Lilly hij is prachtig! het is dezelfde doek als Ladi heeft Hier is de belasting ook heel lief geweest vandaag, vandaar dat ik op mijn klikvinger zit nu Linda het is idd zo dat er bij een mk meestal iets niet goed is met het kindje, en wat dat betreft misschien wel fijn dat je lichaam dat zelf 'oplost' . Kan me voorstellen dat die gedachte de pijn iets verzacht inderdaad. Maar het blijft natuurlijk verdrietig dat het kindje niet gezond was en niet bij jullie mocht blijven, en je was al zo ver ook, dan verwacht je het niet meer. Ik hoop in elk geval dat je snel weer zwanger mag raken, van een prachtig gezond brusje voor milan! dekastvanmaxe is een gevaarlijke site he? pfff moet me echt inhouden
de girasol mojito is inderdaad ook super! het is dat ik geen zoontje heb, en wel een roze verslaving, maar anders...
Jaaah, de Mojito, die is hier onderweg! Ik vind 'm zo mooi! Maar die Revontuli (of zoiets) ziet er ook echt mooi uit! @ Sab: hier is 't denk ik maar goed dat er (nog) geen meisje is, want anders had ik nog veel meer doeken die ik zou willen. Ik ben ook echt roze-verslaafd!
OOH ik ben jaloers, ikke wil ook de mojito........ maar ik wil eigenlijk ook een binana voor het prille begin. Ziet er zo heerlijk uit voor een kleintje... Lees ook veel goeds over de ellaroo doeken, iemand daar ervaring mee?
Volgens mij heeft Noatje een Ellaroo en ik dacht dat ze er geen vriendjes mee was (of vergis ik me nou?).
Ow Sab, nog even een vraagje aan jou. Ik had een foto gezien van jou en Daimy in de Girasol op je buik. En nu vroeg ik me af hoe zwaar Daimy is. Want mij werd net aangeraden om Milan niet op m'n buik te dragen, omdat dat te zwaar zou zijn... Maar het ziet er bij jullie best comfortabel uit moet ik zeggen. En zo op de buik lijkt me veel gezelliger.
Linda, Daimy is nu tegen de 10 kilo, en ik kan haar nog goed dragen hoor! geen hele dag , denk ik, dat heb ik nog niet geprobeerd. Meestal draag ik haar een uurtje of 2 als we weg gaan ofzo. En dat is goed te doen hoor! heb nu ook een buidelsling, dus over 1 schouder, daar kan ik haar denk ik niet zo lang mee dragen, maar met een doek en dus over 2 schouders draagt het heerlijk en Daimy vind het zo leuk! ik vind buikdragen ook gezellig als rugdragen edit: mijn hand schoot los en ik heb zojuist geklikt!
ik was vanmiddag naar de ostheopaat met Jenna, ik had Daimy op mijn buik in doek, ze vond het er zo leuk en gezellig uitzien!
Hallo dames, Ik ben ook een beetje fan aan het worden Ik droeg de oudste in de eerste weken in de doek, maar kreeg dat knopen maar niet goed onder de knie. Nu met de tweede (die huilt veel) is het heerlijk om even de handen vrij te hebben terwijl je bijvoorbeeld met de oudste de was ophangt Super! Ik heb de tricot slen. Alleen ik vind hem best lang. Ik moet hem twee keer omslaan om te knopen.. En ik heb een S... Ja, ik ben een ukkie haha. Ik wil straks als we op vakantie gaan ook de kleine lekker in een doek doen, draagt prima. Dan is ze 3 maanden. Dan mogen ze ook andersom in de draagdoek zitten toch? Moet alleen ff kijken of er nog iets luchtigers is voor ons. Want in de tricot stikken we af en toe samen.. zweten zeg! Zeker met dit weer. Ik las over de zomerdoek.. ben al wezen kijken.. maar ik vind ze alsnog wel prijzig. Ga eens kijken of mijn moeder in is voor wat naaiwerk
hoi dafje, leuk dat je ook draagt als je het knopen echt niet ziet zitten zou je ook kunnen kijken voor een ssc, bijvoorbeeld een beco butterfly. is denk ik wel een stuk minder warm omdat er niet meerdere lagen over je kindje zitten. en wat leuk dat je ook 2 meisjes hebt, jou oudste is iets ouder als mijn oudste en je jongste is bijna net zo oud als mijn jongste
@ Sab: haha geklikt, hoezo verslaafd? Beco Butterfly? Ik heb ook steeds de neiging om m'n (nog niet eens gearriveerde) stash uit te breiden (met een Jade Yonder! Jade Mauve vind ik nog mooier, maar is uitverkocht ). En thnx voor je antwoord. Milan is inmiddels al bijna 11 kilo, maar op zich scheelt 1 kilo ook weer niet zo heel veel denk ik. Ik ga 't gewoon thuis uit proberen dan, mocht het te zwaar zijn heb ik 'm zo weer afgeknoopt natuurlijk. @ Dafje: leuk, nog een verslaafde in spƩ . Zo'n geweven doek is misschien vrij duur, maar je kan er wel heel lang mee dragen, dus toch 't overwegen waard misschien! En volgens mij is andersom in de draagdoek niet goed. Daar las ik iets over op dragen-en-voeden.nl
ja op de beco de buidelsling die ik net spamde heeft dezelfde print, dus sabman en ik passen helemaal bij elkaar als we allebei 1 meisje dragen ik ben in een klikbui! wil nog een mooie doek, maar welke?
Oeh mooi! Ik had al gezien dat je zat te twijfelen over die en eentje met een andere print. Dit is wel erg leuk als jullie samen gaan dragen! En nog een mooie doek? Manon Rouge!
ik vind deze doek zo mooi! vinden jullie die teveel op mijn andere doek (girasol lilia) lijken? of valt dat wel mee?
@Linda86: mijn eerste reactie van de Hopp was: "wat dun!" als ik eerlijk moet zijn knoop ik echt liever met mij girasol! maar van de zomer is dat echt te warm... dus blijf ik bij deze Hopp, ik ben alleen bang dat hij gaat kreuken @Lilly: de Binana schijnt een erg goede doek te zijn, een rekbare doek is fijn voor het begin, maar eigenlijk te warm voor de zomer! @sab85: wat een verschrikkelijk lieve foto! @Mijn stash: Hihihi maar mijn stash word momenteel ook uitgedunt hoor Ik heb nu: *Draagdoek.nl: Die is uit logeren en gaat over een weekje weer naar de volgende *Ellaroo Maija: Mijn eerste geweven doek maar die bevalt dus niet supergoed... *Girasol Lampo: Absoluut mijn favoriet *Didy Lisa maat 4: Gaat verhuizen (heb deze geruild voor Simon) *Hopp Kairo leichte: Mijn nieuwe zomerdoek *Didy Simon RS: mijn nieuwe shorty doek die gebruikt gaat worden als ringsling FOTO: http://www.mijnalbum.nl/Foto-XXTQNGKR.jpg @Lilly: Ik wilde die Girasol dus ook kopen , maar het is je gegund hoor @all: voorlopig ook geen doeken, kreeg gisteren mijn ziekenhuisrekening van mijn poli-klinische bevalling binnen = veel geld @Lilly: ik heb een girasol en zit er aan te denken hem te verkopen, ik heb Maija... als je intresse hebt? @Dafje: een draagdoek kan je niet zelf maken (dat is niet draagkrachtig genoeg), een mei-tai of ringsling wel
wat ene prachtige doeken.. ik heb een babybjorn... ons zoontje van 16 mnd zit er nog steeds regelmatig in (al begint het wel zwaar te worden) ook dragen we hem in een rugdragen.... moet zeggen dat deze doeken er wel heel fijn uiitzien voor een kindje.. hoe dragen ze??