draagdoek.nl heeft tricot doeken, ook heel fijn in dragen de eerste maanden, maar nu bv veel te warm om kind in te hangen..
Enne...zijn er ook gewone winkels waar je terecht kan voor info en proberen etc? (provincie Groningen).
elmo ik zou soweiso verder verdiepen. december is nog ver weg en er zijn zoveel soorten en echt super mooi doeken. wil wel zeggen.. gooi dat BB maar in de hoekje... is maar goed voor een ding en dat is misschien voor de kat op te zitten
er is in tuckerland meen ik een winkel... maar merendeel is online.. wat je wel kan doen... op dat draagdoekforum zijn ze zoooo pro dragen.. dat er altijd wel iemand in de buurt is met tig soorten doeken, bij wie je het kan uitproberen...
juist. er zijn altijd doeken zoals ze het noemen 'op reis' maar geloof dat ze niet zo makkelijk daarin zijn. je moet namelijk vaak een aantal berichten al hebben en al paar maanden lid voordat jij mag 'lenen'.
Tot hoe oud dragen de gemiddelde doeken mama's de kids op het lijf eigenlijk? Ik heb Ruben tot zo'n 7 mnd in de BB gehad (heel kort steeds maar hoor) maar met zo'n doek kan je het toch wel langer volhouden (sowieso per keer al langer) of niet?
griezelig? denk je dat ze bijten? tot een jaar of 3 kan je met een geweven doek dragen.. eerst op buik, dan op heup en rug.. een tricotdoek zegt men kan ook.. maar tricot rekt meer mee, dus denk ik toch dat beeb dan als die zwaarder is erg door gaat hangen
Ik wist een winkel maar ik heb begrepen dat die failliet is. In Leek zit ook een speciaalzaak die ze misschien wel heeft. Als ik in de buurt ben wil ik daar wel even voor je kijken
ja je kan met zo'n doek uiteindelijk op de rug dragen en geloof dat er veel peuters op de rug gedragen worden.
Was een grapje hoor Maarre...dat is inderdaad een flink stuk langer. Ik ga hier wat huiswerk voor doen! Als ik nog vragen heb linkjes nodig heb kom ik jullie weer lastig vallen! Vind het erg lief dat jullie de moeite nemen om me een zetje te geven!
Giegel: Leek is voor ons zeker wel te doen hoor! Als je wilt kijken voor een newbee, mag altijd. Zie ik dan tzt een pb van je? Misschien brengt dat me dan ook weer even terug bij het "zoek de juiste draagdoek" missie.
Whaha..nou, krijg er wel echt zin in hoor! Ben erg mutserig als het om contact met mijn ukkie gaat! Het idee al dat deze mijn lijf straks weer verlaat :S Maar het moet... Ik vind het alleen een heeeel groot nadeel dat dit dan weer zo'n missie is. Ben niet zo van het uitvlooien etc.
Hey ladies!! Ben ff niet geweest hier, maar soms is het maar moeilijk bij te houden allemaal..... Ik heb inmiddels Julian en Wellen Seide mint binnengekregen en dus helemaal happy Alleen.........ik vind WEllen Seide een beetje stugjes aanvoelen en een beetje muffig eigenlijk ook Dus nou zat ik te denken of het kwaad zou kunnen hem een keertje te wassen en te strijken (uiteraard koud en/of met een doek ertussen want er zit zijde in) en dan te vingerhaken. Of raden de pro's die af?? Ik zal binnenkort eens kijken of ik fotoos kan maken want man wat zijn ze mooi!!!