draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Rianne ik heb hem hier gekocht:

Buckle Soft Carriers : Big Mama Slings, Baby Slings and Baby Carriers, Buy from the UK's Best Sling Shop

Alleen is de Angelpack Eco Lacework die ik heb nu uitverkocht zie ik, misschien dat je er iets anders leuks tussen vind. Het was echt een supersnelle levering!

Sab jij bent goed op dreef, wederom superschattig gemaakt!

Dafje geen idee, sorry. heb nog nooit op de rug gedragen.

Even off-topic... Morgen gaan we kijken bij het huis wat we gezien hebben! Ik ben benieuwd :D

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Thnx!

3. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
    @Sab, Leuk zijn je creaties geworden! Heb je toevallig ook het patroon "Feliz" van Farbenmix? die is ook echt supermooi! Ik heb 'm laatst twee keer gemaakt voor twee zusjes voor een bruiloft. ik zal zo even kijken of ik foto's kan vinden.
    De slofjes staan mooi! de stofjes voor je vriendin zijn besteld trouwens, ik hoop maar dat ie niet te dik is, de omschrijving van de stof hield me een beetje tegen maar ik heb de gok maar genomen.

@Dafje, haha klinkt heel bekend! ik kreeg ook de naaimachine van de overleden oma van mijn vriend. Ik ging heel enthousiast aan de slag maar bij de eerste keer op het gaspedaal drukken ging dat ding toch tekeer?! Hij hield niet meer op tot ie begon te roken en ik gauw de stekker eruit trok. Ik heb 'm gelijk weggegooid maar je schrikt je inderdaad lam! Ik bedoelde dat ik je misschien kon helpen als je niet wist op welke manier je iets in elkaar moest zetten!

@Linda86, wanneer is Milan jarig? alvast een fijne dag gewenst!

@Kroepie, heb je 'm al een keer gewassen? zo ja, wordt ie al beter?

Tot morgen!
    Liefs,
    Sandra

4. @Sandra
    Heb 'm nu 2x gewassen, maar nog niet uitgeprobeerd. Moet nog even in de droger.... ik laat 't je weten!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo draagdoek-mama's,

Hier ook een fan! Ik weet niet of ik het bijhoud om hier vaker mee te schrijven, maar wilde even zeggen dat ik het leuk vind dat er een clubje is!

Enne Sab: wat kun jij leuke kleertjes maken zeg. Doe je het ook op bestelling? :D

Juud

6. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
  7. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
  8. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
  9. Als die van mij niet beter wordt dan hou ik me HEEL erg aanbevolen voor deze :D

10. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
    hahaha, is goed hoor!

11. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Leuk!!
    Knap van je zeg. Zo snel je eerste creatie!!!
    Heb je wel al eerder met een naaimachine gewerkt? Het lijkt me ook erg leuk maar heb nog nooit iets met zo'n ding gedaan.
    Mooie stof ook.

12. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Aah.... wat een drollie!!
    Echt helemaal leuk sab. Complimenten!!!

13. Je hebt mail...

14. Nou... spam :D

15. Nog eentje...

16. Oh wow, mooi zeg!!!! Hij is echt supermooi geworden! En wat ligt je zoontje er lief in.

17. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Wow Kroepie... hij is echt mooi! Ziet er zo veel mooier uit dan zonder mama&kindje!
    Wat heeft je zoontje veel lieve haartjes...lekker zacht ;)
    Lotte heeft wat minder en is ook nog eens blond, haha

18. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Sab: kei lieve foto's en kleertjes! :)

@ Dafje: wat voor knoop is dat op jouw foto? Ik ga altijd helemaal voorover gebogen staan en dan leg ik Milan op de goede hoogte, zodat hij nooit te laag kan hangen. Dan moet je alle stukken doek wel heel goed aantrekken.

@ Draadje: spannend met 't huis! Ben benieuwd hoe 't af gaat lopen.

@ SandraLizz: wat een mooie RS weer! :) Milan is aankomende maandag jarig. Het eerste jaar is echt heel snel voorbij gegaan :(

@ Juud: join the club zou ik zeggen! Leuk zeg, er komen steeds meer draagdoekmama's bij.

@ Kroepie: wat een lieve foto's zeg! En die bos met haren, geweldig! (Ik had me jou trouwens heel anders voorgesteld!)

@ Marijntje: ik had eerst ook nog nooit achter een naaimachine gezeten, maar een paar jaar geleden heb ik geprobeerd om zelf een carnavalspakje te maken en dat ging eigenlijk wel redelijk. Op zich wijst het zichzelf allemaal wel. Al moet je natuurlijk wel wat oefenen voordat je echt iets heel moois kan maken (of je moet net als Sab een natuurtalent zijn ;)).

Gisteren fluffy mail: Zara Lavender! Hij is echt supermooi, wel wat donkerder dan ik had verwacht. Ben er heel blij mee. Ik had Milan er vanochtend in geknoopt, in BWCC, wilde ik VL een foto laten maken, kon ik nergens m'n camera vinden. Verdimme zeg! Ik ga zo nog even zoeken, want ik wil 'm natuurlijk wel even showen aan jullie!

19. Nu ben ik wel benieuwd hoe je dacht dat ik er uit zou zien hahahah

20. goh sab wat mooi allemaal.
    van welk hoogbegaafd persoon heb je het briljante idee gekregen om te gaan naaien?:D

Deel Deze Pagina