Is een geboortedoek gewoon de draagdoek die in de maand van de geboorte van je kindje is uitgekomen? En hoe kom je daar dan eigenlijk achter??
Yepyep! Op de blog van slingomama staat een lijst van de doeken op maand van 2006 en 2007, daar heb ik het vandaan. Jammer alleen dat die Zimt/Kobalt VHTF is....... De mensen die 'm hebben willen 'm niet kwijt en er zijn er gewoon weinig van! Maar ach, ik heb er geen haast mee. Ben al blij met mijn Indio Mandarine onderweg, da's de geboortedoek van Yashyra! Enne, als jij erachter komt waar ik kan zien wat de geboortedoek van Dariënne is, hou ik me aanbevolen!
ok, ik ga eens kijken bij slingomama dan, thanks! Ik zal mijn ogen open houden voor Dariennes geboortedoek!
een foto van de nesthakchen staat op het te koop forum.. let niet op de kreuken, ding is niet gestreken hehehe.
hahaha nee hier werd die het ook niet.. ach... als ik hem niet kwijt raak gaat die fungeren als hangmat of als dekentje..
Kroepie: die indio die op d&v staat, vind ik echt prachtig, maar ik kan me echt geen extra doek meer veroorloven. Jammer!
Hoi allemaal, Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb even lopen browsen en denk dat ik voor een mai tai er bij ga. Mijn reden is vooral omdat deze naast mijn knoop doek wat sneller om te doen lijkt. Alleen nu zie ik dat er verschillende soorten mai tai's zijn. Wat is hier het verschil in of is het alleen het disigne? En klopt mijn gevoel dat deze wat sneller om te doen is? groetjes Tanna
Ik dacht hier wordt niet meer geschreven... maar ik krijg gewoon geen berichtjes meer Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb meiden. Jammer dat je geen cash hebt Kathy, wil 'm graag kwijt, heb nl. ook eentje in mt6 en 2 van dezelfde is beetje overdreven hahahah. Ach, wie weet... zal vast wel iemand voor zijn toch?
Ik vind hem erg makkelijk en snel omdoen. Heb trouwens alleen een ringsling, een mei tai en een beco dus geen knoopdoek. (die komt eraan) Wat wel prettig is is een met brede banden (een wrap around), dan kun je je kindje en je rug goed ondersteunen. Ik heb er een zonder gevulde banden, dat vind ik zelf prettig
het is even oefenen, maar dan knoop je een doek snel om.. mar goed, heb geen mei tai om mee te vergelijken...
Bedankt dames. Ga er een zoeken en dan een wrap a round. Die met opgevulde banden vond ik er niet zo fijn uit zien bedankt voor de info. wie weet kom ik nog wel eens langs. gr Tanna
Hahaha ja goed he!! Pakketdienst is nog nooit zo vroeg geweest! En wolly is moooooooooooii!! Hele mooie warme kleur! Die kriebel is voor mij wel te houden en die krijg ik er wel uit......
*STASH-UPDATE* Stash: Didymos Indio Tiefblau/Weiss VERKOCHT (60 ex verzenden) Nati Bamboo Red Calin Bleu Teal Blue TE KOOP!!! (45 ex verzenden) Didymos Wellen Cassis Didymos Ellipsen Schoko met wol Didymos Cashmere Silk Ellipsen OTW: Girasol Donau (pre-ordered) Ellevill Caelum She (pre-ordered) Didymos Wellen Japura met kapok Didymos Indio Mandarine met linnen ISO: Didymos Indio Zimt/Kobalt (geb.doek van DD'07) Ellevill Zara Niike