draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    aan de ervaren mama's: ik twijfel ook een beetje tussen de aanschaf van een sling en een mei tai..
    iemand iets nuttigs over te zeggen ;)?

sorry dat ik hier zomaar binnenval hoor, misschien zijn jullie wel een aardig "besloten" cluppie inmiddels, maar ik vind het zo leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen en mooie foto's te zien!

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Juut, nee hoor niet besloten, wees welkom! Heb je gezien dat ik je PB heb gestuurd? ;)

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    lieve vlinderbloem.. je ga mij niet vertellen dat ik je weer naar de addv draadje moet slepen?

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    sorry juut. ik heb geen ervaring met slings/mei tais.

enige wat ik weet is sling is assymetrisch dragen en kan dus voor last veroorzaken...
    maar blijkt ideeal te zijn voor kleine stukjes

mei tai is dan wel helemaal anders en goed voor buik en rug dragen.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    haha nee Pix, ik ben wel hebberig maar ook weer niet ZOOOOO hebberig. Alhoewel....de didymos Indio Rubinrot zag ik daarstraks...

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb een sling en meitai. Het is alle 2 heel verschillend. De sling gebruik om Finn op de heup te dragen. Lekker voor kleine stukjes en bij vaak in en uit de doek. De mei tai gebruik ik voor langere stukken en dan draag ik hem op de buik of op de rug. Ook heel handig met koken en zeurmomenten (hier dus altijd tijdens het koken) Met de ringsling heb ik m'n handen niet vrij en kan hij overal aan. Op de rug in de meitai heb ik daar geen last van.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh debora toch.. wat valt mij ineens nu op.
    :( *dikke knuff* wat naar... alles wel oke met je? wanneer is het mis gegaan?

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden

maaar niet in je maat..
    je bent erg ;)

9. Ik heb je een pb gestuurd voor je hoppediz... :)
    En over de slings... ik heb er 2 van Sandralizz... erg blij mee!!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    debora... wat lees ik nu? knuf

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik geloof dat het zo is dat de mam coat meer luxe heeft dan de two-way. Anders even een pb sturen naar Essie op D&V, zij verkoopt ze allebei en zal de verschillen wel kunnen geven.

Ik heb een rs en mt en mijn voorkeur gaat toch uit naar mt, vind ik veel confortabeler om te dragen.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Meiden wat gezellig hier! :) En thnx vr jullie lieve pb's enzo, ik blijf voorlopig even hangen hier!
    Bedankt voor jullie ervaringen tot nu toe, denk dat het toch een mt gaat worden dan eigenlijk. maar meer verhalen altijd welkom hoor!

Die draagdoekjassen, daar wist ik het bestaan nog niet zo vanaf! Ideaal lijkt me!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja ik verloor al een tijdje bruin bloed en afgelopen weekend werd het rood. Had er al meten geen goed gevoel over. Woensdag was ik 8 weken. Heb toen een echo gehad, en het vruchtje was gestopt met groeien met 5,5 week. Ik verlies maar heel weinig bloed en heb echt nergens last van... Voel me heel goed en we hebben er ook echt vrede mee zo. Dus ook "in m'n hoofd" weinig last... Ben alleen benieuwd wanneer het vruchtje nou komt. Ga namelijk echt niet werken voordat dat gebeurt is! En tegen een curretage zie ik wel op!

Lief dat het jullie was opgevallen :)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik wil nog een nieuwe meitai gaan maken maar weet nog niet zo goed van welke stof... mmm over een week heb ik vakantie! Wordt 1 van m'n projektjes!

15. Deborah... wat sneu voor je!
    Wel fijn dat je je goed voelt... Knuf!!

16. EGO
    Ben via Ebay aan het bieden op een Didymos indio blauw/wit... spannend!! Sta nu bovenaan. Nog 22 uur te gaan :S

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb voor m'n mei tai, canvas gebruikt, is stevige maar soepele stof.

Eventjes spammen, K. in 'le petit prince' van Néobulle

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    komt er nog 1 aan he kroepie die over 2 dagen afloopt.. mocht deze je te duur worden

19. Heb je een link voor me?
    Ik heb nu eentje gevonden op de duitse ebay...

Thanks!

Deel Deze Pagina