aan de ervaren mama's: ik twijfel ook een beetje tussen de aanschaf van een sling en een mei tai.. iemand iets nuttigs over te zeggen ? sorry dat ik hier zomaar binnenval hoor, misschien zijn jullie wel een aardig "besloten" cluppie inmiddels, maar ik vind het zo leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen en mooie foto's te zien!
sorry juut. ik heb geen ervaring met slings/mei tais. enige wat ik weet is sling is assymetrisch dragen en kan dus voor last veroorzaken... maar blijkt ideeal te zijn voor kleine stukjes mei tai is dan wel helemaal anders en goed voor buik en rug dragen.
haha nee Pix, ik ben wel hebberig maar ook weer niet ZOOOOO hebberig. Alhoewel....de didymos Indio Rubinrot zag ik daarstraks...
Ik heb een sling en meitai. Het is alle 2 heel verschillend. De sling gebruik om Finn op de heup te dragen. Lekker voor kleine stukjes en bij vaak in en uit de doek. De mei tai gebruik ik voor langere stukken en dan draag ik hem op de buik of op de rug. Ook heel handig met koken en zeurmomenten (hier dus altijd tijdens het koken) Met de ringsling heb ik m'n handen niet vrij en kan hij overal aan. Op de rug in de meitai heb ik daar geen last van.
oh debora toch.. wat valt mij ineens nu op. *dikke knuff* wat naar... alles wel oke met je? wanneer is het mis gegaan?
Ik heb je een pb gestuurd voor je hoppediz... En over de slings... ik heb er 2 van Sandralizz... erg blij mee!!
Ik geloof dat het zo is dat de mam coat meer luxe heeft dan de two-way. Anders even een pb sturen naar Essie op D&V, zij verkoopt ze allebei en zal de verschillen wel kunnen geven. Ik heb een rs en mt en mijn voorkeur gaat toch uit naar mt, vind ik veel confortabeler om te dragen.
Meiden wat gezellig hier! En thnx vr jullie lieve pb's enzo, ik blijf voorlopig even hangen hier! Bedankt voor jullie ervaringen tot nu toe, denk dat het toch een mt gaat worden dan eigenlijk. maar meer verhalen altijd welkom hoor! Die draagdoekjassen, daar wist ik het bestaan nog niet zo vanaf! Ideaal lijkt me!
ja ik verloor al een tijdje bruin bloed en afgelopen weekend werd het rood. Had er al meten geen goed gevoel over. Woensdag was ik 8 weken. Heb toen een echo gehad, en het vruchtje was gestopt met groeien met 5,5 week. Ik verlies maar heel weinig bloed en heb echt nergens last van... Voel me heel goed en we hebben er ook echt vrede mee zo. Dus ook "in m'n hoofd" weinig last... Ben alleen benieuwd wanneer het vruchtje nou komt. Ga namelijk echt niet werken voordat dat gebeurt is! En tegen een curretage zie ik wel op! Lief dat het jullie was opgevallen
ik wil nog een nieuwe meitai gaan maken maar weet nog niet zo goed van welke stof... mmm over een week heb ik vakantie! Wordt 1 van m'n projektjes!
EGO Ben via Ebay aan het bieden op een Didymos indio blauw/wit... spannend!! Sta nu bovenaan. Nog 22 uur te gaan :S
Ik heb voor m'n mei tai, canvas gebruikt, is stevige maar soepele stof. Eventjes spammen, K. in 'le petit prince' van Néobulle
Didymos Tragetuch indio blau/weiss Gr.6 - TOP Zustand bei eBay.de: Tragetücher (endet 01.09.09 19:19:46 MESZ) en dit is ook een mooie Didymos Tragetuch Indio 6 Salbei/Natur NEUW. bei eBay.de: Tragetücher (endet 01.09.09 15:01:41 MESZ) en nog een blauw/witte Tragetuch von Didymos - Baby Tuch Trage blau weiß bei eBay.de: Tragetücher (endet 08.09.09 19:45:00 MESZ) deze vind ik ook mooi Didymos Tragetuch ?Blätter rot?; Größe 6; NP 110,90? bei eBay.de: Tragetücher (endet 05.09.09 19:00:00 MESZ)