ik zou het niet weten lilly waarom je doek nog steeds niet lekker ruikt.. ken de doek niet. soms is het het garen dat de geur blijft behouden, zo ruikt een bamboe doek ook altijd.. hoeraaa, beebje vond het vandaag leuk in de doek, is zelfs lekker gaan slapen terwijl we door het tuincentrum sjokte.. weer een overwinning aan deze kant
Ik vond m'n neobulle's ook vreemd ruiken, maar door ze te gebruiken is het geurtje ervan af gesleten. Misschien bij jou doek ook!
Oh pixie wat een lieve foto......ik wil oooohoooook!!!! JA dat zal het wel zijn.....hij ruikt gewoon echt heel erg NIEUW (was door de vorige eigenaar ook nog niet gewassen en een keer of 2 heel kort gebruikt). En ik had m met ecover op een heel kort programma gewassen omdat ik vanwege de zijde bang was hem te verpesten
Ik heb deze week m'n nieuwe doek ontvangen, Néobulle 'le petit prince'. Prachtige doek qua kleuren, maar ik zal m'n best moeten doen om hem zacht te krijgen, geloof ik. Ik had al een 4m60 en deze is nu 4m10, dat beklaag ik me nu wel. Had toch beter nog een lange gekozen. Of misschien knoopt hij niet lekker, gewoon omdat hij nog te nieuw is. Ik hoop het zo dat het dat is.
@ kathy: ik beklaag me juist dat ik een 4,6m heb Veel te lang! Maar ja, dan kan manlief ook eens knopen... Ik kan zelfs alle knopen die ik nu gebruik (FWCC en ruck) met een 3,6m... Al moet ik dan de FWCC wel in de punten afknopen. Dan is een 4,2 wel iets fijner.
Hij is echt prachtig hoor. Nu gaat hij gans de tijd met mij mee, in de zetel, op de stoel,... Alles om hem wat zachter te maken, misschien dat hij dan makkelijker knoopt ook. Ik hoop het zo. FWCC kan ik ook ermee, maar dan moet ik echt wel in de punten knopen hoor.
hallo,ik was dit topic even uit het oog verloren maar ben er ook weer...en zal mijn best doen nu echt mee te schrijven
Yesss! m'n Beco butterfly komt denk ik morgen binnen! heb een mail ontvangen dat ie verzonden is!! Nu m'n Zara Deli nog... moet ik nog iets langer op wachten! December pas!
Nou hier vrijdag eindelijk mijn Beco ontvangen. Had hem 27 juni besteld en zou 8 juli verzonden zijn, nooit wat gehad. En maar geen reactie op mijn mail. 2 weken geleden een hele boze mail verstuurd en binnen 5 minuten antwoord. Ik mocht een nieuwe uitzoeken en daarna weer geen reactie van haar :S. Nou ja na weer flink zeiken en doen heb ik hem dan nu gelukkig. Hij is zoooooo mooi!
Ik had eerst de Lenka gekozen. Ja ik denk dat ik deze misschien wel mooier vind haha. Maar hij is voornamelijk voor vriendlief en daar vond ik Lenka iets meer geschikt voor, maar hij vind deze ook wel prima. Is niet zo moeilijk gelukkig haha.
yessss m'n Beco Butterfly River is aangekomen!! En ook m'n 2 wasbare luiers! Heb een leuke postdag vandaag!! Helaas is Finn bij opa en oma dus kan hem niet uitproberen, maar mooi is ie wel!!
jazeker! Als Finn thuis komt dan is het eerste wat ik doe hem erin doen! wahaha weet niet wat hem over komt!! En echt fijn, over 1,5 week hebben we vakantie en kan de beco mooi mee naar de dierentuin en andere uitstapjes! M'n doek komt pas in december helaas...
hoi meiden, vlinderbloem en ik waren aan het kijken voor een hyves voor draagdoeken. nu zijn er al niet veel maar helemaal GEEN voor geweven doeken. wel voor draagdoek.nl voor draagdoekwinkels en voor ringslings. maar verder niet echt een hyves waar het dan over de geweven doeken gaan en gewoon lekker kunnen delen zoals we hier wel doen. dus hebben we eentje maar opgericht. voor wie het leuk lijkt om ook daar af en toe een kijkje te nemen (fotos overzichtelijker, lijst enz) Geweven draagdoeken - Hyves.nl