@Sab Mijn stof is heel dik... heb al contact gehad met SandraLizz hierover... kijken of het na 't wassen /drogen beter wordt... Mijn meissie is 13!! Heel verschil met 6 weken hhahahhha... maar ZOOOOOOOOOOOOO leuk! Ik heb ook in een deuk gelegen om de naaimachine. Zou zo maar wat voor mij zijn... hahahahh
jaaaaaaaaaaaa mijn aller eerste zelf gemaakte jurkje is af! ik vind het zo leuk om te doen! heb de smaak helemaal te pakken hihi ga nu aan een tuinbroekje beginnen
Hij's wel erg leuk geworden zeg! Hmmpff.. mijn kleine meisje wil op geen enkele manier stil worden. Niet in de bak, niet in haar bed, niet in de box, niet in de doek, niet in mijn armen. Ik wordt er moedeloos van Oh ik hoor de grote meid van boven gillen, die is wakker Ff uit bed vissen..
Hallo! Breek even in .. ik zag dat Draadje een hele mooie draagzak had! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Kan het niet vinden op internet. Thnx!
@Sab Dat wip'stoeltje' wat je hebt... van welk merk is die? Vind 'm zo cool... heb 'm al eerder gezien, ook in rose ...en ik vroeg me af of hij er ook in andere kleuren is. Zie mijn stoere jongen nog niet in die roze wolk zitten namelijk hahahah
hij is van fisher price kroepie daar heb je ook een hoop blauwe stoeltjes van, die zijn wel net iets anders maar hetzelfde idee
Kan iemand me vertellen wat in nou verkeerd doe? Fenna krijg ik maar niet goed in de doek. Ze hangt elke keer te laag, waardoor haar gewicht vooral op mijn schouders hangt. Ik kan haar maar niet goed tegen mijn rug geknoopt krijgen, zowel in ruck als in bwcc niet. Wordt er niet goed van! Zie foto..