAAHHHHHHH wat een popje is het toch.
    Mijn dochter ziet net de foto en die roept: WAT EEN SCHATJE!! wie is dat?? En ook veel haar! :D
    Leuk hè?

Die slofjes zijn überschattig!!

Ik wilde dat ik kon naaien... maar als ik een naaimachine zie, slaat dat ding al op hol whahahahha *rolt over de grond van 't lachen*
    Misschien maar 's een cursusje doen?

12. SandraLizz, Ik heb wel eens wat genaaid, maar om nou te zeggen dat ik het kan.. ik moet steeds hulp vragen als er weer iets mis gaat. En ik vergeet steeds hoe die stomme draad er weer in terug moet. En ik ben een beetje bang van die dingen, aangezien ik heb genaaid met mijn schoonmoeders machine en die ging er zelf steeds vandoor, moest steeds de stekker eruit halen om hem te stoppen. Heel bizar!!! Alsof hij een eigen leven ging leiden. Mijn moeder heeft zelf kleertjes gemaakt voor ons vroeger. Ik wil het wel leren, maar maar maar... Maar hoe bedoel je helpen?

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    kroepie nog geen succes dus met Jayden? Misschien moethij er even aan wennen. Je kan het beste oefenen als ie zijn buikje vol heeft en lekker heeft geslapen ;)en jij ook hihi :D
    En wat jij zegt heb ik eigenlijk geen last van, mijn sling is heel dun en soepel.. is het hele dikke stof die jij hebt?

Draadje hopelijk krijgt Pim geen last van de prikjes!En dus meteen de angelpack getest :D leuk hoor!

Jem: je kunt voor een pasgeborenen een rekbare doek gebruiken,het nadeel is alleen als je kindje groter en zwaarder word dat deze door gaat hangen. Als je dus langer alseen half jaar wil gaan dragen dan zou ik zeker voor een geweven doek gaan. voorbeelden hiervan zijn
    didymos, hoppediz, girasol enz enz oa te koop bij www.slingomama.nl of www.dekastvanmaxe.nl
    de meest gangbare maat is een 4.6 meter, hier kun je in principe alles mee knopen (tot maat 42 ongeveer) Ik draag Jenna ook al vanaf de geboorte in een
    geweven doek :)
    als je er niet uitkomt kun je het altijd vragen en je kan ook altijd kijken op www.dragen-en-voeden.nl voor een heleboel info :)

suze voor jou eigenlijk hetzelfde, alleen zeg jij dat je alleen korte stukjes gaat dragen,dan zou je
    ook heel goed voor een ringsling kunnen gaan! die kun je verstellen en is dus ook door papa te
    dragen :)
    Sandralizz van hier maakt hele mooi ringslings voor een leuk prijsje! :)

B en N gewoon proberen zou ik zeggen,ik heb ook nog nooit achter een naaimachine gezeten
    maar het valt echt mee! dat heb je zo door;)

blackeyed leuk hoor dat je zoveel draagmama's hebt gezien
    hier zie je het helaas nooit!

Dafje lijkt me ook heel leuk om je eigen MT te maken,misschien begin ik er binnenkort ook wel aan! :)

marijntje wat staat de beco jullie mooi! :) ik gebruik hem veel te weinig, ik heb gewoon teveel keuze haha maar morgen mag hij hier ook mee op stap :)
    en wat een schatje is Lotte , ze kijkt ook zo wijs! ik heb ook alles van koeka met dat wafelstofje
    , in ROZE natuurlijk hihi leuke lijstjes zeg!

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0

whahahaha hier moest ik echt heel hard om lachen :D
    een naaimachine die zn eigen leven leid:p hihihi als hij nou ook vanzelf kleertjes zou maken zou het leuk zijn:D
    dus nu heb je naaimachine angst>?;)

ik zal morgen daimy spammen in mn zelf gemaakte jurkje, dan zul je zien, als ik het kan haha dan kan jij het ook!:)

en kroepie thanks :) ben ook gek op mijn poppetje (s)!:)
    hoe oud is jou dochter?

15. Nou nee, niet voor alle machines, maar alleen voor die haha. Dan was ik aan het naaien, was een lappendeken aan het maken, en dan wilde ik stoppen en dan ging hij gewoon door en vervolgens ook steeds sneller naaien :$ schrok me wild! En je wil natuurlijk ook niet dat je stof verknald wordt, dus het is gewoon ook heel vervelend! Mijn schoonmoeder stond steeds bij het aan en uitknopje op het laatst om wel te kunnen naaien, maar als ik wilde stoppen zei ik dat en dan zette ze het knopje om haha.

16. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    --> ja, misschien kunnen we samen gaan ;)

17. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    @Sab;

Haha.... dat zeggen echt zoveel mensen (dat ze wijs kijkt) en klopt ook wel ja. Ik moet ook zo vaak om haar koppie lachen.
    Koeka spulletjes zijn ook mijn favoriet, zowel lichtroze als donkerroze is hier voltallig aanwezig ;)
    Nu maar hopen dat ons volgende kindjes() ook een meisje(s) gaat worden...:D ;)

18. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Whahaha.... ik moet hier ook echt weer heel hard om lachen (jaja, en dat om 7.55 in de ochtend...)

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Viel me ook al op, hahaha

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Sorrysorrysorry! Ik was jullie min of meer "vergeten". Ik schaam me dood!

Ik heb 't de afgelopen tijd nogal druk gehad met tentamens en werk en milan en z'n verjaardag voorbereiden en en en, nouja, met heel veel dingen dus. Steeds dacht ik: vanavond even bijlezen en meteen reageren, maar dan kwam 't er weer niet van. En nu loop ik ineens 15 pagina's ofzo achter, oepsie!

Maargoed, ik leef dus nog, en ik ga strakjes (ik denk vanavond, want nog steeds topdrukte hier) alles bijlezen! :)

Deel Deze Pagina