Ik heb ook al een hele kleine stash, haha. Nog een beetje te klein om op te stapelen. Ik ben nu trotse eigenaresse van de Hopp Cairo, Ellaroo Kristen en 2 Mei Tai's. Ik zie hier hele mooie doeken voorbij komen hoor!! Ik zei dat ik nooit zoveel doeken zou kopen, maar denk dat als ik eenmaal lekker draag er ook nog wel wat bij gaan komen. Ze zijn gewoon zooooo mooi!!
Hey Patje, jij was er vroeg bij vanmorgen Het is toch niet stiekum al een beetje aan het rommelen bij je???? Ik zit er over te denken om voor erbij een BB slen te kopen.... Een ring sling zie ik neit zo zitten vanwege die enorme lap die je dan hebt hangen. Das echt niet voor mij, zeker niet met de honden en zo, en ik zou er zelf helemaal kriegel van worden
@lilly,ík was om 5.30 alweer klaar wakker.... Ik wil ook geen ringsling, lijkt me helemaal niks idd die lange flappen.
Deze vond ik op slingomama.nl. Zo eentje lijkt me wel handig, voor erbij en lekker makkelijk. Niet om hele stukken te lopen natuurlijk maar toch lijkt t me wel wat.
Als ik dat zie dan denk ik aan een minimonkey en dat beviel me helemaal niet. Ik kan ook niet over 1 schouder dragen, krijg ik gelijk pijn in nek schouders en rug. Dan vind ik de MT wel erg handig om snel om te doen.
sab85, is die beco dan niet net zoiets als bijvoorbeeld een babybjorn? Hij lijkt me meer rugzakachtig??
zeg wil je niet schelden ? beco vergelijken met babybjorn Beco butterfly is een ergonomische drager, hier zitten ze in dezelfde houding als in een doek,(knietjes hoger als billen, rugje optimaal ondersteund) totaal niet te vergelijken met een babybjorn, waar de bovenbeentjes helemaal geen ondersteuning hebben en die benen hangen te bungelen , dat is net of je aan je string word gedragen ennuh buidelsling vergelijken met MINIMONKEY je hebt nog een hoop te leren
Lilly, ik hou ook niet van die lange staarten van ringslings, daarom heb ik buidelsling, net zoiets als van jou plaatje, en ik kan niet meer zonder! Het draagt heerlijk zeker met die pasgeboren frummel, die wil alleen maar in die doek slapen.Hij is heel makkelijk snel om te doen, ik heb nog geen last gehad van mijn schouder en heb hem al heel wat uurtjes gedragen. Daimy zit er ook perfect in maar die zal ik idd alleen korte stukjes zo kunnen dragen. Je kunt er goed mee heupdragen en dat is ook wel makkelijk. En hij is superklein op te vouwen, dus makkelijk mee te nemen Jenna vanmiddag in de buidelsling:
Het is ook de buidelsling Nou als ik jou zo zie en hoor dan word dat denk ik mijn volgende aankoop DAn heb ik een tricot slen, een girasol en een sling, 3 verschillende dingen daar moet ik toch ff mee voort kunnen de eerste tijd. En dan die vreselijke babybjorn te koop zetten en ook eens kijken voor een Beco
@Lilly er zijn ook meer ergonomische dragers dan een beco... je kan ook kijken voor een manduca, ergocarrier, bondolino e.d.
Er is veel te veel leuks te koop!! Je wordt er erg hebberig van. Ennuh, ik wil absoluut de buidelsling niet vergelijken met een mininmonkey hoor, maar zo ziet het er in mijn ogen soms uit als ik foto's zie. Ik ben ondertussen maar weer bezig met naaien van een MT, kan het niet laten om wat te doen. Heb alles alweer geknipt en afgespeld, dus we kunnen weer gaan naaien morgen......hoop van niet natuurlijk.....
Hallo dames, Ik kom mezelf hier ook aanmelden. Vorig jaar op de 9-maanden beurs helemaal verliefd geworden op de draagdoek van draagdoek.nl. Natuurlijk direct 1 aangeschaft Ook al erg vaak met Nigel gebruikt , heerlijk met zijn 2en de hond uitlaten of boodschappen doen. Nu wil ik graag nog een geweven doek hebben want ik vind de draagdoek.nl te warm van het zomer. Ben mij dus aan het orienteren wat er allemaal te koop is. Te veel mooie doeken ... dus word erg moeilijk om er 1 te kopen. Wil er gewoon veels te veel hihi Hebben jullie leuke suggesties. Laat maar weten! Liftrasa
Lilly gefeliciteerd met je prachtige girasolletje . Ik kan ook niet wachten tot ik hem straks kan gebruiken! Weer super lieve foto's gezien ook . En leuk die stash-foto's . Heb zojuist (mede dankzij sab ) de Butterfly Deco Lenka gekocht (hoop dat hij er snel is ), zie hier:
woehoe gefeliciteerd met je beco ladi!! tijd voor een beco/girasol meeting nu he ik heb ook weer geklikt...girasol berrylicious onderweg!
Na uitgebreid zoeken vind ik de doeken van Girasol en Calin blue erg mooi. Iemand ervaring met beide en welke raad je dan aan ? Vind het zo moeilijk kiezen.... Liftrasa
@liftrasa: Het hangt er vanaf wanneer je wil gaan dragen Clain blue is een Gauze-doek en dus eigenlijk niet geweven, maar wel zo draagkrachtig als een geweven. Hij is zeer geschikt als zomerdoek! De Girasol zijn heerlijke doeken omdat ze lekker zacht worden, mooie kleurtjes hebben en heerlijk knopen! Maar te dik voor van de zomer Maar er zijnnog veel meer merken: Ellaroo (zomerdoek) Hoppediz das Leichte (zomerdoek) Didymos, Storchenwiege, Hoppediz
De andere merken had ik ook al bekeken maar ik vind daar niet echt een mooie tussen zitten Vandaar dus mijn vraag Girasol versus Calin blue. Ik vind de Girasol draagdoek 33 of de Calin blue tempting green erg mooi. Ik wil dus graag van het zomer dragen in een niet zo warme doek. Gebruik nu de doek van draagdoek.nl en ben daar erg tevreden over alleen is hij nu te warm. Denk dat ik voor de Calin blue ga ( vind ik ook net iets mooier). Zal er nog even over denken en dan laat ik jullie weten welke het is geworden. Liftrasa