draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
  2. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
  3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een mooie ringslings heb je weer gemaakt sandra, leuke stofjes!

hier kwam gisteren EIN-DE-LIJK mijn indio raspberry binnen! :D
    ik ben echt verliefd, de kleur is zo mooi, hij is zo zacht, zo roooozzzzeeeee wauw!!

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Yeah mijn ellevill is er! Ik heb mijn zoontje al in de wrap cross carry gehad, maar hij wil zijn armpjes er uit hebben ;) Dus volgens mij moet ik de cross carry eens proberen. Wil alleen nu niet want zoonlief is moe en heeft geen zin om te oefenen ;) Hij moest wel even wennen, zat wat te zeuren terwijl ik aan het kutten was, maar toen ie er eenmaal in zat (alleen niet helemaal goed denk ik haha) en ik met hem rondliep, werd ie rustig :) En het voelt ontzettend fijn! Ik moet alleen nog even leren netjes te werk te gaan en alles strak aan te trekken. Het was nu nog een rommeltje :D Dus ik durf nog geen foto's te laten zien ;)

@ sandralizz: mooi! maar beide niet helemaal mijn smaak :) (je snapt wat ik bedoel toch? voor een eventuele koop :) want ze zijn wel mooi!)

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  6. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ sab: ah wat een super lieve foto! En een hele mooie doek!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is idd een erg mooie doek.

ik kreeg vandaag mail dat mijn bestelde cailin niet op voorraad was.. ( zat er al meer dan week op te wachten)... maar nu net weer mail dat die er toch was en morgen zou die eindelijk komen.. ben benieuwd.
    ben vandaag naar dierentuin geweest en bedoeling was dat beeb in doek mee zou gaan.. maar geen doek, dus beeb is naar oma gegaan, omdat ze niet zo graag uren in kinderwagen ligt.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb nu de wrapp cross carry, de cross carry, de hip carry en de rucksack carry gedaan. Vooral de hip en de rucksack lukte erg goed. De cross is nog wat lastig qua aanspannen. Alleen heb ik bij vrijwel alle knopen een ruime hoeveelheid doek over. Dus ik weet zeker dat ik een korte versie ga aanschaffen :) De 3 zelfs denk ik. Bijv. bij de hip carry weet ik ECHT niet waar ik al dat doek moet laten. Hoe doen anderen dat? Tig keer om je heen slaan ofzo?

Verrassend genoeg vond mijn zoontje vooral de rucksack erg leuk :D Had ik niet verwacht, ik had gedacht dat ie daar erg aan zou moeten wennen.

9. Mooie foto's, mooie doeken en ringslings (Sandra beide heeeeeeeeeeel erg mijn smaak!!) maar ik ga eerst op vakantie.

Tot over een week dames!!
    Niet te veel kletsen, anders moet ik zoveel teruglezen :D

LIEFS!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijne vakantie kroepie

11. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Kroepie fijne vakantie!!!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hele fijne vakantie kroepie.. hoop dat je doeken niet slijten tijdens het slepen!!

13. Wahahhahahah Pixie jij bent gek!!

Oooooooh die mooie groene Nati Bamboo is misschien verkocht (op DenV) Ik wil 'm zo graag hebben... maar moet eerst op vakantie. Had gehoopt dat nog niemand 'm zou kopen, maar ik zag dat Daisy ook al liep te azen hahahahah

Tot volgende week!!

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hij is onderweg...

is het wat die doek??

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    het is een rekbare doek... ik vind ze heel fijn, alleen erg warm met dit weer.. en je kan kindje niet zo heel lang doordragen erin, omdat die zo mee rekt..
    maar ik vind het wel een hele fijne eigenlijk

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fijne vakantie kroepie!

Ik vind een rekbare doek ook erg fijn hoor. En als je die goed knoopt, zakt ie niet uit. Ik heb die ervaring in ieder geval niet hoor! Lees dat wel steeds, maar ken dat dus eigenlijk niet...

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sandra wat voor stof gebruik jij voor die ringslings?
    En staat er ergens op internet een patroon? En waar haal je die ringen? Kan ik mijn moeder vragen er eentje voor me te maken. Die is super handig met dat soort dingen.

Ik ben bezig met bieden op ebay, mijn favoriet (didymos ellipsen) staat nu op 31 euro maar heb nog een dag te gaan. Denk dat ik vanavond het even in de gaten moet houden!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jiepieee mijn CB is binnen...

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    laat zien laat zien!!

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    pixie, wist je dat je fresh grapes gewoon nog kunt bestellen? ;)

Deel Deze Pagina