Ow, op die Slingomama site zit ik zeker wel goed qua keus etc. of mis ik dan nog een hele goede / ander soort? Dat maakt het voor mij wat overzichtelijker
aha oke tnx linda Babytragetuch von Hoppediz - Tragetuch Online-Shop - Versankostenfrei ab 29,95.- LILABABY | De schoonheid van dragen. Draagdoek.nl DIDYMOS Tragetuch - mit Ihrem Baby auf Tuchfühlung http://www.liefkleintje.nl/ hier heb je wat sites elmo. ik heb vandaag nog een extra doek gekocht via ebay.. beeb spuugt nogal vaak.. vandaag mijn CB net uit de was.. en hoppa.. weer vol ranzige melk.. en ik heb geen zin om dan direct machine aan te zetten en kon er 1 erg goedkoop aanschaffen.. een didymos met allerlei kleuren, leuk voor de zomer
ik vind een doek zelf fijner dan een ringsling.. hoewel een ringsling ook zijn plusjes heeft.. je hoeft niet te knopen, handig als je ff snel winkel in, winkel uit moet.. grote voordeel van doek vind ik dat je gewicht echt over hele lijf verdeeld. mooie ringslingen worden gemaakt door sandra.. zie liefkleintje.nl
@elmo: een ringsling is ook vaak geweven. Ik heb er zelf 1 gemaakt en het is heerlijk voor korte stukjes, en bij een dreumes die dan bij je wilt zijn en dan weer wilt lopen (of in finn's geval nog steeds kruipen) Een lange doek heb ik bij de kast van Maxe gereserveerd dus daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik zou wel meteen voor een geweven gaan. Die kun je het langs gebruiken!
Thanks meiden! Het leek echt een chaos maar ik krijg al een heel klein beetje overzicht (dat er ZOVEEL keus is zeg!). Geen ringdingsling dus...wil wel echt 1 die ik voor lange stukken kan gebruiken en waar ik echt geen last van krijgt, qua verdeling van het gewicht. Om / af / om / af is ook niet de bedoeling voor mijn gebruik. Ik ga gauw klikken op alle linkjes (en een mapje draagdoeken aanmaken in mijn favo's). Elmo
was het maar smoesje.. kan geld nl niet missen op moment.. maar ze spuugt zoveel .. en ik wil der gewoon elke dag in doek hangen.. en niet alleen maar toevallig als ze gewassen zijn..
waarschijnlijk omdat ze erg mooi zijn van dessin Elmo Ik persoonlijk vind het veel te duur voor 1 doek.. ookal blijven ze behoorlijk waardevast. Ik heb een calin blue gekocht, nieuw, 55 euro.. is een sterke, lichte mooie doek voor elk seizoen ( ook nu voor zomer dus) en didymos.. die heeft ook zon geweldig mooie dessins, maar daar gooien ze je dood mee op ebay... dan betaal je ipv 100+ gemiddeld 50 euro ( 2e hands, vaak al heerlijk zacht en ingedragen dus)
calin blue is dat een merk of weer een type. Ik ben dus ook wel voor een multifunctionele (seizoenen etc). Ik ga hem googlen Owww. gevonden!
zit een beetje zijde in de ellevill geloof ik... geloof dat ze ook 'super'( vlinderbloem) zacht worden!!
Dacht dat die hoppediz prijzig was.... Steeds als ik denk dat ik hem heb.. Ingewikkeld (whahahaha) zeg!
girasol doeken: gemiddeld 70 euro didymos standaard: gemiddeld 105 euro specials van didymos van 90 euro tot 200 euro medley draagdoeken: gemiddeld 40 euro ellaroo doeken: gemiddeld 60 euro calin blue: normale doeken 55 euro.. de doeken waarin bamboe zit ongeveer 70/75 euro. hoppendiz: vanaf euro of 50 omhoog en natuurlijk heeft elk merk zijn aanbiedingen of speciale doeken die in prijs afwijken.
Welkom bij Naturebabies.nl - Didymos deze online site gooit de didymos eruit.. dus nu stuk goedkoper daar