maatje 6 doet het heel goed bij me pix dus daar blijf ik maar eens bij en ik denk dat doek Tom, maatje 5 binnekort veld weer gaat ruimen
@ juut: ja dat zal het dan wel zijn... meneer is al bijna 10 kilo... ik draag hem dan op de buik maar na een tijdje gaat het onder de billen weg zeg maar. moet dus maar even geduld hebben tot ik de kleine beeb kan dragen
Jeetje mina wat gaat dit topic snel! Ik hou het niet bij hoor hahaha. Anyway, ik ga dus voor een Rings Sling voor de kleine stukjes dragen zoals naar de supermarkt en om en public discreet te kunnen voeden. Daarnaast zal ik wel gewoon de wandelwagen gebruiken voor de wat langere loopjes. Als het dragen me bevalt kan ik altijd nog een andere soort doek proberen waarmee je wel wat langer kan wandelen. Maar de eerste stap is gezet *trots op mezelf )
@Malleboe You go girl @de rest Heb ik weer... win ik zomaar 2x op Ebay! Zelfde doek, eentje maat 5 en eentje maat 6. Probeer nu contact op te nemen met de verkopers over het totaalbedrag incl verzendkosten, maar heb nog geen reactie gehad. Pixie, jij had toch ook laatst een doek gekocht op Ebay, was dat toevallig ook uit Duitsland? En zo ja, wat moest je toen betalen voor verzendkosten?
Ok dank je wel! Heb nog geen reactie op mijn mailtjes gehad... dus ik wacht af. Hoop dat ze opschieten, wil de doek(en) in huis hebben!!
De doeken lagen er al een tijdje! Nu heb ik ook de bijpassende baby Vanmorgen om 5.30 werd ik wakker van de 1e weeen.....en om 11.42 uur is Job geboren!
Oh meid GEFELICITEERD!!!!! *maakt rondedansje* Ennuh... off topic, maar je mag best foto's spammen van je prinsje!!!
eej lilly jij kwam eerst toch ook bij de maartmama's? ontzettend gefeliciteerd met jullie 2e zoon, ontzettend leuk zeg!
gefeliciteerd Lilly met de komst van Job!!! je moet natuurlijk gaan spammen binnenkort met fotos van hem in de DD
Jeeeeh Lilly goed gedaan! Gefeliciteerd met jullie Job! Ik ben benieuwd naar de eerste draagfoto's ! Zo de TS meld zich ook weer eens iedereen nog flink doekjes geshopt ondertussen? Hier gaan er wat doekjes uit,ik heb er echt teveel, dan ook nog 2 rsen, buidelsling en beco.. heb echt geen tijd om alles te dragen, en daardoor pak ik sommige doeken echt te weinig. Ik heb net een neobulle manon rouge op de doekenmarkt gezet, dus als iemand interesse heeft...
Dames ik heb een vraagje ik woon 3 hoog zonder lift en zit dus iedere dag te ()&@#) met die trappen en de kinderwagen en mn dochtertje... nu wil ik een draagdoek aanschaffen maar heb geen iedee welke. ik ben vrij stevig en mijn man niet maar die zou haar zelden moeten dragen. ik zou hem iedere dag minimaal een keer voor een paar uurtjes moeten dragen ik wil haar zo lang mogelijk in de doek kunnen dragen. het liefs op verschillende manieren. ook geef ik borstvoeding dus zou makkelijk zijn als dat ook lukt in zo een doek maar dat merken we vanzelf wel. zou iemand mij kunnen helpen?