Ik heb daar toch antwoord over gegeven? @liftrasa: Het hangt er vanaf wanneer je wil gaan dragen Clain blue is een Gauze-doek en dus eigenlijk niet geweven, maar wel zo draagkrachtig als een geweven. Hij is zeer geschikt als zomerdoek! De Girasol zijn heerlijke doeken omdat ze lekker zacht worden, mooie kleurtjes hebben en heerlijk knopen! Maar te dik voor van de zomer
Sorry mijn fout , je had inderdaad antwoord gegeven. Mijn antwoord was niet bedoelt als vraag Staat er een beetje krom dus sorry daarvoor.
Haha zie je het voor je allebei de oudste in de beco op de rug en de kleintjes voor in de de girasol . Gezellig haha.
Gisteren werd mijn tricot draagdoek geleverd. Hij is nog mooier geworden dan ik gehoopt had, de kleuren staan me echt fantastisch! (Dat mag je toch wel zeggen? Zelfkennis is een deugd, dacht ik zo...) Het omknopen gaat nu nog een beetje lastig met die bolle buik, maar over een week of zes hoop ik mijn kleine manneke lekker tegen mijn borst mee te kunnen dragen. "Het ziet er wel uit alsof het heel makkelijk draagt," zei mijn man toen ik de doek demonstreerde met mijn favoriete knuffelhond erin. Ik kon hem alleen maar gelijk geven. Hehehe, ik krijg hem ook nog wel zover dat hij het gaat proberen.
ik zie dit topic nu pas. sabje: je hebt echt de smaak te pakken he ik heb een draagdoek gekregen (dafje: thanks) maar die is nu echt te heet. ik heb ook een babybjorn maar die is ook te heet en dat rechtop zitten en bungelen vind dochter maar heel eventjes leuk. ik heb een vraag over zo'n doek knopen: is dat echt ingwikkeld, of heb je het zo door? ik vind de girasol draagdoeken er leuk uitzien, maar zijn die niet te warm voor de zomer?
dafje, mooi hoor , en lijkt me heerlijk voor nu! rach ik ben echt besmet met het draagdoekvirus ja dat knopen leek me eerst helemaal nix, maar het valt zo mee! mijn eerste poging was al helemaal niet slecht op youtube kun je veel filmpjes kijken van het knopen, zul je zien dat het er niet moeilijk uitziet/is zoek bijv op fwcc. ik ben ook girasol fan hoor , zo lekker zacht zijn ze maar voor nu echt wel te warmgelukkig zal het niet altijd zo warm blijven ik wil zelf ook nog een echte zomerdoek, maar ben er nog niet uit welke... zou leuk zijn om jou meisje binnekort ook in een doek te zien!(kan die bb in de kast blijven)
in de buidelsling , zie pagina 15 (dun katoen) alsnog warm hoor zon hoopje tegen je aan, maar stukken beter als een doek van 5 meter om je heen met dit weer
Je hebt speciale draagdoeken voor de zomer Rach. Ik heb er net één besteld bij babybij.nl De Hoppediz das leichte kairo