@ linda86: ah dank je voor je informatie! Zo te lezen hebben we dezelfde smaak qua doeken Ben benieuwd naar je stashpic! Ik ben inderdaad slank De doek die morgen komt is een 4,2m dus dan zal ik ervaren of inderdaad alle mogelijkheden passen
Ja dat is een beetje een probleem. Ik kan haar namelijk met geen mogelijkheid op die manier op mijn rug krijgen dus doe ik het zo: http://http://www.youtube.com/watch?v=09ciLNrBAUs&feature=PlayList&p=198398C61D1C3204&playnext=1&playnext_from=PL&index=18 Dus ik moet haar omhoog krijgen als ze al helemaal goed zit. (dit door een combinatie van korte armen en een ZEER slechte rug, lang bukken zit er al niet in voor mij.. ) Maar wel bedankt voor je tip!
Meiden!!! Kletsmajoren... hahahahaha Ik krijg normaal een linkje als er weer gereageerd is, maar blijkbaar heb ik 'm weggegooid zonder te kijken, want ik moest nu wel bijna 8 blz bijlezen! Zag mooie doeken voorbij komen, een lief jochie, een mooi meisje en heel veel kwijl *blegh* Is er al weer wat gekocht?? Mijn hubbie vertel ik nooit iets als ik wat koop. Als er dan wat komt zegt ie: 'Nog eentje??' En dan zeg ik 'Ja'. whahahahahah Maar goed, nu moeten we eerst op vakantie voor ik nog wat koop. Heb wel mijn oogjes op een Nati Bamboe laten vallen, maar ja... nu nog even niet. Fijne avond lieverds!
mmm dan zou ik met maat 36 ook wel een van 4.20m kunnen kopen? Maar wie weet heb ik na de bevalling niet meer maat 36 Misschien toch maar een 4.60 kopen dan kan m'n man hem ook gebruiken Het op de rug krijgen vind ik ook wel lastig hoor. en Finn is ook nog zo heerlijk stijf: beentjes stijf houden enz... Ik doe het met de mei tai dus via de heup. Ben benieuwd of ik het durf met zo'n klein hummeltje...
@ debora: ah nee joh, je wordt vast weer uberslank na de bevalling Oh SHIT ik heb er nog 1 op het oog. Al vind ik hem niet op de nederlandse sites; ellevill jade deli. Nu maar hopen dat het dragen hier gaat bevallen en mijn zoontje niet besluit het te weigeren Wie o wie weet waar ik deze draagdoek op de kop kan tikken? Iemand ervaring met het bestellen in het buitenland?
@merijn zie hem wel op dekastvanmaxe.nl maar is uitverkocht jammer voor je.. zam ogen open houden. (nee ik ben niet aan het zoeken voor nog doeken )
trouwens deborah.. gefeliciteerd met je zwangerschap nog.. helemaal niet doorgehad dat je net opnieuw zwanger ben
hihih dank je! dat heeft de doeken weer aangewakkerd! Wilde bij Finn ook al maar door omstandigheden en een rot jaar niet meer aan gedacht. Maar nu dus weer wel. En met Finn natuurlijk ook!
het is wel een limited edition doek zag ik, dus denk niet dat ze nog te vinden zijn. misschien toch iets verder dan nl zoeken... ?
Ooh balen Ik heb hem wel al op een engelse site gevonden... En ik zag dat iemand hem ooit te koop heeft aangeboden op dragen en voeden, jammer dat ik die gemist heb!
tuurlijk bn toch blut nu moest ook een kolf kopen onlangs haha en daarvoor een wasmachine en en koelkast.. dus eigenlijk geen geld.. (gelukkig gingen we niet op vakantie )
@ pixie: je kunt niet rood staan? En geen postkrediet afsluiten he? Is inderdaad ook een mooie doek die je liet zien! @ debora: ik zou inderdaad ook wel een grijze willen... of een creme kleurige. In ieder geval een neutrale doek. Ik zag ergens ook een mooie blauw/grijze voorbij komen...
oh dat zag ik net ergens op een site.. hmm.. hier?> Blozekriekske.nl - De leukste draagdoek, draagzak, rugdrager en ringsling koop je bij Blozekriekske!