OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHH die zijn PRACHTIG!! En ik vind 't het geld waard.... Sab kan je er ook alles over vertellen
Hey meiden, Over ruim 2 weken ben ik uitgerekend van ons zoontje en ik wil ook graag een draagdoek gaan gebruiken. Lijkt me erg handig met de hond uitlaten, zodat ik niet elke keer de kinderwagen mee hoef te nemen. En het lijkt me ook gewoon heerlijk om je kindje zo lekker dichtbij je te dragen en toch je handen vrij te hebben. Nu ben ik al een beetje aan het neuzen geweest en heb dit topic globaal doorgelezen en mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Hoppediz Kairo (of Casablanca) of naar de Girasol Mister X. Ik begreep dat de Girasol vrij dik is en dus niet echt geschikt voor in de zomer? Maar is de Hoppediz dan wel geschikt voor in de winter, of is die dan weer te dun? Groetjes!
Geeft niet hoor, ik vind ze in elk geval al enig om te zien. En leuk jurkje!! Nog een keer complimenten hoor! En ik hoor het wel als je webshop is geopend
Hier vandaag weer flink aan de slag geweest. 2 slings klaar en 2 voor de helft af. Even weer showen: voor een vriendin van Sab: Bekijk bijlage 5864
Ginny&Geekes; kan jullie helaas geen advies geven... komt wel door anderen. Ik kom ff jullie fijne weekjes toewensen. Wij zijn druk aan het pakken vandaag want vertrekken morgen op vakantie. Gaan een weekje met caravan van ouders van ML naar de achterhoek. Lekker dichtbij Misschien blijven we langer maar dat weten we nog niet. Ennuh.. beco gaat natuurlijk ook mee! In elk geval even geen internet dus.... haha Niet te veel kletsen hoor, krijg ik niet bijgelezen daarna Doeidoei!!!!!!
@Marijntje FIJNE VAKANTIE!! @SandraLizz Moooooooi!!! (vooral die met dat blauw, houd niet zo van legerprint, maar zo ist wel mooi) @Ginny Van de Hoppediz heb je ook een zomerversie (das leichte) Verder kan ik je niet adviseren.
Ginny en Geekes: ik kom er later even op terug, als niemand dan nog antwoord heeft gegeven, heb nu even geen tijd. Wil alleen maar even melden: Marijntje, hele fijne vakantie! En veel beco-draagplezier!
ik kom even melden dat ik nog leef ik heb net zo'n 6 uur lang non stop achter de naaimachine gezeten als ik ergens aan begin dan moet het af. ik had vanmorgen al dit jurkje in mijn hoofd en ben er vanmiddag aan begonnen, ik zat er helemaal in, hoorde en zag verder niets meer hahaha maar in ieder geval, ik ben zoooo trots op het resultaat! hij is precies geworden hoe ik het wilde ik kan niet wachten tot daimy hem morgen aankan (hopelijk past hij wel) hier de voorkant:
en de achterkant! misschien moet ik ook een naaiclubje starten hier haha of mag ik mijn creaties wel hier bij de doekjes spammen?
Tuurlijk mag dat! Gaat ook over stof toch Bedankt allemaal voor de reacties, heb stiekem toch nog even gekeken vandaag. Ben wat vroeger op. Na de voeding dacht ik, kan wel weer gaan slapen maar dat schiet soms ook niet echt op. Dus kon ik mooi nog effe achter de PC kruipen. Zometeen eerst nog even naar de babymassage en dan vertrekken we naar de achterhoek! Groetjes!!
Ooooooooooooooh SAB!!! Wat baal ik dat ik geen meisje heb (nou ja... je snapt me wel) anders had ik al je jurkjes besteld!! Super leuk Maarruh... 6 uur achter de naaimachine?? En hebben je kindjes wel eten gehad??
hahahaha gelukkig hebben ze ook nog een papa en lagen ze savonds/snachts in hun bedje toen mama zat te naaien de jurk in actie:
Linda! Ficus te koop op de doekenmarkt! die heb jij toch op je wl? sandralizz wat een schattig jurkje, erg leuk! maar ziet er wel ingewikkeld uit, of valt dat mee? ik ben geloof ik geen patronenmens marijntje hele fijne vakantie! lekker veel foto's maken van kleine Lotte in de beco! kroepie, ik wil voor je dochter ook wel zo'n jurk maken hoor hahaha denk alleen niet dat ik haar daar een plezier mee doe wel leuk hoor, zo'n 'grote' dochter, ze is zeker wel helemaal gek op haar broertje? @ de rest reageer ik even later, ben moe en ga mn bed zoeken
Hallo meiden, Even een vraagje: ik heb mijn dochter van ruim 13 weken nu vaak in de draagdoek (tricot-slen), zoals ik bij mijn oudste ook vaak heb gedaan. De oudste (bijna 2) gaat dan mee in de buggy. Maar ik wil dat eigenlijk ook eens andersom gaan doen. Als Femke straks wat groter is, wil ik die ook eens in de wagen zetten (buggy-zit) en dan kan Siem lopend mee. Die zal echter ook wel eens te moe worden en dan wil ik hem in heupzit mee kunnen dragen. Heeft iemand een tip voor een fijne, maar makkelijke draagdoek, waar ik mijn peuterzoon in en uit kan zetten, naar gelang zijn 'loopwilletje'? Dank je! Enne: ik blijf genieten van die leuke kleertjes. Tis dat ik twee linker-naai-handen heb...
Ik zie ineens die sling-dings. Is dat niet wat voor mij? Zie bovenstaande vraag... En waar vind ik die. Of maakt iemand uit dit clubje ze? Edit: heb al leuke gezien in de kast van Maxe... Maar eh, iemand ervaring met het dragen van een peuter hierin?
hallo! Ik heb even een vraagje: wij hebben Finn altijd in een babybjorn gedragen (sorry zal niet meer schelden ) Maar toen wist ik nog niet dat er ook ergonomische draagzakken zijn! Zeker nu Finn toch wat problemen heeft met z'n heupjes en lopen enzo wil ik bij ons volgende kindje een draagdoek aanschaffen. Maar nu ga ik graag een eindje fietsen met Finn en dan bv even de stad in (we hebben geen auto) De buggy kan achterop de fiets maar ik ben daar zo'n klungel in! Nu zag ik ook "peuterdragers" voor op de rug en dat leek me wel wat! Maar zou je die ook om kunnen doen als je al wat langer zwanger bent? En kun je peuter daar alleen inkrijgen? Hopelijk heeft er hier iemand ervaring met zo'n rugdrager! @zelfgemaakte ringslings en jurkje: geweldig!! Ik maak ook veel zelf (heb een mode opleiding gedaan ) Misschien ook maar eens aan een ringsling gaan wagen! Nog stoffentips?