draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Patje, als je een bericht tikt kun je nu bovenin klikken op attachement (het plaatje van het paperklipje naast de A).
    Je kan dan gewoon een foto uploaden.

Nou ik ga je foto eens bekijken, enne je word gemist.....:D

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Leuk issie, lekker zomers;)

Heb trouwens een site gevonden waar ze een patroon hebben.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Tinkerbell81: De doek is op zich goed geknoopt alleen de knietjes moeten hoger dan de billetjes zitten, dit is makkelijker als je haar voetjes om jou middel spreid... trouwens zo is het nog makkelijker: YouTube - Draagdoektip: FWCC met baby in je armen

@patje: ziet er goed uit... alleen is één van de banden over het voetje en de andere eronder door ;)

@all: Joepie mijn ringsling van didymos simon is binnen en mijn Hoppediz Kairo das leichte ook!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Lilly: ja jammer hè, als je er later achter komt dat je eigenlijk nog lang had kunnen dragen. Maar kan je lekker bij de volgende goed maken ;). Ik ben er bij Milan eigenlijk pas heel laat achter gekomen hoe fijn dragen is, dat vind ik nu ook wel jammer. Maar ooit er komt er nog een tweede, en die wordt gewoon extra vaak gedragen! :)

@ Noatje: wow, 2 doeken op 1 dag, jaloers ;). Heb je ze al geprobeerd? Ben vooral benieuwd naar hoe de Hopp bevalt.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Iemand hier trouwens ervaring met de Binana?
    Hij lijkt me wel mooi voor het prille begin.

En een BB slen misschien voor als je even snel in huis je kindje in een doek wil doen? Of is dat maar een onhandig ding?

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lilly, geen ervaring mee, maar ik ben nu al veel aan het oefenen met mijn Hopp en het gaat steeds makkelijker.
    Ik heb u een zomerdoek binnen gekregen en die is al herlijk zacht, en ik had mijn pop binnen 2 min in een FWCC.
    Ik zou zeggen, hou het lekker bij een doek, maar ja dat is wat je zelf wil natuurlijk.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

@ patje: ik heb je foto gezien, mooie doek hoor! En een hele mooie buik. Ik krijg ook een Hopp (Cairo), die bevalt jou dus wel? Ben benieuwd naar de mijne.

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @linda, ja de hopp bevalt me tot nu toe goed, heb natuurlijk nog niet echt kunnen dragen, maar ik vind hem mooi en heel erg stevig.
    Je moet hem echt goed indragen geloof ik want als ik voel hoe makkelijk de EllaRoo knoopt.....
    Ik ben nu druk in het zonnetje aan het vingerhaken met de Hopp.
    Had hem vanmorgen eerst gestreken, nu is ie dus weer kreukelig maar dat is weer een goed excuus om hem weer te strijken, ga de kraamhulp ook gewoon aan het werk zetten straks....hahah, ga ik elke dag vingerhaken en zij strijken.

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Bekijk bijlage 1367

Even checken of het lukt me een foto te plaatsen....
    Dan gelijk maar even van mijn EllaRoo.

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    JAAA, gelukt!!
    Weet ik dat ook weer, hoef ik niet meer via een omweg een foto te plaatsen.
    Bedankt Lilly!!

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    No tnx;)

Maarre, nu gaan jullie wel snel hoor met je FWCC en vingerhaken hahaha!! Moet de integratiecursus ng volgen geloof ik:D

MAar dat ga ik straks wel ff opzoeken op DenV8)

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat leuk, iedereen raakt helemaal verslaafd :D

Lilly, vergis ik me nou of heb jij net een mooie girasol gescoord? ;)

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    patje je doek is mooooiii!!! :)

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ik zit momenteel bovenop mijn klikvinger... ik wil nog zoveel!:D

ik wil een 2e doek, zodat sabman en ik tegelijk onze meisjes kunnen dragen.. (puur een excuus voor een 2e doek, maar dat begrijpen jullie wel he :D) maar er is zoveel moois!

ik twijfel tussen manon rouge, neobulle julie, ik wil hibiscus maar die is niet meer te krijgen :(, girasol felice ook niet meer te krijgen:(, didymos eva maar die is zooo duur, hopp miami maar die lijkt me zo dik:( pfffffffffffffffffff het valt allemaal niet mee:D

en ik kan ieder moment klikken op mijn beco butterfly, weet eigenlijk zelf niet waar ik nog op wacht:(

zie trouwens op denv opeens allemaal bekende namen hahaha.

Mijn lilybalou buidelsling kwam gisteren trouwens binnen:)
    En hij bevalt onze Jenna wel:)

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    even een stukje terug gelezen inmiddels:

Ladi hahaha ja jij bent de aanstichter van dit alles :D
    groot gelijk dat je nog geen duowagen koopt want die van staat hier te verstoffen ;)
    wat lief mini Ben in de tricot slen!! Het is echt duidelijk Ben, dat mondje, zo schattig!
    Ik heb nog een foto van jou met grote Ben gemaakt in blijdorp, met je girasol, die heb ik je toch gestuurd toen? spam! :D

@minimonkey's zouden verboden moeten worden, die mislukte schoudertassen waar je je baby in dubbelvouwt :O

@Linda86 leuk dat je ook draagt! Ik zie ook nu pas in je onderschrift dat je je kindje bent verloren, wat verdrietig , heel veel sterkte!

@suus leuk dat je ook van plan bent om te gaan dragen! als je een babybjorn gewend bent dan draagt een doek opeens fantastisch! ;)

@melloncollie, op ebay.de worden vaak 2e hands hoppediz doeken aangeboden voor een leuk prijsje!

@Linda, als je eenmaal leest op denv dan word je helemaal besmet he door al die enthousiaste verhalen van iedereen :D ik ken het ;) en mooie girasol heb je onderweg!!

@patje, mooie MT!

@Lilly hihi lees nu dat je een girasol gaat bestellen als je bankrekening het toelaat :D
    zo te zien op denv liet je bankrekening het opeens toe :D :p

@noatje wow jou stash word ook aardig uitgebreid ofniet? wel even spammen he je nieuwe rs en hopp!

@patje, vergat het helemaal te zeggen, maar wat een mooie ronde buik heb je! lijkt hier alweer zo lang geleden! :O
    ennuh het word nu ook wel tijd om die baby op je buik te dragen in plaats van erin , aan je banner te zien :D

ben weer beetje bij, wow we hebben al 10 pagina's gevuld met doekjes ! :D

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    JAAAAAAAAAAA ikke girasol gescoord!!:p
    Issie niet mooi:D

Enne ja, bankrekening liet het zomaar toe, soms zit de belasting ook wel eens mee ipv tegen;)

(ikke krijg een girasol, tralalalalalalala:D)

17. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Sab85: dankje! :) Ik moet zeggen dat ik 't inmiddels redelijk heb geaccepteerd (voor zover dat ooit lukt natuurlijk). De vk zei ook dat er gewoon iets mis zit als je een miskraam krijgt en dat 't anders een (zwaar) gehandicapt kindje was geworden. Dat is natuurlijk ook niet iets waar je op zit te wachten...

En die foto blijft echt überschattig, had op DenV ook al gereageerd. Dat "draagdoektaaltje" pik je snel op, vorige week had ik zelfs nog nooit van een stash gehoord ;). Maar inmiddels snap ik 't meeste wel.

Hier ook nog een hele verlanglijst, ik ben helemaal verliefd op Jade Mauve, maar die is bij dekastvanmaxe uitverkocht (en is ook niet echt een jongensdoek). Voor meisjes zijn er zoveel mooie doeken! Die Manon Rouge is super ja! Ow, en Julie ook! En.. en.. en.. Hmm, meer ga ik er nu maar even niet opzoeken, want dan wil ik ze allemaal ;).

18. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Lilly, leuk een girasol! Mijne is ook onderweg? Welke is 't geworden?

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    De girasol revontuli, zie doekenmarkt denv;)

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Maar ik ben nog steeds verliefd op de girasol mojito........

Deel Deze Pagina