draagdoek mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sab85, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat klopt. Ik had een baby bag van Premaxx gekocht voor ik aan de doeken verslaafd raakte... dat is ongeveer hetzelfde model als de Lodger. Draagt voor geen meter. Zit in de weg en ze hangen ergens verstopt in dat ding op je heup :(
    Kan nooit goed zijn.

    :D
    Fotoooooo's!!!!
     
  2. evenstar

    evenstar VIP lid

    22 jan 2009
    9.809
    3
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik neem jullie advies ter harte en zal gaan experimenteren met echte draagdoeken als de kleine er is. :) Ik zal es kijken wat er overeenkomt met wat ik zelf in gedachten had. En of dat handig gaat zijn in de praktijk.
     
  3. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ellipsen Schoko met wol komt mijn kant op! :D Moet dus helaas wel Zara Lemongrass afstaan, maar misschien haal ik wel gewoon een nieuwe Zara..
     
  4. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Als jullie het goed vinden val ik hier weer binnen......;) terug lezen gaat me zeker niet lukken......


    Over de shelter; ik heb hem bij ruben aangeschaft omdat wij een mc hadden overgenomen zonder voetenzak. Het leek me handig voor even een boodschapje etc. Nou ik heb ruben er 1x mee gedragen en wat een onding is het. Je kan nog beter gewoon een wikkeldeken om je kind slaan want je moet je kindje nog aan alle kanten ondersteunen anders bungelt ie maar ergens.....


    Ik heb job inmiddels 1x in de doek gehad en hij vond het heerlijk. Het is alleen nog even te zwaar voor me, mijn bekkenbodem en buikspieren moeten nog even aansterken voordat ik echt langer kan gaan dragen.

    Maar zodra ik hem weer omknoop zal ik eens fotoos maken;)
     
  5. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mamaesther: heb je zara geruild? of te koop gezet?
    wol lijkt me niet zo fijn dragen.. maar dat komt door die wol kriebelt opmerking hehehe.. maar ook omdat ik een spugertje heb lijkt me dat minder met wassen.

    @lilly: ben benieuwd naar de fotos :)
     
  6. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik heb Zara geruild idd, tegen Schoko! Ik schaf mezelf wel weer een nieuwe Zara aan haha, Schoko is een eenmalige kans.. ;) Het kriebelige krijg ik er wel uit, en ik heb geen spugertje! :p
     
  7. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Schoko ellipsen is echt 1 van m'n favoriete doeken, had zo graag zo eentje gewild, maar helaas...
    Lilly, ik ben benieuwd naar foto's van je kleine spruit in de doek.
     
  8. mvfienenben

    29 jun 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie ik hier toch een heleboel bekende namen die ik op denv ook tegenkom!... wat gezellig...

    en esther jij ellipsen die is echt mooi! ik heb nu een indio kupfer cashmere besteld die lijkt me ook zooo mooi en fijn dragen!..
     
  9. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    *BLOOST* Heb een dure smaak haha! Ik ben bijna stash-happy, heb Caelum She ge-pre-ordered, en dan nog twee doekjes en ik ben klaar.
     
  10. Die choco ellipsen vind ik ook prachtig, maar ik kan niet tegen wol :S

    Mijn 2 Indio's zijn binnen :D
    Nu weer eentje te koop zetten (blonde muts die ik ben... 2x zelfde doek gewonnen op Ebay...)
    Dus als iemand nog interesse heeft in een blauw-witte Indio van Didymos mt 5? Ik wil er graag 85 euro incl. verzenden voor hebben.

    Zal 'm ook op DenV te koop zetten, maar volgens mij heb ik nog niet genoeg berichtjes geplaatst daar!

    @Juut
    Ik heb Jayden al in de Hopp gehad en hij vond 't prachtig.
    Had 'm in 1x goed geknoopt (geeft zichzelf schouderklopje) en zal volgende keer even een foto (laten) maken!
     
  11. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Kroepie, 85 euro voor een maat 5 is wel echt veel voor een tweedehandse, denk niet dat je die kwijtraakt.. Ik heb voor mijn maat 6 indio tiefblau 60 euro betaald.......

    Over die wol, sjah ik kan er wel tegen, maar Wollie Ellipsje krijgt nog wel een antikriebelbehandeling van mij hoor haha! :p
     
  12. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind 85 euries ook wat te veel voor een 5...
     
  13. Geekess

    Geekess Actief lid

    13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    *I WANT* :D :D
    Waar kan je die pre-orderen?
    (foei Geekess, af in je mand, *geen* doeken meer kopen deze maand..)
     
  14. Geekess

    Geekess Actief lid

    13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Wat ik me nou afvraag... hoe weet je of een stof geschikt is als draagdoek? Ik heb een verschrikkelijke zijde tick, en ben in korte tijd aardig besmet met het doekenvirus (vergeet de tacokuch, dit is voor mij veeeeeeel schadelijker). Mijn baby is nog niet eens geboren!
    Maar ik heb ook nog staaaaapels sari's liggen van vnl. indiase zijde, maar ook veel katoen. Prachtige stoffen, tegenwoordig draag ik ze niet vaak meer omdat het in Nederland wat onpraktisch is (persoonlijke mening). Dat zijn echt de mooiste doeken van ca 7 meter lang per stuk... Maar ze zijn natuurlijk niet geweven om kinderen in te dragen. Ik sleep iedere keer weer nieuwe mee uit India en Sri Lanka, en het zou wel leuk zijn als ik er iets mee kan doen (iets anders dan gordijnen van maken, wat ik nu vaak heb gedaan, maar op een gegeven moment zijn mijn ramen op).

    Hmmm ik moet echt weer een naaimachine kopen, de mijne is al 3 jaar total loss en ik mis hem steeds meer. Zou ik de sari's evt. ook tot Mei Tai's etc. kunnen verwerken...
     
  15. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @geekess: of ze geschikt zijn voor een draagdoek weet ik niet maar je kunt er zeker een meitai van maken. Als je een bijpassende stevige stof als achterkant gebruikt!
     
  16. Ik zal nog ff kijken naar de prijs... riep eigenlijk maar wat :)
    Hij is bijna nog nieuw, deze mensen hadden 'm dubbel gekregen.
     
  17. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ze zeggen altijd een tientje per maat, je zou er dus 50 ex verzenden voor kunnen vragen....... ;) Succes!
     
  18. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Bij de kast van maxe! ;)
     
  19. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kroepie... doek is blauw/wit? en dan dat donkerblauwe/wit?

    op d en v is iemand, die een doek zoekt in hoekje gezocht.

    @mamaesther:"dat lees ik vaker ja 10 euro per maat.. maar ik zie ook heel vaak doeken voor heel wat meer.. en dat zijn toch niet altijd speciale modelletjes enzo.. waar komt dat door dan?
     
  20. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Een gewone didy gaat tweedehands voor een tientje per maat
    HTF's en modellen met linnen/zijde/kapok/wol gaan uiteraard duurder weg.
    Bij andere merken verschilt het; een tweedehands Zara gaat voor zo'n 85 euro, een Girasol voor 65, een Nati voor 70........ Dat is althans wat ik ervan gezien heb!
     

Deel Deze Pagina